Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg tror gutten bare har kronisk dårlig selvtillit, takes one to know one Men hadde en fin samtale med dimiles på msn så jeg skal prøve å tenke positivt om megselv.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jaja.. da er jeg i gang med innsekts-rensinga i lampa til tonio Sparke,slå,klaske og piske hylo Det var slemt. Well, fuck you! Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! No more details please. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! No more details please. Ikke hoer paa ham, give us the details! Herr Brun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! No more details please. Hehe, pass deg @kd, snart henter Tonio vennene sine fra Darkdate. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Man har da sett mange eksempler med relativt stygge gutter som har fått seg fine damer. Du må bare han en bra personlighet og cash på konto. Ketchez har ingen av delene! Bare kødder med deg ketchez... Jeg vet ikke hvordan personligheten er, men jeg har faktisk cash... ...og til dere andre, tro det eller ei, ingen av dere har sett med real-life. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) ...og til dere andre, tro det eller ei, ingen av dere har sett med real-life. Dæven, jeg trodde at RPP var real-life jeg? Hmm. Kanskje på tide at jeg kommer meg litt ut da. Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! No more details please. Hehe, pass deg @kd, snart henter Tonio vennene sine fra Darkdate. Du som burde passe deg grisegutt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Darkdate. Du disser ikke darkdate, LarsP? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 http://img251.imageshack.us/img251/1644/photo00020jn.jpg *anaal nathrakh- i wish i could vomit blood on you people* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Du som burde passe deg grisegutt. Omg noes, don't cut me!111oneone aero^^: Det klarer de utmerket godt selv. Edit: Ø.B - Hah, den skiva med den sangen kjøpte jeg i dag. Endret 28. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ...og til dere andre, tro det eller ei, ingen av dere har sett med real-life. Dæven, jeg trodde at RPP var real-life jeg? Nei, jeg er pokker meg ikke litt kjekk en gang, dere har IKKE sett meg real-life. Diss meg så mye dere vil over at jeg sutrer. Kanskje jeg bare burde forlate heler forumet...! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Edit: Ø.B - Hah, den skiva med den sangen kjøpte jeg i dag. Du har musikksmaken i orden! Men ikke vær fornøyd før Hanne hører på det samma som deg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ketchez = attentionwhore. ØB: Har begynt å fore henne med litt hardrock, så vi får se. Endret 28. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) No shit. Yay, ca. bare 20 min til Mythbusters. edit: Teddybears STHML - Hey Boy Endret 28. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ØB: Har begynt å fore henne med litt hardrock, så vi får se. Du får lurer inn pandemonium hyperblast vettu Apropos musikk, jeg trenger en ny cd. Noe nytt du har kommet borti i det siste? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Necrotic Disgorgement - Suffocated In Shrinkwrap. Herlig death metal. Elsker sangen Vaginally Sodomized. <3 <3 <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jaja.. da er jeg i gang med innsekts-rensinga i lampa til tonio Sparke,slå,klaske og piske hylo Det var slemt. Well, fuck you! Han er skikklig slem...Men ta det med ro, jeg kan straffe han for oss begge! Straff gjerne. Eller. Lei inn en homofil og la han gå som en gås i to uker. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Necrotic Disgorgement - Suffocated In Shrinkwrap. Herlig death metal. Elsker sangen Vaginally Sodomized. <3 <3 <3 Høres ut som noe jeg finner på den lokale cdsjappa Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Necrotic Disgorgement - Suffocated In Shrinkwrap. Herlig death metal. Elsker sangen Vaginally Sodomized. <3 <3 <3 Høres ut som noe jeg finner på den lokale cdsjappa Det er koselig musikk. Ta gjerne å kjøp litt Carcass samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg