embark Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 HELVETE! Hvorfor kommer jeg ikke inn på MSN? Har prøvd med dMSN, MSN 6.2 og MSN 7.5 + at jeg har prøvd med gmai adressa mi. Dritt! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Æsj det er bare 25 min igjen på batteriet til den bærbare Jaja, var på jobb for første gang idag da Skal jobbe i en sportsbutikk som åpner på tirsdag, men det er mer som en klesbutikk enn en sportsbutikk. Men det passer meg helt fint. Også må jeg huske å gratulere Swag med ny jobb Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Back from Sweden. Mye Red Bull og Cola <3 Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ferr: Formatering? Gidder ikke... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Fredrik rapporterer inn fra Nannestad. Dagen i dag har bestått av em tidlig oppvåkning, i den grad jeg var våken, før jeg dro kroppen min opp mot togstasjonen (langt, 150 meter, hvertfall!) og slang meg ned på tog 814 fra Skien 08:29. Togturen gikk greit, om man ser bort i fra svært kulturinteresserte amerikanere med munndiare og gamle damer med en trang for å gjenta ting gang på gang, på gang. Toget gikk ikke lengre enn til Drammen, der jeg slang ræva ned på en buss som gikk til Oslo S, der jeg måtte småløpe for å rekke flytoget (faktisk, vet ikke om jeg egentlig skulle på det, men fikk nå beskjed om det. Digg tog) og så til Gardemoen, der jeg ventet noen minutter på Eline som kom med buss. Så måtte vi vente på bussen tilbake til Nannestad, med guide (Takk, Eline, jeg er nå lokalkjent. ). Videre har vi lokket kyr som hadde stukket av tilbake til innhegningen (Noe for JoachimR). Eline fikk også gleden av å ta på et strømgjerde uten strøm (hun trodde i hvert fall det). Jeg har nå truffet familien til Eline (Mor, far og bror) og bestemoren til Silenoz i Dimmu Borgir. Har tatt bilde av postkassen hans. Den var tr00. Kyzz, klapp og klem. Fredrik, Nannestad, 2005. Over og ut. Btw, svamp, hun ble kjempefrykteligveldig glad for rosinene. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er du fortsatt hos Eline? Fin rapport Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Viktigste av alt: Ble det noe på deg fredrik? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er du fortsatt hos Eline? Ja, skal være her til Fredag SnøHUND: Nei. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Viktigste av alt: Ble det noe på deg fredrik? Det ble noe på meg i dag vertfall, i tilfelle du lurte --------------- Anyways, jeg har blitt KJØKKENSJEF Mere lønn + jeg kan bosse *glede seg til jobb i morgen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Det ble noe på meg i dag vertfall, i tilfelle du lurte --------------- Anyways, jeg har blitt KJØKKENSJEF Mere lønn + jeg kan bosse *glede seg til jobb i morgen* Blir alltid noe på deg Nye Opeth albumet Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Til lørdag drar jeg til haugusund Tanta og onkelen min har flytta dit. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har tatt bilde av postkassen hans. Den var tr00. BILDE!!! koz at du kozer deg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er du fortsatt hos Eline? Ja, skal være her til Fredag Go FREDDIE! Sitter her og feter meg opp. Hanne sitter og titter på The L Word. Jeg fant meg en MST3K-side på nettet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Flere enn jeg som merker trenden her nå? SO-brukerne samles. Fredrik+Eline Hanne+Lars (nytt for meg, men det er kanskje en annen Hanne?) Kenneth+Andre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har tatt bilde av postkassen hans. Den var tr00. BILDE!!! koz at du kozer deg Her, baby. Enjoy. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har tatt bilde av postkassen hans. Den var tr00. BILDE!!! koz at du kozer deg Her, baby. Enjoy. Nice, me likes Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nye Opeth albumet hihi Digg album Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Digg album Digg? Det er faen meg laaaaaaaangt over Digg. Det er insanely bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg