LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Necrotic Disgorgement - Suffocated In Shrinkwrap. Herlig death metal. Elsker sangen Vaginally Sodomized. <3 <3 <3 Høres ut som noe jeg finner på den lokale cdsjappa Hehe, kanskje litt spesielt. Her er noen skiver jeg anbefaler av hele mitt hjerte: - Nunwhore Commando 666 - Home Sweet Home - Excrementory Grindfuckers - Fertigmachen Szeneputzen - Anorexia Nervosa - Drudenhaus - Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order - Strapping Young Lad - SYL - Blood Red Throne - Altered Genesis Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 - Blood Red Throne - Altered Genesis Beste dødsmetal plata jeg har hørt på år og dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ØB: Har begynt å fore henne med litt hardrock, så vi får se. Hanne hører på Hard dance mania og sånt, det er HUN som har den rette musikksmaken i forholdet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hylo: Så sant så sant. Men, så er jo jeg mer en BM-kar. Ketchez: Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ØB: Har begynt å fore henne med litt hardrock, så vi får se. Hanne hører på Hard dance mania og sånt, det er HUN som har den rette musikksmaken i forholdet. Hva er det for noe sludder? Nå prater du bare vås. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg hører ikke forskjell på den metallmusikken jeg. Meg det er noe galt med? Er Daniel og Tonio også bekjente? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg var innom jobbens hennes for ikke så lenge sida. Ble ikke lange praten men hun fikk da 5 minutters pause. Ketchez: litt mer behagelig å høre på hard dance mania i bilen enn Blood red throne. Det er sant. Men man må tåle litt velorganisert bråk.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Litt mer behagelig å høre på hard dance mania i bilen enn Blood red throne. Det er sant. Men man må tåle litt velorganisert bråk.. Når man kjører bil så er det kun ultrahard dødsmetall som gjelder. =) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg hører ikke forskjell på den metallmusikken jeg. Meg det er noe galt med? Jepp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg hører ikke forskjell på den metallmusikken jeg. Meg det er noe galt med? Vurdert å skaffe høreapparat? Det er betydelig forskjell. Ketchez: litt mer behagelig å høre på hard dance mania i bilen enn Blood red throne. Det er sant. Men man må tåle litt velorganisert bråk.. Altså. Blood Red Throne er så fett at det ikke er mulig. Hvorfor skulle det være behagelig å høre på dance som smeller istykker trommehinnene til de grader? Endret 28. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tror jeg skal bevege den tighte bakenden min bort til tv-en for å se på mythbusters, samtidig som jeg nyter en velbakt pris fra Tiedemanns Blå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Litt mer behagelig å høre på hard dance mania i bilen enn Blood red throne. Det er sant. Men man må tåle litt velorganisert bråk.. Når man kjører bil så er det kun ultrahard dødsmetall som gjelder. =) altså.. Behagelig for ørene altså. Men for virkelig å få ro i sjela må det til noe brutalt noe ja.. Edit: blir døv som 25 åring jeg tror jeg Endret 28. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mythbusters! Bra du minner meg på det, ser på homsepatruljen nå men mythbusters er viktigere.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dance, trance og 80-talls rock er tingen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Bu-hu-fucking-hu. Slutt og fisk etter kompliment. Takk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Black Metal, Grindcore og O-Zone er tingen *fixed* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kjørte igjennom byen med ozone på full guffe en dag faktisk. Bare for å provosere maks, var en fyr som viste fingern Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nei, jeg er pokker meg ikke litt kjekk en gang, dere har IKKE sett meg real-life. Diss meg så mye dere vil over at jeg sutrer. Kanskje jeg bare burde forlate heler forumet...! Nei vel. Jeg aner ikke om du er kjekk (jeg bruker aldri det ordet uansett). Du er overhdoet ikke stygg. Det vet jeg. Nei, nei, du våger ikke å forlate forumet! Da kommer Fredrik og dasker deg. Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kjørte igjennom byen med ozone på full guffe en dag faktisk. Bare for å provosere maks, var en fyr som viste fingern Provosere? O-Zone er jo konge. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dance, trance og 80-talls rock er tingen 80' talls death metal. 80' talls thrash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg