Fredrik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det ble noe på meg i dag vertfall, i tilfelle du lurte --------------- Anyways, jeg har blitt KJØKKENSJEF Mere lønn + jeg kan bosse *glede seg til jobb i morgen* Blir alltid noe på deg Nye Opeth albumet Overdreven smileybruk rapportert til moderator. Reaksjoner forventes. Med vennlig hilsen, Fredrik. ____ Btw, noen som liker å spise frosne jordbær her? Eline prøver å innbille meg at det er noe særlig. Fredrik stiller seg tvilende. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mahn.. Pimp my ride uk er morsomt.. En fyr fra england som prøver å være "ghettopimpalicious" som Xzibit Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå sitter jeg her i Hardware Online sine lokaler. Kjempefint her, men det bærer preg av at det er en bedrift med datainteresserte... Hva gjør/gjorde du der da? Noe spennende? Jeg, Amund, Kenneth, schmelck og en til tok opp en scene til HW-filmen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Høy Høy...ikke verst @kd Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå sitter jeg her i Hardware Online sine lokaler. Kjempefint her, men det bærer preg av at det er en bedrift med datainteresserte... Hva gjør/gjorde du der da? Noe spennende? Jeg, Amund, Kenneth, schmelck og en til tok opp en scene til HW-filmen. Drev du i forumet mens vi var på jobb du Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Btw, noen som liker å spise frosne jordbær her? Eline prøver å innbille meg at det er noe særlig. Fredrik stiller seg tvilende. Hiv dem i mikseren, litt fløte og sukker oppi, da har du god saus til vanilje isen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg spiste nettopp en taco-grandiosa. På en skala fra 26 til 33, var den en 31'er! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Digg album Digg? Det er faen meg laaaaaaaangt over Digg. Det er insanely bra. Det er mye dårligere en hva de har prestert tidligere. Jeg er svært skuffet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg spiste nettopp en taco-grandiosa.På en skala fra 26 til 33, var den en 31'er! 26 til 33. Grandiosa Taco er best! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg spiste nettopp en taco-grandiosa.På en skala fra 26 til 33, var den en 31'er! 26 til 33. Grandiosa Taco er best! Nei! Mia Edit: med skinke Endret 27. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Med skinke kan gå å legge seg. Den nye tacopizzaen er best! med mild taco et lite stykke bak! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Uansett, så er det hunde mat alt sammen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei! Mia Edit: med skinke Mia er for typiske berter. Mild taco... Elsket den, de skulle ikke fjernet den! Har fortsatt to igjen.. Savner den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 pfft, den gamle Mia med tomat og pesto(spelling?). Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 trynet ditt er hundemat om du ikke viser taco grandiosa litt respekt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 trynet ditt er hundemat om du ikke viser taco grandiosa litt respekt! Ohhh, Respekt Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Digg album Digg? Det er faen meg laaaaaaaangt over Digg. Det er insanely bra. Det er mye dårligere en hva de har prestert tidligere. Jeg er svært skuffet. Pfff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Overdreven smileybruk rapportert til moderator. Reaksjoner forventes. Med vennlig hilsen, Fredrik. Blow me. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Overdreven smileybruk rapportert til moderator. Reaksjoner forventes. Med vennlig hilsen, Fredrik. Blow me. Nei takk, aldri igjen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei! Mia Edit: med skinke Mia er for typiske berter. Mild taco... Elsket den, de skulle ikke fjernet den! Har fortsatt to igjen.. Savner den. Berte jeg!!!! Jeg er da ikke det, bare nerd jeg (så vidt jeg vet). Noen andre som syns jeg er bertette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg