Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho! Den tror jeg hun tok!

Tror ikke jeg! :p

 

Folkens, det er kun to i tråden (når jeg så...) og det var Tonio og Eline... To jenter! Første gangen. :p

Nei nei nei, det er ikke første gang det kun er jenter i SO..

 

Var ananas og meg en gang og :p Tok print screen men finner den ikke nå.

Lenke til kommentar
Gratulerer med dagen, alle sammen. Håper folk har kost seg i dag :)

Denne dagen har også vært god.. Jeg ble vekt kvart på ni i dag og tok på meg finstasen og greier, noe fyllesyk, vel å merke. Ble hentet i 10 tiden av en venn og kjørt til barneskolen for å se på toget. Så bar det til Lillestrøm for å se på kusinen min i russetoget, og møte venner :) Derfra dro familien min på sykehuset for å beøske min morfar som er ganske dårlig.. Akkurat det var en liten nedtur, egentlig. På en punkt da vi var på sykehuset hadde jeg mest lyst til å sette meg ned å gråte. Men, men sånn er livet.. Helt til slutt var vi hos tanten og onkelen min og spiste mat :) Det var ganske godt å få av seg bunaden i stad, den er kjempe fin, men litt "slitsom" og varm å bruke en hel dag.

 

Ahh, 17. mai er deilig :love: Livet er herlig :love:

Hm.. Virker som jeg ikke bruker denne dagen like nyttig som alle andre.

 

Min 17. mai: Bli vekt av et jævla 17.mai-tog uttafor vinduet relativt tidlig. Sove til kl. 13, surfe, se 24, råne, handle, grille, spise. Hva som skjer utover anes ikke. Kanskje spille litt basket ellerno. Film i natt vertfall.

 

Ble imponert over Komplett.no vertfall. Sendte dem en mail tidligere idag, fikk dæven meg svar nå. På 17. mai faktisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...