Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Tips: - Gå til din lokale bilrekvisita- elektronikk eller hobbyforretning og kjøp en boks med trykkluft. - Gå hjem - Ta av deg skoene - fest plastslangen til sprayboksdysen - Gå bort til lampen - Før plastslangen ned i åpningen rundt skjermen på oversiden - trykk på sprayboksknappen og blås bort støv, insekter og gammel ostepop. - Voilà, ren og fin lampe + Fornøyd mormor! Endret 27. juli 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kom senere i dag da, behøver jo ikke å komme akkurat nå suppetroll. Se hva jeg har Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Prøvde å redde en humle engang! Det var ikke min feil at den plagde meg. Gren i flere timer og bad til Gud. (Var 5 år) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kom senere i dag da, behøver jo ikke å komme akkurat nå suppetroll. Se hva jeg har Så når kommer du? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tips: - Gå til din lokale bilrekvisita- elektronikk eller hobbyforretning og kjøp en boks med trykkluft. - Gå hjem - Ta av deg skoene - fest plastslangen til sprayboksdysen - Gå bort til lampen - Før plastslangen ned i åpningen rundt skjermen på oversiden - trykk på sprayboksknappen og blås bort støv, insekter og gammel ostepop. - Voilà, ren og fin lampe + Fornøyd mormor! men da er det 2-3 stykker der igjenn iløpe av dagen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Kom senere i dag da, behøver jo ikke å komme akkurat nå suppetroll. Se hva jeg har Så når kommer du? Veit ikke jeg Endret 27. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Og det er derfor du skal komme og fikse alt senere i dag. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kom senere i dag da, behøver jo ikke å komme akkurat nå suppetroll. Se hva jeg har Så når kommer du? Det er nå du skal svare: "Som regel hver gang" AAaaaahahahahahahahahahahaha jeg tror jeg kreperer! :!: Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Og det er derfor du skal komme og fikse alt senere i dag. nee... tror den kan prøve å finne innsekter selv igjen fra i morgen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Var jo ikke så veldig morsom.. Tror du er litt overtrøtt nå. Edit: Til Vt-iversen. Og kommer du ikke da Daniel? Endret 27. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Var jo ikke så veldig morsom.. Tror du er litt overtrøtt nå. Edit: Til Vt-iversen. Og kommer du ikke da Daniel? kan da alltids ta meg en tur jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ...Men ikke for å fikse lampa? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ...Men ikke for å fikse lampa? dte kan jeg også alltids fikse *bytte ut pæra med neon-lys* (eller vil du ha katode) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har maling til overs som lyser av UV-lys, så fikser du UV-katoder kunne jo det vært moro! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjeder meg, prøver å lage film til Cannonball run themet, men det kommer til å ta noen kvelder, masse LEGO biler som kjører over laptoptastaturet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har maling til overs som lyser av UV-lys, så fikser du UV-katoder kunne jo det vært moro! har tre ror her Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 De er for lange.. Har det nye albumet til Opeth nå! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 lurer på om eg ikke bør begynne og tenke på lit mat har ikke spist i dag (igår) la akkurat merke til at eg var veldig sulten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Baseball-kamp na! Astros vs Phillies @ Houston! Dette blir meget digg, peeps. Ha en fin whatever-klokken-er-der-borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg