sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hmm burde faktisk ha klippa plenen nå her jeg også... jau, tar det en eller annen gang. but for now, maaaat Tur på Esso, altså? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Gressklipperen røyk nok bare fordi det var kommet olje i sylinder eller noe, siden jeg måtte tippe den på siden for å få ut båndet. Nå er jeg ferdig med å klippe òg. http://www.home.no/fredrikrb/gressklipper.3gp ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hmm burde faktisk ha klippa plenen nå her jeg også... jau, tar det en eller annen gang. but for now, maaaat Tur på Esso, altså? Faen ketchez, nå holder du kjeft! Slabbedask. FERDIG med slikt der. personlig trener og allting Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er jeg ferdig med å klippe òg. Arh, du er så fliiink! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, fy fæen! Tror jeg må lage meg noe mat, kan ikke leve på Kellogs Multi grain loops liksom. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hmm burde faktisk ha klippa plenen nå her jeg også... jau, tar det en eller annen gang. but for now, maaaat Tur på Esso, altså? Faen ketchez, nå holder du kjeft! Slabbedask. Har levd på dritt mat selv, men nå er jeg på bedre veier. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Åssen spiller man av mobilfilmer? Må man ha et eget program, eller eventuelt en plugin? Har ikkje prøvd i Winamp Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, fy fæen! Tror jeg må lage meg noe mat, kan ikke leve på Kellogs Multi grain loops liksom. Lever på på Bjørn's lettkokte havregryn, og berlinerboller jeg for tida. Større mage, here I come! :hot: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Åssen spiller man av mobilfilmer? Må man ha et eget program, eller eventuelt en plugin? Har ikkje prøvd i Winamp Quicktime tar det. Uten plugins. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Blæh, Fredrik. Endret 26. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg kan godt ta hans plass Second that. legge meg på liste god morgen folkens sto opp nå jeg:D og er enda trøtt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Du tok en "Klippa plenen, brb", altså? Høres ut som noe jeg kunne ha sagt Du har så rett -- Jeg gikk ned for å bade i elva, men akkurat da jeg satte fra meg posen med klær og håndkle, begynte det å pøsregne. Jeg gikk ned til vannet, sto med vann til anklene i et lite minutt, ombestemte meg og gikk hjem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Nå skal jeg ut og klippe plenen. Godt brodern nettop har klippa plenen vår. godt eg ikke har plen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Gressklipperen røyk nok bare fordi det var kommet olje i sylinder eller noe, siden jeg måtte tippe den på siden for å få ut båndet. Nå er jeg ferdig med å klippe òg. http://www.home.no/fredrikrb/gressklipper.3gp ^^ hva opner jeg den fila med ??? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Gressklipperen røyk nok bare fordi det var kommet olje i sylinder eller noe, siden jeg måtte tippe den på siden for å få ut båndet. Nå er jeg ferdig med å klippe òg. http://www.home.no/fredrikrb/gressklipper.3gp ^^ hva opner jeg den fila med ??? QuickTIME! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hmm, en time søvn i morges.. Fly turen gikk svært bra *Sjekke mailpå 40kbits* Sendte inn 11kilometer fra bestemors pc til BeWes Sende engang i året elns, alt hun brukr den til er kabal Endret 26. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 *Vurdere å poste veldig stort bilde* Sett RFAD nå? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Gressklipperen røyk nok bare fordi det var kommet olje i sylinder eller noe, siden jeg måtte tippe den på siden for å få ut båndet. Nå er jeg ferdig med å klippe òg. http://www.home.no/fredrikrb/gressklipper.3gp ^^ hva opner jeg den fila med ??? QuickTIME! funka ikke med qt alternativ BTW: vi burde dra i gang sak for og slå rekoreden med max anntal medlemmer online Endret 26. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 BTW: vi burde dra i gang sak for og slå rekoreden med max anntal medlemmer online Folk er vell på ferie nå... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Da drar jeg på ferie til grong, der skal jeg være i en ukes tid, sammen med pappa og mine to brødre. Får håpe at han har fiksa cosworthen sin siden i vinter. Adjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg