Staalkontroll Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Mythbusters! Bra du minner meg på det, ser på homsepatruljen nå men mythbusters er viktigere.. bare synde det er like mye reklamer på discovery som på tv3 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Bu-hu-fucking-hu. Slutt og fisk etter kompliment. Hvorfor skal jeg fiske etter komplimenter? Jeg vet hva jeg er, og hvordan jeg ser ut. Jeg vet best selv! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Ketchez: unnskyld at jeg spør, men hva er det du vil fram til ved å si du er stygg hele tida, bortsett fra som Lars sier. man kan virkelig lure.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Bu-hu-fucking-hu. Slutt og fisk etter kompliment. Hvorfor skal jeg fiske etter komplimenter? Jeg vet hva jeg er, og hvordan jeg ser ut. Jeg vet best selv! Jeg vet godt selv at jeg ser ut som en køddmøkk, men jeg syter ikke på grunn av det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 The Arcade Fire, Death From Above 1979, Thulsa Doom, Radiohead og APC er perfekt allroundmusikk. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Ketchez: unnskyld at jeg spør, men hva er det du vil fram til ved å si du er stygg hele tida, bortsett fra som Lars sier. man kan virkelig lure.. Jeg vil få frem sannheten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Ketchez: unnskyld at jeg spør, men hva er det du vil fram til ved å si du er stygg hele tida, bortsett fra som Lars sier. man kan virkelig lure.. Jeg vil få frem sannheten. Ok, du er stygg. Forresten, noen som liker grandiosa her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Er Daniel og Tonio også bekjente? Det er jo en eneste stor orgie her jo! Uten meg som deltager FFS! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 *klemmepåketchez* Du er ikke stygg. Eline synes du er hot. Det sier sitt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Er Daniel og Tonio også bekjente? Det er jo en eneste stor orgie her jo! Uten meg som deltager FFS! Siste Ordet er en eneste stor orgie, som en eller annen gluping sa. Edit: Sorry for to psoter på rad. Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Forresten, noen som liker grandiosa her? Nei. Av tusenvis av datanerder så er det absolutt ingen som liker Norges mest kjøpte pizza. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 utrolig , eg har ikke no og si Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Hehe, oss nerder trenger nærhet vi og Og da tyr man til de som er tilgjengelige.. Det hadde vært koselig med et kjempetreff for SO'ere i nærmeste framtid.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Det hadde vært koselig med et kjempetreff for SO'ere i nærmeste framtid.. DAma har ideer jo Fiks noe i nærheten da, ikke trondheim eller hammerfest liksom. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Nei. Av tusenvis av datanerder så er det absolutt ingen som liker Norges mest kjøpte pizza. *Slår Wh1te med vurderingshammeren©®* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Det hadde vært koselig med et kjempetreff for SO'ere i nærmeste framtid.. DAma har ideer jo Fiks noe i nærheten da, ikke trondheim eller hammerfest liksom. Oslo. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Det hadde vært koselig med et kjempetreff for SO'ere i nærmeste framtid.. DAma har ideer jo Fiks noe i nærheten da, ikke trondheim eller hammerfest liksom. Tenkte mer på Olso jeg da.. Er vel det stedet som er enkelst å komme seg til. Og det er forholdsvist sentralt osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 ketchez: Hvem faen er det som går rundt og tror de ser dritbra ut uansett? Selv om hele bunten her inne ser djevelsk støgge ut, er det ingen som tar over hele SO3 med klagepjatt. Vant ikke du til og med pollen over "forumets peneste" eller hva det var? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 wh1te; Jeg vant noe puse greier. Btw; Jeg misunner håret ditt.. *vilhasånn* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Var det til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg