danielsn Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Skal sykla noe rundt 15 - 20 km i dag Strekingen : Førre - Skåredalen - Amanda/Raglamyr - Oasen - Moksheimåsen (For de som er lokalkjent i Tysvær / Haugesund / Karmøy kommunene I går sykla jeg 4,7 mil. Fjorda-Bjoneroa-jevnaker Tokk 2 timer. Savna dataen min så at jeg ikke holdt ut mer på hytta Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Bruttern skulle sykle fra oslo til lillehammer, men stoppa opp på Dokka! Amatør.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Så flink du var danielsn Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Aaaah! Endelig var ny jobb i boks. Dette skal feires med en pils i kveld. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Aaaah! Endelig var ny jobb i boks. Dette skal feires med en pils i kveld. Gratulerer! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Takk takk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Hva skal du jobbe som da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 åssen jobb har du fått nå a? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Skal drive en webshop (som selger mobiltelefoner) sammen med en kamerat av meg. Bedre lønn enn gamlejobben får jeg også. Flytter til Oslo, men må pendle (bor i Tønsberg) fram til jeg finner et sted å bo, samt at kontraktstiden på den leiligheten jeg har nå må gå ut. EDIT: Noen som kanskje har en leilighet å leie meg til en fantastisk lav pris? Endret 27. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Skal sykla noe rundt 15 - 20 km i dag Strekingen : Førre - Skåredalen - Amanda/Raglamyr - Oasen - Moksheimåsen (For de som er lokalkjent i Tysvær / Haugesund / Karmøy kommunene I går sykla jeg 4,7 mil. Fjorda-Bjoneroa-jevnaker Tokk 2 timer. Savna dataen min så at jeg ikke holdt ut mer på hytta Syklet 3.6mil i danmark men hadde eg prøvd noe lignende her i bergen/vestlandet så hadde eg krepert. *går ut en tur med vofsen og pumpe han* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Dere har skrivd alt for mye mens jeg hr vært på ferie! Var så mnage sider med 150 poster per siden at jeg ikke orket begynne å lese engang Selv om jeg alltid pleier å prøve å få med meg det som skrives når jeg ikke er her.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 nå må man sove... må få fin døgnrytme vet dere Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Skal drive en webshop (som selger mobiltelefoner) sammen med en kamerat av meg. Bedre lønn enn gamlejobben får jeg også. Flytter til Oslo, men må pendle (bor i Tønsberg) fram til jeg finner et sted å bo, samt at kontraktstiden på den leiligheten jeg har nå må gå ut. EDIT: Noen som kanskje har en leilighet å leie meg til en fantastisk lav pris? Ah.. Kult! Må få link til webshopen en gang.. Kanskje jeg kjøper noe Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm...Nå har jeg sittet i studio foran en skjerm hele natta, kom hjem litt over 9...og så sitter jeg her. Skal ikke jeg normalt sett være LITT trøtt nå? Var det du som var gjest hos metalAdriana ? Dere fikk inn mange sjuke spørsmål, hehe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Nå sitter jeg her i Hardware Online sine lokaler. Kjempefint her, men det bærer preg av at det er en bedrift med datainteresserte... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Ryddet pulten og fant min etterlengtede iPod Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Nå sitter jeg her i Hardware Online sine lokaler. Kjempefint her, men det bærer preg av at det er en bedrift med datainteresserte... hehe, det vil jeg tro Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Ryddet pulten og fant min etterlengtede iPod Finner ikke min iPod mini jeg.. Det er ikke så viktig, ettersom jeg egentlig bare hører på musikk når jeg er ved dataen. Men det er jo kjipt.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Ryddet pulten og fant min etterlengtede iPod Finner ikke min iPod mini jeg.. Det er ikke så viktig, ettersom jeg egentlig bare hører på musikk når jeg er ved dataen. Men det er jo kjipt.. :!: skal ikke si at jeg har lett så mye etter min da.. men uasnett kjipt å mister 3k Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Der var man tilbake fra sverige.. brett med øl, 1lsprit og 2 kartonger røyk.. pluss da smågodt og et brett cola men nå skal jeg være pchjelp hos typen til søss.. bah, håper jeg finner frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg