Fredrik Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Tror dere jeg klarer å overtale Eline til å spise mer enn to rosiner til frokost i morgen? Ja. Det ser mørkt ut. Hun later i hvert fall som om hun er en bestemt, ung dame... Kvinnfolk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje. Om du immiterer stemmen til Ketchez og sier dette: aaah, jeg er så stygg. Kan du ikke spise litt mer frokost? Det hadde gitt meg bedre selvtillit. *sutre sutre* Jeg trenger oppmerksomhet. Spiiiiiiiiiis. *flire* Har dere det gøy, Fredrik og Eline? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) fredrikrb: Overbevis henne om at frokosten er det viktigste måltidet. Hvis hun fremdeles nekter i morgen tidlig, ber du henne huske på hva onkel flodhest har sagt. That'll do it. edit: Glemte å le av LarsP: Endret 28. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Har dere det gøy, Fredrik og Eline? Jepp. Jeg er en jævel til å klatre under gjerder med strøm i. Jeg har også hatt æren av å se laget til Eline trene fotball. Og jeg er jo så glad i fotball. Eline var l33t med baller mellom bena. Taklet det bra. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg er nydusjet, for jeg har spilt fotball. Det var en telesync kopi. Jeg skal ikke se den. Hva gjør dere? Pepsien er ikke kald enda. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Tror dere jeg klarer å overtale Eline til å spise mer enn to rosiner til frokost i morgen? Kanskje. Om du immiterer stemmen til Ketchez og sier dette: aaah, jeg er så stygg. Kan du ikke spise litt mer frokost? Det hadde gitt meg bedre selvtillit. *sutre sutre* Jeg trenger oppmerksomhet. Spiiiiiiiiiis. hahahaaaa Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg er tilbake fra Køben! (Noen som sukker nå?) Fikk en mail av en kompis, har fått den før men allikevel syns jeg den er like morsom: >>>Hei alle sammen! >>>Nokia gir bort gratis mobiltelefoner ! >>>Nokia skal teste ut verdien av "munn til munn metoden" i >>>markedsføringen >>>av sine produkter. Som takk for at du reklamerer for Nokia, mottar >>>du en >>>telefon gratis. >>>For å motta en gratis telefon, må du sende denne e-mailen videre >>>til åtte >>>personer (for å motta en gratis Nokia 6210) eller til 20 personer >>>(for å >>>motta en Nokia WAP). Innen 2 uker vil du motta en gratis >>>mobiltelefon. >>>(Nokia kontakter deg via din e-mail adresse). >>>Du må sende en kopi av denne meldingen til [email protected] Kan noen tenke seg at anna.swelan trenger et spamfilter? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) kan noen definere hva support i denne forstand betyr? hvis noen svarer på denne posten og hjelper meg blir de banna da? Endret 28. juli 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 kan noen definere hva support i denne forstand betyr? Spørsmål vi har andre deler av forumet for. "Hvor ligger drivere til Creative Muvo?" "Noen som vet hvor man får kjøpt Battlefield 2 billigst?" Og så videre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 kan noen definere hva support i denne forstand betyr? hvis noen svarer på denne posten og hjelper meg blir de banna da? Skal du være morsom? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Var en tur på butikken.. Klarte å knekke girsystemet på sykkelen Kanskje. Om du immiterer stemmen til Ketchez og sier dette: aaah, jeg er så stygg. Kan du ikke spise litt mer frokost? Det hadde gitt meg bedre selvtillit. *sutre sutre* Jeg trenger oppmerksomhet. Spiiiiiiiiiis. :!: :!: Du har det artig med Ketchez jah Endret 28. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. *ælzk* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. :!: Har du vært på ferie eller noe ? Kan ikke huske å ha ledd så mye på leeenge (eller han det kanskje noe med Ketchez å gjøre ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. Har du vært på ferie eller noe? Kan ikke huske å ha ledd så mye på leeenge (eller han det kanskje noe med Ketchez å gjøre) Jeg har vært et år i militæret. Dessuten så har jeg aldri vært noen storposter i SO-trådene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. Da ville du likt deg på jobben min Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Samsung ftw. Samsung er ekkelt når det gjelder mobiltelefoner. Dyre og funksjonsfattige. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Etter en liten sykkeltur til tonio, har jeg gjort følgende: rensa lampa hennes spilt litt sørfa "spandert" litt pomfi sett på film Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Du har det artig med Ketchez jah Selvsagt, stygge mennesker er alltid artige å gjøre narr av. Da ville du likt deg på jobben min Hva jobber du med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg