sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jaja, jeg er bare innom en tur. Sitter her på jobb, nettop spist en 250g burger og magen er TOTALT ødelagt! Har heller ikke hørt noe fra verken Eline eller Fredrik siden de skulle ut på kujakt i går.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har heller ikke hørt noe fra verken Eline eller Fredrik siden de skulle ut på kujakt i går.. Hmm.. Mistenksomt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har heller ikke hørt noe fra verken Eline eller Fredrik siden de skulle ut på kujakt i går.. Eline er utro mot deg ketchez! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har heller ikke hørt noe fra verken Eline eller Fredrik siden de skulle ut på kujakt i går.. Eline er utro mot deg ketchez! Slik er alle jenter mot meg...får bare innse det... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har heller ikke hørt noe fra verken Eline eller Fredrik siden de skulle ut på kujakt i går.. Eline er utro mot deg ketchez! Slik er alle jenter mot meg...får bare innse det... Dakar. *kosepå* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Slik er alle jenter mot meg...får bare innse det... Jeg er da ikke det! Nå skal vi snart på fotball trening! Når kommer du hjem igjen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hmm nå er den perfekte tiden og besøke Eline på. Får Hilst på Fredrik samtidig. Hadde bare ikke bruttern stikki av med bilen i dag såh Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Slik er alle jenter mot meg...får bare innse det... Jeg er da ikke det! Nå skal vi snart på fotball trening! Når kommer du hjem igjen? Skal hjem på søndag, hils Fredrik! Hylo: *kosepåtilbake* Står utforbi med mitt søskenbarn sin volvo 740 TIC 200hk, med den saftige dumpventilen...arh Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hmm nå er den perfekte tiden og besøke Eline på. Får Hilst på Fredrik samtidig. Hadde bare ikke bruttern stikki av med bilen i dag såh Ja, det hadde det vært.. Få tak i en bil da, du har vel venner? Ketchez: Skal hilse tilbake! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ja, det hadde det vært.. Få tak i en bil da, du har vel venner? Også var det det å dra med de langt nedi høgget til dere da Eller kan jo bare si det er gode hamburgere der, så er vi i boks. Men tar det seinere, dessuten har jeg vondt i lilletåa! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fikk melding av jenta@deppetråden, hun savnet meg visst.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fikk melding av jenta@deppetråden, hun savnet meg visst.. Du snakker om å være utro? Din mannsgris! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fikk melding av jenta@deppetråden, hun savnet meg visst.. Bra, da. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen ganger er det digg å vite at iallefall en savner deg.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fikk melding av jenta@deppetråden, hun savnet meg visst.. Du snakker om å være utro? Din mannsgris! Slapp av lille venn, han proever bare aa gjoere deg sjalu. Fyyyy ketchez! Du skal bare slappe av Eline, han kommer nok krypende til deg etterhvert. I mellomtiden kan du kose deg med Fredrik Herr Brun Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 skruf er stygt bare så dere vet det! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ketchez! Fortell mer om hu jenta Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jaja.. da er jeg i gang med innsekts-rensinga i lampa til tonio Sparke,slå,klaske og piske hylo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ketchez! Fortell mer om hu jenta Hun er diggbar, men uoppnåelig. Ikke drikker hun heller! Eline; Skal du kose deg litt med Fredrik, så kan jeg kose meg litt med hun her, deal? Endret 28. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg