Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tørr Joachim logge inn på nettbanken? Uff og huff, gruer meg. *Elle melle*

hvorfor redd?

Fordi han har shoppet vilt.... Det var verre enn jeg trodde... Får legge meg ned å gråte litt... Event overføre litt fra firmakontoen...

Har din far gitt deg full tilgang til firmakontoen når du er 12 år gammel ellerno..?

 

På den annen side er det litt logisk. En sekretær bør kanskje kunne betale regningene med noe..

Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! :D

Makan til slesk drittsekk holdning skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Hoho. Jeg skal på skole onsdag og torsdag, fredag så har tiende eksamen. Er jeg heldig, så kommer tiende opp i norsk, da får jeg fri på mandag også. :wee:

Tenker du bare på deg selv, eller? :p

 

Tenk på de stakkars tiende klassingene som slite ræ** av seg (bl.a meg).

 

Edit: Hyper Leif

Har "mobba" en kompis i 10. i hele dag for det. :p

 

Er så egosentrisk jeg vet du. :ermm:

Lenke til kommentar

phax: På norsktentamen/-eksamen er det jo viktig å ikke dele ord feil :)

Men skjønner at du tenker på her på forumet.

Så bilde av deg i RPP forresten, du så ut som jeg hadde tenkt, bortsett fra at jeg forestilte meg at du hadde brunt hår, og var litt mer "rufsete" :hmm:

Lenke til kommentar
Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! :D

Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok.

Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins.

 

Rapporter meg om du vil. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Pass på å ikke orddel.

ja viktig. ellers vil himmelen falle ned.

 

(oi, glemte jeg stor bokstav? og burde det kanskjevært komma og ikke punktum? og oisann, der ble to ord hengende sammen! iik)

 

ring norsklæreren din og gråt.

Det er faktisk snakk om norsktentamen, da.

Hvorfor er alle så grinete idag? Det gjelder Hylo òg.

Ikke vær så kritisk.

Lenke til kommentar

har egentligt bare to skoledager denne uken; onsdag og torsdag (OMFG 2 prøver!!! iiik!!!1) på fredag er det idrettsdag, noe som innebærer og ligge på gresset og mobbe folk fra andre kommuner som taper, siden vi vinner nesten alt :)

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! :D

Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok.

Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins.

 

Rapporter meg om du vil. :)

Til konfirmasjonen fikk jeg i stedet for penger blandt anent en leilighet av en av mine besteforeldre. Denne eies av selskapet mitt, et utenlandsk Ltd. Hver måned går det inn 13 000,- i leieinntekter, så går det tre tusen ut til noe fellesutgifter ellernoe på samme leilighet. ti tusen netto. I tillegg er mamma største aksjeeier med masse B-aksjer uten stemmerett. Jeg eier den eneste A-aksjen. Pappa er styreleder i selskapet. Til konfirmasjonen fikk vi mange som skulle gi pengegaver til å kjøper B-aksjer i stedet. Det betyr ganske enkelt at vi slipper skatt. :p Dog ble disse aksjene solgt for LAAANGT over pålydende verdi. Dette er slik jeg TROR det ble gjort. Mulig ejg tar feil.. Fungerer fint, og jeg har en bedriftskonto i DnB NOR.

 

I tillegg eies jo alle mine aksjer gjennom dette selskapet. Dog ikke den store formuen, men nok til at overformynderiet ville kommet.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! :D

Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok.

Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins.

 

Rapporter meg om du vil. :)

Til konfirmasjonen fikk jeg i stedet for penger blandt anent en leilighet av en av mine besteforeldre. Denne eies av selskapet mitt, et utenlandsk Ltd. Hver måned går det inn 13 000,- i leieinntekter, så går det tre tusen ut til noe fellesutgifter ellernoe på samme leilighet. ti tusen netto. I tillegg er mamma største aksjeeier med masse B-aksjer uten stemmerett. Jeg eier den eneste A-aksjen. Pappa er styreleder i selskapet. Til konfirmasjonen fikk vi mange som skulle gi pengegaver til å kjøper B-aksjer i stedet. Det betyr ganske enkelt at vi slipper skatt. :p Dog ble disse aksjene solgt for LAAANGT over pålydende verdi. Dette er slik jeg TROR det ble gjort. Mulig ejg tar feil.. Fungerer fint, og jeg har en bedriftskonto i DnB NOR.

 

I tillegg eies jo alle mine aksjer gjennom dette selskapet. Dog ikke den store formuen, men nok til at overformynderiet ville kommet.

koster det ikke 100K bare for og registrere et A/S selskap?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...