Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FtZ-, fungerer med QT Alternative her.

hømm , virker som jeg aldri får till dette med codeker ,

 

EDIT: noen som kan komme og mekke nå mat til meg , eller må eg ut og kjøp mat i dag og :p

 

EDIT:2 var stille her da , ja ja jeg mekket meg pizz og skal se viva la bam ;) snakkes gutter ( og jenter :love: )

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
HVor mange sider kommer siste ordet 4 til å være på?? :hmm:

1193.

 

*pakke litt*

tuller du eller er du seriøs?

EDIT: Dumt spørsmål kanskje..

uendlig er vell mere rett svar , det er ikke meningen at det skal bli nå siste ordet , les side 1 ;)

 

EDIT: var svert så stille i dag

 

nå har eg vært og kjøpt meg en 4 kasser med boxe brus , cola og fanta :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Ja jeg må si aktiviteten her i det Siste ordet var laber.

Men da kan jo jeg fortelle alle dere som leser her nå(ingen), hva jeg har foretatt meg den siste timen.

 

Det var en gang da Kenneth tok på seg fotballskoene for å spille fotball. Akuratt ta tok hans gamle venn Andreas kontakt over nettet.

Kennethspurte om han ikke skulle være med å trimme godfoten litt og det ville han gjerne. Andreas har ikke for vane å løpe rundt på fotballbanen hvis ingen ber han med, så det hadde han sikkert godt av. Kenneth ankom lilleborgbanen først og fant fort ut at han ikke var alene. Intet mindre enn en gjeng med såkalte chippere hadde kapret volleyballbanen. De hadde tatt med seg koner og barn og så ut til å ha det riktig trivelig.

Kenneth begynte å slå ballen fra side til side av banen og løp rundt så de som ikke visste hva han drev med ville trodd han ikke var helt god. Men heldigvis så vet vi jo alle at det ikke stemmer. Rett som det var var det noen som plystret. Kenneth så seg rundt. På motsatt side av banen sto det en kar av latinamerikansk opprinnelse. Det tok ikke lang tid før vår venn fra Oslotraktene skjønte hva det dreide seg om. De begynte å slå ball til hverandre. Mellom alle chipperne og de mindre barna som hadde samlet seg for å spille diverse ballspill. Snart kom Andreas også og de 3 guttene fortsatte og spille. En del ungdommer i atten, nitten års alderen hadde samlet seg på basketbanen. Noen av dem hadde vært å kjøpt seg masse alkoholholdige drikker på den lokale matbutikken. og når man skulle tro det ikke var plass til flere folk på den lille idrettsplassen dukket det plutselig opp en nigerianer. Noen vil kanskje stusse på hvorfor vi kaller ham for det, men når du lever i storbyen lærer du deg å se forskjell. På samme måte som andre ser forskjell på en nordmann og en svenske.

Nigerianeren slo seg til trekanten de tre guttene hadde skapt og utvidet den til en firkant. Slik fortsatte, de nå fire guttene å slå lange, og lave baller frem og tilbake. Noen på kryss og noen på tvers. Etter å ha stått sånn en stund fant Kenneth ut at han begynte å bli lei. Dermed slo han sin siste ball. Den ble vellyket og han gikk inn mot midten av banen. "Hva skjer nå?", tenkte de andre. Men når Kenneth viste et godt gammeldags time out tegn skjønte de det.

Andreas og unge herr Dammyr tok følge hjemmover. Noe som tross alt var en omvei for Kenneth, men det gjorde ingenting. Når han passerte skolen møtte han Jacques(uttales Sjakk) og vennene hans.

- Halla Kenneth!

- Halla Jacques! Hva skjer'a?

- Ikkeno spes.

- Det er schpaa, avsluttet Kenneth med en overdreven pakistansk aksent.

Og dermed var det slutt på vår "lille" historie om den foregående timen.

Det er verdt å nevne at denne historien er skrevet mens diverse film-themes har runget over høytalerne. Vi kan nevne Jurassic Park som en av dem.

 

 

Noen som leste alt?

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...