TomWhittaker Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jepp, riktig det... Først no byrjar trafikken å gå sovidt igjen. Endret 17. mai 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg tror rett og slett at jeg ser Star Wars ikveld, må være oppdatert til SW3-premieren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Kom akkurat til og tenke på en ting. Hva i H****** betyr OK? Noen som vet? Dør snart av irritasjon. http://en.wikipedia.org/wiki/Okay Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg tror rett og slett at jeg ser Star Wars ikveld, må være oppdatert til SW3-premieren. Ja, tenkte å se episode 1 og 2 en gang til, for å være helt oppdatert til 3'eren. Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvorfor ikke I så II deretter går du på Kino og ser III så drar du hjem og ser IV så V også tilslutt VI Da får du historien riktig etter min mening.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hoho! Den tror jeg hun tok! Tror ikke jeg! Folkens, det er kun to i tråden (når jeg så...) og det var Tonio og Eline... To jenter! Første gangen. Nei nei nei, det er ikke første gang det kun er jenter i SO.. Var ananas og meg en gang og Tok print screen men finner den ikke nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen, alle sammen. Håper folk har kost seg i dag Denne dagen har også vært god.. Jeg ble vekt kvart på ni i dag og tok på meg finstasen og greier, noe fyllesyk, vel å merke. Ble hentet i 10 tiden av en venn og kjørt til barneskolen for å se på toget. Så bar det til Lillestrøm for å se på kusinen min i russetoget, og møte venner Derfra dro familien min på sykehuset for å beøske min morfar som er ganske dårlig.. Akkurat det var en liten nedtur, egentlig. På en punkt da vi var på sykehuset hadde jeg mest lyst til å sette meg ned å gråte. Men, men sånn er livet.. Helt til slutt var vi hos tanten og onkelen min og spiste mat Det var ganske godt å få av seg bunaden i stad, den er kjempe fin, men litt "slitsom" og varm å bruke en hel dag. Ahh, 17. mai er deilig Livet er herlig Hm.. Virker som jeg ikke bruker denne dagen like nyttig som alle andre. Min 17. mai: Bli vekt av et jævla 17.mai-tog uttafor vinduet relativt tidlig. Sove til kl. 13, surfe, se 24, råne, handle, grille, spise. Hva som skjer utover anes ikke. Kanskje spille litt basket ellerno. Film i natt vertfall. Ble imponert over Komplett.no vertfall. Sendte dem en mail tidligere idag, fikk dæven meg svar nå. På 17. mai faktisk. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i i eksamen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i i eksamen. meg og Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i i eksamen. meg og Jeg og. Håper på matte, fordi jeg fikk 5- på tentamen (vi hadde fjorårets eksamen som tentamen i år) og jeg vet at jeg får bedre nå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i i eksamen. meg og Jeg og. Håper på matte, fordi jeg fikk 5- på tentamen (vi hadde fjorårets eksamen som tentamen i år) og jeg vet at jeg får bedre nå. Jeg og! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tonio: Hvis du så det forrige inlegget mitt så er dette bildet jeg sikta til Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg skjønner meg ikke på dette http://www.ebaumsworld.com/cokesubliminal.html Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg skjønner meg ikke på dette http://www.ebaumsworld.com/cokesubliminal.html Viss du ser på isbiten i midten av det forstørra bilde, ser du nederst att det står en tiss der, litt mot høyre ser det ut som om det er ett ansikt. Du skjønner... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg skjønner meg ikke på dette http://www.ebaumsworld.com/cokesubliminal.html Viss du ser på isbiten i midten av det forstørra bilde, ser du nederst att det står en tiss der, litt mot høyre ser det ut som om det er ett ansikt. Du skjønner... Det tar litt fantasi for å se det :erm: Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jeg har fått meg gMail... [email protected] Nå, har folket hatt det fint idag, da? Får vite hva jeg kommer opp i i morgen :sad: *håpe på matte* EDIT:Hvem har tatt forum.hardware??? Endret 17. mai 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kommer vi opp i matte betyr det jo fridag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg