svamp Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Jupp, jeg gjorde det. Spennende. Enig Uansett et -innlegg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hvr har det blitt av TSP forresten? Tenkte automatisk på han av ulike grunner nå.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Jupp, jeg gjorde det. Spennende. Hva er du for en dust, som ikke er pålogga a? TSP er vel på ferie... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Jupp, jeg gjorde det. Spennende. Hva er du for en dust, som ikke er pålogga a? Hæ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hvr har det blitt av TSP forresten? Tenkte automatisk på han av ulike grunner nå.. Det du sa der blir sikkert quotet når han skriver hjemkomst-innlegget sitt Han er i Bergen hos slekta fram til starten av august. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Jupp, jeg gjorde det. Spennende. Hva er du for en dust, som ikke er pålogga a? Hæ? *host*M*hark*SN*atsjoo* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Ja jeg må si aktiviteten her i det Noen som leste alt? Takk for meg! Jeg leste alt ja Jeg har fritidsproblemer Hvorfor er det saa lite aktivitet her? Herr Brun Endret 26. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 *host*M*hark*SN*atsjoo* Jeg er pålogga, men har blokka deg. Neida, jeg er bare egentlig ikke her. Jeg passer egentlig på Juno. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Han er i Bergen hos slekta fram til starten av august. hehe ok. Fikk litt flashback bare. *Liquid tension experiment - State of grace * Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Et stk tmBN-soldat og en eks-korporal som elsker det sivile liv. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 alle hemmelige ninjaer må samles! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Spar dere de store bildene. Det kan dere ta i en eller anne bildepost. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Spar dere de store bildene. Det kan dere ta i en eller anne bildepost. Store bilder? Skift skin, din nazi. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Spar dere de store bildene. Det kan dere ta i en eller anne bildepost. blæblæ, hvilken bildepost, fuck det da, la oss leke nijaer! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Leste den jeg, men skjønte ikke helt poenget... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hva kalles fatwa for ninjaer? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som leste alt? Leste den jeg, men skjønte ikke helt poenget... Det var vel akuratt det som var poenget. Det var ikke noe poeng. Bare en dramtisering. Når bildene er nesten 1000px i bredden, da er de store. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hva kalles fatwa for ninjaer? fatwa er en lek som alle nijaer driver med, de kutter av hodene på alle de syntes er morsomme, så de skal slutte å le. det er ikke bra for deres auraer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Noen som leste alt? Leste den jeg, men skjønte ikke helt poenget... Det var vel akuratt det som var poenget. Det var ikke noe poeng. Bare en dramtisering. Synes at du iallefall kunne laget et sluttpoeng, så jeg ikke ville sløst den "dyrebare" tiden på å lese noe som ikke hadde noen form for mening. Hva skal folket ikveld da? EDIT: [Kveruleringsmodus] Kenneth, bildet var ikke 1000 pixler i bredden. [/Kveruleringsmodus] Endret 26. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Noen som leste alt? Leste den jeg, men skjønte ikke helt poenget... Det var vel akuratt det som var poenget. Det var ikke noe poeng. Bare en dramtisering. Når bildene er nesten 1000px i bredden, da er de store. Bare din oppløsning som er liten. Rune_F: han skrev nesten 100px. Endret 26. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg