Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kult , rått, tøft osv. Er det bare lillehamringer som sier frakt eller? Fredrik sier: Ja, bare dere. Fredrik! *kosepå* *grise til gardinene til Hylo* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vil noen komme hit å rydde resten av leiligheten for meg? Har hatt folk her i ca. en uke, og det er ikke akkurat ryddig her. Å rydde er ikke akkurat så "frakt". Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Eg rydder hos deg eg, kva er adressa ? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Eg rydder hos deg eg, kva er adressa ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Eg rydder hos deg eg, kva er adressa ? Destinasjon: Larvik. ring (slettet nummeret*) når du nærmer deg. *edit: kanskje ikke en fordel å levere ut nummeret sitt på nettet Endret 28. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hehe Eline, nice bilde Larvik ja, HAdde du budd på leirvik hadde eg vert der om 5 min Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kult , rått, tøft osv. Er det bare lillehamringer som sier frakt eller? Fredrik sier: Ja, bare dere. Fredrik! *kosepå* *grise til gardinene til Hylo* Okay. Du kan gjøre nesten hva du vil, men å grise til gardiner! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hyl! Fikk melding akkurat, tenkte det kanskje var en eller annen luring fra dette forumet, men det var det ei. Btw, hva er greia med hetsesertifikatet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hyl! Fikk melding akkurat, tenkte det kanskje var en eller annen luring fra dette forumet, men det var det ei. Btw, hva er greia med hetsesertifikatet? Det er en hemmelig klubb. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Okay. Du kan gjøre nesten hva du vil, men å grise til gardiner! Jeg har lilla gardiner. <3 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er en hemmelig klubb. Fredrik: Ssssssssh! Faen, alltid deg som plaprer. Mannfolk... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er en hemmelig klubb. Fredrik: Ssssssssh! Faen, alltid deg som plaprer. Mannfolk... *humre* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hyl! Fikk melding akkurat, tenkte det kanskje var en eller annen luring fra dette forumet, men det var det ei. Btw, hva er greia med hetsesertifikatet? Det er en hemmelig klubb. Ah.. Jeg vil så gjerne gjøre noe konstruktivt nå, men faen heller, jeg tar det i morra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er en hemmelig klubb. Fredrik: Ssssssssh! Faen, alltid deg som plaprer. Mannfolk... *humre* *humle* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tror dere jeg klarer å overtale Eline til å spise mer enn to rosiner til frokost i morgen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tror dere jeg klarer å overtale Eline til å spise mer enn to rosiner til frokost i morgen? Ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tror dere jeg klarer å overtale Eline til å spise mer enn to rosiner til frokost i morgen? Kanskje. Om du immiterer stemmen til Ketchez og sier dette: aaah, jeg er så stygg. Kan du ikke spise litt mer frokost? Det hadde gitt meg bedre selvtillit. *sutre sutre* Jeg trenger oppmerksomhet. Spiiiiiiiiiis. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er Daniel og Tonio også bekjente? Nå så.. Men han bor i Jevnaker og jeg i Hønefoss. Også kom han ned en tur hit! Hatt det kjempehyggelig i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg