Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg syns ikke personlig at du er bertette, da jeg aldri har møtt deg. Men det er bevist at 10/10 som liker/spiser Mia Pizza er berter. Så hvis du gjør det går jeg ut ifra at du er en! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Også må jeg huske å gratulere Swag med ny jobb Takk takk. Nå har jeg akkurat konsumert et vesentlig antall pils og pizzastykker, så nå roper sengen på meg. Ha en fin natt alle sammen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg syns ikke personlig at du er bertette, da jeg aldri har møtt deg.Men det er bevist at 10/10 som liker/spiser Mia Pizza er berter. Så hvis du gjør det går jeg ut ifra at du er en! Jeg som håpet påå å få litt støtte og Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvis du vil ha støtte, så kjøp deg krykker. Her får du livets kalde, harde fakta. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Brr... Her var det kaldt Har du noen flere kalde fakta på lur, Vt-iversen? Hehe Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja... Gruppen som bruker intel inside-logo parodier som avatar, har ifølge sveitsiske forskere et kromosom for lite. Dette gjør at de ikke er i stand til å skille god humor fra dårlig humor, og utøver en overflødig bruk av sistnevnte gruppe. Dette er kronisk og er derfor noe de (og vi andre stakkars) må leve med resten av livet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja... Gruppen som bruker intel inside-logo parodier som avatar, har ifølge sveitsiske forskere et kromosom for lite. Dette gjør at de ikke er i stand til å skille god humor fra dårlig humor, og utøver en overflødig bruk av sistnevnte gruppe.Dette er kronisk og er derfor noe de (og vi andre stakkars) må leve med resten av livet. It's true. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 *stikke å finne litt brus* er egentlig litt varmt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvorfor må det være så mange kryp her? Begynner å bli lei av at det blir ekkelt lys, og noen ganger lander de på selve pæra også, og da kommer det lukt også. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvorfor må det være så mange kryp her? Begynner å bli lei av at det blir ekkelt lys, og noen ganger lander de på selve pæra også, og da kommer det lukt også. Tengt på å fjærne innsektene? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Får dem ikke vekk, også kommer det daglig to, tre stykker. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Alle lampedesignere som buker lyspære-inni-halvkuleformet-kuppel-som-peker-ned-fra-taket-prinsippet burde henges. De nytter jo ikke å holde fri for insekter. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Får dem ikke vekk, også kommer det daglig to, tre stykker. Tips: skrap de vekk og legg en slags netting med små hull i over den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 NEI! Eg går og legger meg. Må til legen imorgen kl09:30 og må ut med vofsen og trøtte han ut osv før eg går og tar bussen. Håper det står bedre med helsen og diabetesen. God natt. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tips: Kast lampa te' hælvette og kjøp en ny lampe som ikke har en insektfelle-anordning! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Tror ikke mormor blir så glad hvis hun finner ut det...Fikk den i julegave av ho. Daniel: Kom til meg og fiks det du! Endret 27. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror ikke mormor blir så glad hvis hun finner ut det...Fikk den i julegave av ho. Daniel: Kom til meg og fiks det du! Går ingen buss nå, gidder heller ikke å sette meg på sykkelen og trokke over eggemoen i mørket Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er det bare på østlandet dere har insekter? Kanskje de ikke liker venstre! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kom senere i dag da, behøver jo ikke å komme akkurat nå suppetroll. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er det bare på østlandet dere har insekter? Kanskje de ikke liker venstre! Akkurat nå som jeg har "tatt på meg" annsvaret for å prøve å få en bokfink til å bli bra igjen, er det greit med alle innsektene. Fant den i hagen med brukket bein, men kanskje kan jeg slippe den løs i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg