Daniel Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå er jeg glad. Jeg registrerte med et uhell to ordrer med ett Beyerdynamic DT231-headset i hver i HiperLANs nettbutikk. Mens jeg lette etter en e-post-adresse å sende forespørsel om sletting av ordre til, begynte telefonen min å ringe. Vanligvis når den ringer og det er et nummer som ikke er i kontaktlisten min er det søringer som spør etter en vaktmester jeg aldri har hørt om. Denne gangen var det ikke det, men en fra HiperLAN som lurte på om jeg hadde bestilt to identiske ordre med overlegg, og om han skulle slette den ene for meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå er jeg glad. Jeg registrerte med et uhell to ordrer med ett Beyerdynamic DT231-headset i hver i HiperLANs nettbutikk. Mens jeg lette etter en e-post-adresse å sende forespørsel om sletting av ordre til, begynte telefonen min å ringe. Vanligvis når den ringer og det er et nummer som ikke er i kontaktlisten min er det søringer som spør etter en vaktmester jeg aldri har hørt om. Denne gangen var det ikke det, men en fra HiperLAN som lurte på om jeg hadde bestilt to identiske ordre med overlegg, og om han skulle slette den ene for meg. det kaller man kundeservice Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå har du snart flere innlegg enn meg i So4 OG søppel FtZ-. Buhu. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 "Etter å ha kjøpt spillet, som har 17-årsgrense i USA, til sitt 14 år gamle barnebarn, har hun nå saksøkt Rockstar Games og morselskapet Take Two for villedende og feilaktig praksis. " The ironi? Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Gudd mauning. Høre på Opeth. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Someday! Åssen er vidunderbilen? Vidunderlig! ok, et skrytebilde må jeg da poste.. tatt før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Gudd mauning. Høre på Opeth. Høre på: Cypress_hill-latin_thugs_(feat_tego_calderon) Edit: Gratulerer med ny fin bil someday! Endret 28. juli 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dæven svarte i alle dager da mann! Den var jo faktisk stilig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Skulle gjerne hatt en golf selv søss har, koksgrå.. 1.6l da var det rydding av rommet uff.. men men.. feire bursdag i morgen, kanksje det blir noen overnattingsgjester.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dæven svarte i alle dager da mann!Den var jo faktisk stilig ja må jo ha noe som matcher eier'n! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Wohoo! Disturbed kommer med nytt album i september. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Wohoo! Disturbed kommer med nytt album i september. Opeth kommer med nytt i august, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Wohoo! Disturbed kommer med nytt album i september. Opeth kommer med nytt i august, jeg gleder meg. Jeg også. Har du hørt det, det er sykt bra. Skal kjøpes med en gang det kommer i butikken. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Wohoo! Disturbed kommer med nytt album i september. Opeth kommer med nytt i august, jeg gleder meg. Jeg også. Har du hørt det, det er sykt bra. Skal kjøpes med en gang det kommer i butikken. Har ikke hørt det, nei. Vil ikke ha promo, eller laste det ned. . Men gleder meg til det, selv, og vil kjøpe det så kjapt som overhodet mulig. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 sett batmann begins! helt grei film Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ah, stikker på butikken å kjøper meg en boks med Banansplitt is jeg Det er digg! Mmmm, butikken, HERE I COME! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hihi. Jeg skal få besøk i dag. Vet ikke om han er seriøs da menne. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Joda Tonio, jeg kommer jeg.. hmm.. veitikke helt hvor jeg skal da men Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hihi. Jeg skal få besøk i dag. Vet ikke om han er seriøs da menne. Er ikke så farlig om han er seriøs eller ei, bare han er tr0000000 to da bone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg