Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj det er bare 25 min igjen på batteriet til den bærbare :p

 

Jaja, var på jobb for første gang idag da :D Skal jobbe i en sportsbutikk som åpner på tirsdag, men det er mer som en klesbutikk enn en sportsbutikk. Men det passer meg helt fint.

 

Også må jeg huske å gratulere Swag med ny jobb :fun:

Lenke til kommentar

Fredrik rapporterer inn fra Nannestad. :woot:

 

Dagen i dag har bestått av em tidlig oppvåkning, i den grad jeg var våken, før jeg dro kroppen min opp mot togstasjonen (langt, 150 meter, hvertfall!) og slang meg ned på tog 814 fra Skien 08:29. Togturen gikk greit, om man ser bort i fra svært kulturinteresserte amerikanere med munndiare og gamle damer med en trang for å gjenta ting gang på gang, på gang. Toget gikk ikke lengre enn til Drammen, der jeg slang ræva ned på en buss som gikk til Oslo S, der jeg måtte småløpe for å rekke flytoget (faktisk, vet ikke om jeg egentlig skulle på det, men fikk nå beskjed om det. Digg tog) og så til Gardemoen, der jeg ventet noen minutter på Eline som kom med buss.

 

Så måtte vi vente på bussen tilbake til Nannestad, med guide (Takk, Eline, jeg er nå lokalkjent. :p). Videre har vi lokket kyr som hadde stukket av tilbake til innhegningen (Noe for JoachimR). Eline fikk også gleden av å ta på et strømgjerde uten strøm (hun trodde i hvert fall det).

 

Jeg har nå truffet familien til Eline (Mor, far og bror) og bestemoren til Silenoz i Dimmu Borgir. Har tatt bilde av postkassen hans. Den var tr00.

 

Kyzz, klapp og klem.

 

 

Fredrik, Nannestad, 2005. Over og ut.

 

Btw, svamp, hun ble kjempefrykteligveldig glad for rosinene. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...