sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som vet om det er kebab sjappe på Nesttun ? (Bergen) ? http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...a=kebab+nesttun Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Fredrik: Nattmat kan han lage selv! *prøve å presse frem ord* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Wohooo! Spilte på ddr maskin i kveld! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som vet om det er kebab sjappe på Nesttun ? (Bergen) ? http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...a=kebab+nesttun Eneste var vel Bella Napoli Pizzeria.. Høres ikke heelt ut som et kebab sted, ihvertfall ikke et som har åpnet nå. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Går og legger meg. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Hoho! Tjente 43kr på prisguiden. Fortsetter jeg sånn blir jeg styrtrik Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Fredrik: Nattmat kan han lage selv! *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 hmm, tar nok litt for lang tid for meg :S å reise fra oslo. DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s stakkar NÅ gikk eg eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt SO4 i favoritter/som bokmerke? jeg lukker aldri FF forumet ligger ALTID oppe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Rune_F: Det gikk sikkert fort, var vel bare å gå over den og trykke space her og der Haha. Neida, det gikk bort å lese igjennom, var ikke mye tekst. Men el-asso og Ueland hadde visst gjort det før meg, så var ikke så nøye... Smuget er ved rådhuset cirka ikke sant? Det er bedre at vi sier den i Kebab street(Torgata). Der vet jeg om en råbra en. hømm , jeg var vist ute av døre for kjøpt , har allerde vært nede og spist kebab , var på byens beste ? , altså samir si sjappe , han som eier pølsebussen , gadd ikke ta meg pils , men det var faktisk litt folk ute i kveld EDIT: da kan dere bli med meg da alle som vil ha kebab kan møte meg i sentrum om 5 minutter ved 7/11 sitkker ut en tur i vertfall , må strekker litt på beina Hvilken by bor du i? som FB sier stavanger' EDIT: nei tid for mat Gi oss litt tid til å reagere så det kan vurderes hvertfall.. Bor ute på Jæren og skal på skole i Stavanger, så er vel bare å bli mer kjent med byen først som sist. Dr3as: Du hater ikke vannrør før du får en meter av galskapen inn via veggen du sover ved siden av. jeg hadde ikke forventet at så mange ville være med meg og spise kebab da og jeg var sulten når jeg skreiv det . men vi må dra i gange et nytt hw.no treff i stavanger snart , spess sinden det er så mange som skal ned hit i milliteret Endret 25. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Hør på gutten! Kanskje du får litt nattmat av meg mens du er her.. Hvis du er snill! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Kanskje du får litt nattmat av meg mens du er her.. Hvis du er snill! Jeg kan hjelpe til! Duett-matlaging for the win! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Hør på gutten! Ja, hør på meg! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Hør på gutten! Ja, hør på meg! nei gidder ikke , du prater bare tull EDIT: Btw hvorfår skulle jeg har barn , var noen som spurte ?? Endret 25. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Hør på gutten! Ja, hør på meg! nei gidder ikke , du prater bare tull ...og..hva var poenget ditt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *prøve å presse frem ord* Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV! Hør på gutten! Ja, hør på meg! nei gidder ikke , du prater bare tull ...og..hva var poenget ditt? øøøø tenke , øøøø , øøøø ,, eeee ,,, uuumm , nei si de du Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 øøøø tenke , øøøø , øøøø ,, eeee ,,, uuumm , nei si de du Poenget ditt er at jeg har rett, og du har feil. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, da ble det mikro-oppvarmet lasagna på meg da. Men faen jeg brant meg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, da ble det mikro-oppvarmet lasagna på meg da. Men faen jeg brant meg stakker , eg skulle kanske ha ventet på deg . Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Wrææææl x-dama har fått msn adressen min Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Wrææææl x-dama har fått msn adressen min Hot.webcam.sex-HaDDiS.avi *gjøre seg klar for å legge seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg