Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Alt for lite info! Fortell mer.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Alt for lite info! Fortell mer.. Hun er: pen, søt, snill, grei, jente(!! ), diggbar, 15 år men bor litt langt unna... Men, nå skal jeg vaske bil! :hot: Titter innom av og til. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Alt for lite info! Fortell mer.. Hun er: pen, søt, snill, grei, jente(!! ), diggbar, 15 år men bor litt langt unna... Men, nå skal jeg vaske bil! :hot: Titter innom av og til. Definer langt unna, hvordan møttes dere og sånn? Hvordan kan du for sikkert vite at hun er uoppnåelig..? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Vi har fått ny bil! Var å henta den nå. Volvo V40 (ca.2002-modell) Men det tøtteste er at vi fikk med bærbar DVD-spilelr på kjøpet. Den er _kul_! EDIT: http://www.next-base.com/SDV37S.htm Endret 28. juli 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vi har fått ny bil! Var å henta den nå. Volvo V40 (ca.2002-modell) Men det tøtteste er at vi fikk med bærbar DVD-spilelr på kjøpet. Den er _kul_! EDIT: http://www.next-base.com/SDV37S.htm Nice.. Når vi snakker om slike ting, er det mulig å få en DivX inn på en iPod men at den bare spiller av lyden..? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Alt for lite info! Fortell mer.. Hun er: pen, søt, snill, grei, jente(!! ), diggbar, 15 år men bor litt langt unna... Men, nå skal jeg vaske bil! :hot: Titter innom av og til. Definer langt unna, hvordan møttes dere og sånn? Hvordan kan du for sikkert vite at hun er uoppnåelig..? Jelsa - Klepp. Langt nok.. Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Kenneth: den DVD-spilleren står rett foran hode mitt, 3 til i hylla på siden Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Vi har fått ny bil! Var å henta den nå. Volvo V40 (ca.2002-modell) Men det tøtteste er at vi fikk med bærbar DVD-spilelr på kjøpet. Den er _kul_! EDIT: http://www.next-base.com/SDV37S.htm Nice.. Når vi snakker om slike ting, er det mulig å få en DivX inn på en iPod men at den bare spiller av lyden..? Funker ikke her. Men du kan jo bare bruke et program til å rippe lyden fra filmen Neida.. er ikke support EDIT: ketchez: Du tror høyt om deg selv ja.. Du må ha litt selvtillit.. Endret 28. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Men du kan jo bare bruke et program til å rippe lyden fra filmen Neida.. er ikke support Som i å bare hente ut lyden, uten å måtte sitte å recorde lyden av filmen..? Send svar på PM dersom du mener det er support.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ketchez: Du tror høyt om deg selv ja.. Ja. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Krise! Jeg har kjøpt bakt potet og slengt den i ovnen nå! Men skal reise et sted og blir borte 1,5-2 timer, tåler poteten å være for lenge i ovenen, eller skal jeg skru av, og så først få spise middag 1 time etter at jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Krise! Jeg har kjøpt bakt potet og slengt den i ovnen nå! Men skal reise et sted og blir borte 1,5-2 timer, tåler poteten å være for lenge i ovenen, eller skal jeg skru av, og så først få spise middag 1 time etter at jeg kommer hjem? Lag dine egne erfaringer. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Krise! Jeg har kjøpt bakt potet og slengt den i ovnen nå! Men skal reise et sted og blir borte 1,5-2 timer, tåler poteten å være for lenge i ovenen, eller skal jeg skru av, og så først få spise middag 1 time etter at jeg kommer hjem? Jeg ville ikke hatt ovnen på når jeg gikk ut. Kjipt å komme hjem til både brendt potet og hus. BTW: Kan vel funke å ha den så lenge hvis du bruker lav varme. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Sjøl om du er stygg som et esel kan du da få hu! Herregud slutt å vær så negativ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Sjøl om du er stygg som et esel kan du da få hu! Herregud slutt å vær så negativ Sant! Dessuten har ikke Ketchez det problemet at han er stygg og han må slutte å tro det. La heller selvtilliten stråle, for det er ifølge dimiles ganske attraktivt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Sjøl om du er stygg som et esel kan du da få hu! Herregud slutt å vær så negativ Man har da sett mange eksempler med relativt stygge gutter som har fått seg fine damer. Du må bare han en bra personlighet og cash på konto. Endret 28. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Man har da sett mange eksempler med relativt stygge gutter som har fått seg fine damer. Du må bare han en bra personlighet og cash på konto. Ketchez har ingen av delene! Bare kødder med deg ketchez... Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ketchez, ingenting er verre enn at du sier du er støgg som et høgg hele tida. jenter hater slik. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Stemmer det Ø.B. Ketchez, du er ikke stygg i det hele tatt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk. Bu-hu-fucking-hu. Slutt og fisk etter kompliment. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jaja.. da er jeg i gang med innsekts-rensinga i lampa til tonio Sparke,slå,klaske og piske hylo Det var slemt. Well, fuck you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg