Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt for lite info! :p

 

Fortell mer..

Hun er: pen, søt, snill, grei, jente(!! :p ), diggbar, 15 år men bor litt langt unna... :cry:

 

 

Men, nå skal jeg vaske bil! :hot:

 

Titter innom av og til.

Definer langt unna, hvordan møttes dere og sånn? Hvordan kan du for sikkert vite at hun er uoppnåelig..? :hmm:

Lenke til kommentar
Alt for lite info! :p

 

Fortell mer..

Hun er: pen, søt, snill, grei, jente(!! :p ), diggbar, 15 år men bor litt langt unna... :cry:

 

 

Men, nå skal jeg vaske bil! :hot:

 

Titter innom av og til.

Definer langt unna, hvordan møttes dere og sånn? Hvordan kan du for sikkert vite at hun er uoppnåelig..? :hmm:

Jelsa - Klepp.

 

Langt nok.. :cry:

 

 

Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk.

 

Kenneth: den DVD-spilleren står rett foran hode mitt, 3 til i hylla på siden :wee:

Lenke til kommentar
Vi har fått ny bil! :woot:

Var å henta den nå. Volvo V40 (ca.2002-modell)  Men det tøtteste er at vi fikk med bærbar DVD-spilelr på kjøpet. Den er _kul_!

 

:cool:

 

EDIT: http://www.next-base.com/SDV37S.htm

Nice..

 

Når vi snakker om slike ting, er det mulig å få en DivX inn på en iPod men at den bare spiller av lyden..?

Funker ikke her.

Men du kan jo bare bruke et program til å rippe lyden fra filmen ;)

Neida.. er ikke support :cool:

 

EDIT: ketchez: Du tror høyt om deg selv ja.. :ermm:

Du må ha litt selvtillit.. :yes:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Krise! Jeg har kjøpt bakt potet og slengt den i ovnen nå! Men skal reise et sted og blir borte 1,5-2 timer, tåler poteten å være for lenge i ovenen, eller skal jeg skru av, og så først få spise middag 1 time etter at jeg kommer hjem?

Jeg ville ikke hatt ovnen på når jeg gikk ut.

Kjipt å komme hjem til både brendt potet og hus.

 

BTW: Kan vel funke å ha den så lenge hvis du bruker lav varme.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke få hun...jeg er ikke så kjekk.

Sjøl om du er stygg som et esel kan du da få hu! Herregud slutt å vær så negativ :D

Sant! :)

 

Dessuten har ikke Ketchez det problemet at han er stygg og han må slutte å tro det. La heller selvtilliten stråle, for det er ifølge dimiles ganske attraktivt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...