Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, tar nok litt for lang tid for meg :S å reise fra oslo.

DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s

stakkar

NÅ gikk eg :p eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt :p

SO4 i favoritter/som bokmerke?

jeg lukker aldri FF :p forumet ligger ALTID oppe

Lenke til kommentar
Rune_F: Det gikk sikkert fort, var vel bare å gå over den og trykke space her og der :p

Haha.

Neida, det gikk bort å lese igjennom, var ikke mye tekst. Men el-asso og Ueland hadde visst gjort det før meg, så var ikke så nøye...

Smuget er ved rådhuset cirka ikke sant? Det er bedre at vi sier den i Kebab street(Torgata). Der vet jeg om en råbra en.

hømm , jeg var vist ute av døre for kjøpt , har allerde vært nede og spist kebab , var på byens beste ? , altså samir si sjappe , han som eier pølsebussen , gadd ikke ta meg pils , men det var faktisk litt folk ute i kveld

EDIT:

da kan dere bli med meg da :p

alle som vil ha kebab kan møte meg i sentrum om 5 minutter ved  7/11 :p

sitkker ut en tur i vertfall , må strekker litt på beina  :wow:

Hvilken by bor du i?

som FB sier stavanger'

EDIT: nei tid for mat :D

Gi oss litt tid til å reagere så det kan vurderes hvertfall.. ;)

Bor ute på Jæren og skal på skole i Stavanger, så er vel bare å bli mer kjent med byen først som sist.

Dr3as: Du hater ikke vannrør før du får en meter av galskapen inn via veggen du sover ved siden av.

jeg hadde ikke forventet at så mange ville være med meg og spise kebab da :p og jeg var sulten når jeg skreiv det . :p

men vi må dra i gange et nytt hw.no treff i stavanger snart , spess sinden det er så mange som skal ned hit i milliteret

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

:ohmy:

*prøve å presse frem ord*

Jeg har nettop lagt med nattmat, SELV!

Hør på gutten!

Ja, hør på meg! ;)

nei gidder ikke , du prater bare tull :p:D

EDIT:

Btw hvorfår skulle jeg har barn , var noen som spurte ??

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...