Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Egentlig rart jeg ikke skjønte det. Nå skjønner jeg ikke hva kofferthumor er heller... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Egentlig rart jeg ikke skjønte det.Nå skjønner jeg ikke hva kofferthumor er heller... huff å huff..ikke bra.. sånt burde da alle gutter og nerder kunne Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 http://www.smp.no/default.asp?page=&item=60459,1&lang=1 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 http://www.smp.no/default.asp?page=&item=60459,1〈=1 For mye å lese. *pakke* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 huff å huff..ikke bra.. sånt burde da alle gutter og nerder kunne Hvem har sagt at Kenneth er noen av delene? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 huff å huff..ikke bra.. sånt burde da alle gutter og nerder kunne Hvem har sagt at Kenneth er noen av delene? han kan umulig være noen av delene når han ikke har koffert humør så Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 huff å huff..ikke bra.. sånt burde da alle gutter og nerder kunne Hvem har sagt at Kenneth er noen av delene? Jeg sier vanligvis at smileysvar er forbudt, men i dette tilfellet passer det bra. Men siden jeg nå har skrevet alt dette kand et ikke regnes som smileysvar lengre. <svar> </svar> Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm...Nå har jeg sittet i studio foran en skjerm hele natta, kom hjem litt over 9...og så sitter jeg her. Skal ikke jeg normalt sett være LITT trøtt nå? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm...Nå har jeg sittet i studio foran en skjerm hele natta, kom hjem litt over 9...og så sitter jeg her. Skal ikke jeg normalt sett være LITT trøtt nå? Legg deg! Man må ikke å være trøtt for å trenge søvn.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm...Nå har jeg sittet i studio foran en skjerm hele natta, kom hjem litt over 9...og så sitter jeg her. Skal ikke jeg normalt sett være LITT trøtt nå? Legg deg! Man må ikke å være trøtt for å trenge søvn.. Koffein....koffein....koffein.....over...dose....! Nei, jeg tror jeg prøver tipset ditt, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 DA ble det harry tur på meg og noen kamerater i dag bare et problem, ingen av oss 2 som "kan" kjøre bil hadde bil, så han som skal kjøre.. hmm la meg se.. turen tar iallefall lang tid.. sist gang han kjørte var max fart(målt av gps) 101 km/t BAH.. Men kommer meg til sverige å får kjøpt røyk iallefall Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Det regner, det er sol, men ser jeg regnbuen? Neei. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Siste innlegg Drar til Vormedal - Karmøy i dag... Bærbaren er ødelagt og hovedmaskinen der er dårlig... Internetten detter hele tiden ut og jeg skal være der i 4 uker.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 DA ble det harry tur på meg og noen kamerater i dag bare et problem, ingen av oss 2 som "kan" kjøre bil hadde bil, så han som skal kjøre.. hmm la meg se.. turen tar iallefall lang tid.. sist gang han kjørte var max fart(målt av gps) 101 km/t BAH.. Men kommer meg til sverige å får kjøpt røyk iallefall Så du som "kan" å kjøre hadde vel hatt marsjfart på ca 170 du da tenker jeg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 huff å huff..ikke bra.. sånt burde da alle gutter og nerder kunne Hvem har sagt at Kenneth er noen av delene? <svar> </svar> Kom ut av skapet, vi vet alt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Så du som "kan" å kjøre hadde vel hatt marsjfart på ca 170 du da tenker jeg. Enig, hvis det er noen som kan kjøre så er det han som holder seg til fartsgrensene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Nei, men man følger iallefall farten til de andre bilene.. har ikke snakka om å kjøre i 170. Grunnen til at en del farlige ting i trafikken oppstår er at folk kjører rett å slett saktere enn fartsgrensen og at folk blir irriterte.. sånn er det bare Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Så du som "kan" å kjøre hadde vel hatt marsjfart på ca 170 du da tenker jeg. Enig, hvis det er noen som kan kjøre så er det han som holder seg til fartsgrensene. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4559706 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jævlig irriterende det ja. ligger som oftest litt over fartsgrensa jeg også på diverse steder det er forsvarlig, er jo ikke til å unngå. Men han kameraten din kan jo å kjøre selv om ikke lå over 100 liksom Edit: Sauer rett etter skarpe svinger er litt kjedelig å oppdage for seint. KU var midt i veibanen å. Men det gikk da bra Endret 27. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Det at han ikke kan kjøre kan oppsumeres med et par korte punkt. 1. Greide å vrake bilen til faren min. 2. Greide å sette fast bilen til moren sin da han skulle ut av et parkeringshus 3. Kjørte ned en sånn bompengeautomat ØB: det kjedligste er å plutselig stå midt i en reinsflokk Endret 27. juli 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg