Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Bare jeg som slipper skolen imorgen? Jepp, det blir ikke en kjip dag imorgen. Stå opp sent, Star Wars på DVD og kl 0003 på torsdag: SWIII. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tørr Joachim logge inn på nettbanken? Uff og huff, gruer meg. *Elle melle* hvorfor redd? Fordi han har shoppet vilt.... Det var verre enn jeg trodde... Får legge meg ned å gråte litt... Event overføre litt fra firmakontoen... Har din far gitt deg full tilgang til firmakontoen når du er 12 år gammel ellerno..? På den annen side er det litt logisk. En sekretær bør kanskje kunne betale regningene med noe.. Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! Makan til slesk drittsekk holdning skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har norsk tentamen i morra..*ugg* Godnatt! Pass på å ikke orddel. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Makan til slesk drittsekk holdning skal man lete lenge etter. --- JoachimR: Hva heter selskapet ditt, da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det har ikke du noe med. Registrert i utlandet, operer som NUF i Norge. Kjekt å ha! Overformynderiet kommer jo allerede ved 75 000!!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hoho. Jeg skal på skole onsdag og torsdag, fredag så har tiende eksamen. Er jeg heldig, så kommer tiende opp i norsk, da får jeg fri på mandag også. Tenker du bare på deg selv, eller? Tenk på de stakkars tiende klassingene som slite ræ** av seg (bl.a meg). Edit: Hyper Leif Har "mobba" en kompis i 10. i hele dag for det. Er så egosentrisk jeg vet du. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Eksamen i 10. er så lite slit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Pass på å ikke orddel. ja viktig. ellers vil himmelen falle ned. (oi, glemte jeg stor bokstav? og burde det kanskjevært komma og ikke punktum? og oisann, der ble to ord hengende sammen! iik) ring norsklæreren din og gråt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 phax: På norsktentamen/-eksamen er det jo viktig å ikke dele ord feil Men skjønner at du tenker på her på forumet. Så bilde av deg i RPP forresten, du så ut som jeg hadde tenkt, bortsett fra at jeg forestilte meg at du hadde brunt hår, og var litt mer "rufsete" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok. Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det. Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins. Rapporter meg om du vil. Endret 17. mai 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Pass på å ikke orddel. ja viktig. ellers vil himmelen falle ned. (oi, glemte jeg stor bokstav? og burde det kanskjevært komma og ikke punktum? og oisann, der ble to ord hengende sammen! iik) ring norsklæreren din og gråt. Det er faktisk snakk om norsktentamen, da. Hvorfor er alle så grinete idag? Det gjelder Hylo òg. Ikke vær så kritisk. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) har egentligt bare to skoledager denne uken; onsdag og torsdag (OMFG 2 prøver!!! iiik!!!1) på fredag er det idrettsdag, noe som innebærer og ligge på gresset og mobbe folk fra andre kommuner som taper, siden vi vinner nesten alt Endret 17. mai 2005 av MagE Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 JoachimR: Spar oss for det der. Jeez! Vi driter i at du har mye penger! Har forresten en naturfagsprøve på fredag. Kapittelet om elektrisitet. Huff Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvorfor er alle så grinete idag? Det gjelder Hylo òg.Ikke vær så kritisk. Jeg har hatt en dårlig dag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok. Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det. Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins. Rapporter meg om du vil. Til konfirmasjonen fikk jeg i stedet for penger blandt anent en leilighet av en av mine besteforeldre. Denne eies av selskapet mitt, et utenlandsk Ltd. Hver måned går det inn 13 000,- i leieinntekter, så går det tre tusen ut til noe fellesutgifter ellernoe på samme leilighet. ti tusen netto. I tillegg er mamma største aksjeeier med masse B-aksjer uten stemmerett. Jeg eier den eneste A-aksjen. Pappa er styreleder i selskapet. Til konfirmasjonen fikk vi mange som skulle gi pengegaver til å kjøper B-aksjer i stedet. Det betyr ganske enkelt at vi slipper skatt. Dog ble disse aksjene solgt for LAAANGT over pålydende verdi. Dette er slik jeg TROR det ble gjort. Mulig ejg tar feil.. Fungerer fint, og jeg har en bedriftskonto i DnB NOR. I tillegg eies jo alle mine aksjer gjennom dette selskapet. Dog ikke den store formuen, men nok til at overformynderiet ville kommet. Endret 17. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Grundig: jeg klager jo over en brukskonto med 325 kroner på jo.... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvorfor er alle så grinete idag? Det gjelder Hylo òg.Ikke vær så kritisk. Enig der --- Sitter og prøver å få Siemens MPM til å overføre greier fra mobilen til PC'en via IR, men skiten går i stå hele tiden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 *kaste phax i bakken* Nå skjerper'u'ræ! Yay for school! Blir vel greit i morgen, tror til og med jeg har gjort det som skal være gjort. Faen, jeg er god! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nei, men mitt eget selskap som siter på mine verdier liksom. Vil du gi meg en gave? Kjøp B-aksjer i selskapet mitt! Du sitter på dine egene verdier i ditt eget selskap? Ja, ok. Og du sier at du tar penger fra det? Regner med at ''selskapet'' ditt er A/S ettersom at det er aksjedrit og møk i det. Men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ta ut fortjeneste av aksjesalg _fra_ bedriftskontoen. Har du solgt aksjer er det du personlig som har fått den inntekten, ergo den går jeg ikke på. Her er det noe muffins. Rapporter meg om du vil. Til konfirmasjonen fikk jeg i stedet for penger blandt anent en leilighet av en av mine besteforeldre. Denne eies av selskapet mitt, et utenlandsk Ltd. Hver måned går det inn 13 000,- i leieinntekter, så går det tre tusen ut til noe fellesutgifter ellernoe på samme leilighet. ti tusen netto. I tillegg er mamma største aksjeeier med masse B-aksjer uten stemmerett. Jeg eier den eneste A-aksjen. Pappa er styreleder i selskapet. Til konfirmasjonen fikk vi mange som skulle gi pengegaver til å kjøper B-aksjer i stedet. Det betyr ganske enkelt at vi slipper skatt. Dog ble disse aksjene solgt for LAAANGT over pålydende verdi. Dette er slik jeg TROR det ble gjort. Mulig ejg tar feil.. Fungerer fint, og jeg har en bedriftskonto i DnB NOR. I tillegg eies jo alle mine aksjer gjennom dette selskapet. Dog ikke den store formuen, men nok til at overformynderiet ville kommet. koster det ikke 100K bare for og registrere et A/S selskap? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Grundig: jeg klager jo over en brukskonto med 325 kroner på jo.... Du skjønner godt hva jeg sikter til. Jeg gidder ikke å krangle med deg og få advarsler, men jeg blir bare så dritt lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg