Staalkontroll Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bo says: aha... x-en says: en glemmer ikke fortida si så fort Bo says: så du har ikke fortrengt det x'en says: jeg vet at vi holdt på mye..litt overalt Bo says: sånn det skal være x'en says: ja x'en says: vet ikke om du husker da Bo says: o0o...husker den gangen din mor kom ned i stue...jeg måtte sitte med pute over mine edle deler x'en says: Bo says: det var ille det x'en says: ja husker det x'en says: å på badet der hasret var barnevakt Bo says: mhm..husker det ja lol...samtalen tok en merkelig u-sving Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ketchez, sier meg uenig i din teori. Det finnes to grunner til at hjemme er bra: PC'en min og senga. Min teori? Er det ikke et ordtak da? siden du sa det må jo du være creatoren av teorien Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ketchez, sier meg uenig i din teori. Det finnes to grunner til at hjemme er bra: PC'en min og senga. Min teori? Er det ikke et ordtak da? siden du sa det må jo du være creatoren av teorien Føler meg beæret. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bo says:aha... x-en says: en glemmer ikke fortida si så fort Bo says: så du har ikke fortrengt det x'en says: jeg vet at vi holdt på mye..litt overalt Bo says: sånn det skal være x'en says: ja x'en says: vet ikke om du husker da Bo says: o0o...husker den gangen din mor kom ned i stue...jeg måtte sitte med pute over mine edle deler x'en says: Bo says: det var ille det x'en says: ja husker det x'en says: å på badet der hasret var barnevakt Bo says: mhm..husker det ja lol...samtalen tok en merkelig u-sving du har sensurert noe , hva ???? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bare navnet hennes Neup. x'en says: <----- DER Bo says: det var ille det Mangler noe der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bare navnet hennes nei det er en linje med tomrom , Bo says: o0o...husker den gangen din mor kom ned i stue...jeg måtte sitte med pute over mine edle deler x'en says: Bo says: det var ille det ser du , hun sier noe der , eller er det en smily ?? interessant samtale Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Åja..er bare en stygg smily som det står "hehe" på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det kalles en smiley! De kommer aldri med når du kopierer inn hit! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Åja..er bare en stygg smily som det står "hehe" på Vet ikke om jeg kan stole på den bortforklaringen, nei. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 For en gangs skyld skal jeg legge meg tidlig. Natta folkens. Sov godt dere som skal legge dere i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Åja..er bare en stygg smily som det står "hehe" på Vet ikke om jeg kan stole på den bortforklaringen, nei. Aha..Slik ser den ut Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Åja..er bare en stygg smily som det står "hehe" på Vet ikke om jeg kan stole på den bortforklaringen, nei. Aha..Slik ser den ut Crap. EDIT: Natta, Tone! DJ_Dark, irriterer med grenseløst at du ikke har avatar! Endret 26. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hæ? Hvorfor er det guffent og lese siste post i so1? Finner den ikke engang på søk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 DJ_Dark, irriterer med grenseløst at du ikke har avatar! Jeg veit!! Bare det at jeg jeg skulle ha var både for stor i størrelese (15kb eller no) på size (114x90) eller no Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 DJ_Dark, irriterer med grenseløst at du ikke har avatar! Jeg veit!! Bare det at jeg jeg skulle ha var både for stor i størrelese (15kb eller no) på size (114x90) eller no http://home.online.no/~mtefre/designm/ferry-corsten.jpg Bruk den. Bare legg linken inn, og den blir resiza automatisk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 DJ_Dark, irriterer med grenseløst at du ikke har avatar! Jeg veit!! Bare det at jeg jeg skulle ha var både for stor i størrelese (15kb eller no) på size (114x90) eller no Her, fiks litt på den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Sliiik EDIT: så ikke så mye da Endret 26. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hæ? Hvorfor er det guffent og lese siste post i so1?Finner den ikke engang på søk moderatoren quoter en som nå er død http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=1079&st=10000# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg