Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

...og til dere andre, tro det eller ei, ingen av dere har sett med real-life.

Dæven, jeg trodde at RPP var real-life jeg? :dontgetit:

Nei, jeg er pokker meg ikke litt kjekk en gang, dere har IKKE sett meg real-life. Diss meg så mye dere vil over at jeg sutrer.

Kanskje jeg bare burde forlate heler forumet...!

Du var ikke tilfedigvis på østfoldbadet for noen dager siden? Det var i hvert fall en som var helt lik på alle de bildene du har postet på forumet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har lyst på potetgull. Giddert noen i Hamar å stikke ned på Statoil å kjøpe, for så å komme opp til meg med? :dribble:

Tenkte samme tanken, men jeg må ned på Esso da. Har nøklene til en Audi TT som jeg ikke får lov å kjøre. Foreldrene mine er på ferie. Skal/Skal ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på potetgull. Giddert noen i Hamar å stikke ned på Statoil å kjøpe, for så å komme opp til meg med? :dribble:

Tenkte samme tanken, men jeg må ned på Esso da. Har nøklene til en Audi TT som jeg ikke får lov å kjøre. Foreldrene mine er på ferie. Skal/Skal ikke :hmm:

Rygg nedover, så de ikke oppdager den telledingsten på dashbordet :p

Nå legger jeg meg, eller. Ser på Darkman 1 og 2 :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
danielsn har vært flink ser jeg. :grin:

Det vil du ikke si om du ser rotet på rommet mitt nå

EDIT: litt merkelig skrevet, men det jeg skulle fram til er at det er bomba på romet mitt nå

Har det på samme måte her...bare at omtrent alle rommene her ser bomba ut, og mamma og brorsan kommer hjem tidlig i morra. Vurderer å døgne, så begynne veldig tidlig å rydde, eller om jeg skal legge meg og heller stå tidlig opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...