Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er med jeg, problemet er at det er så mange 7/11 i by'n...

Du har ikke barn FtZ?

nei håper da ikke det :p

:wee:

*Gå for å dra tannbørsten frem og tilbake over tennene*

EDIT: Rune_F: Det gikk sikkert fort, var vel bare å gå over den og trykke space her og der :p

Endret av svamp
Lenke til kommentar

hmm, tar nok litt for lang tid for meg :S å reise fra oslo.

DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s

Lenke til kommentar

DRITT vannrør, tenkte jeg skulle ta meg en dusj og gå å legge meg, men nei da.. vannrøret utenfor lekker så blir ikke no dusj, og står en diger gravemaskin utenfor her å graver.. så tror ikke det blir så enkelt å sove :s

stakkar

NÅ gikk eg :p eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt :p

Lenke til kommentar

stakkar

NÅ gikk eg :p eg er mesteren til og somle , var faktisk uttafør døra , men så glemte jeg div ting ,og så måtte jeg bare sjekke her litt :p

SO4 i favoritter/som bokmerke?

Lenke til kommentar
Rune_F: Det gikk sikkert fort, var vel bare å gå over den og trykke space her og der :p

Haha.

Neida, det gikk bort å lese igjennom, var ikke mye tekst. Men el-asso og Ueland hadde visst gjort det før meg, så var ikke så nøye...

Smuget er ved rådhuset cirka ikke sant? Det er bedre at vi sier den i Kebab street(Torgata). Der vet jeg om en råbra en.

Lenke til kommentar

stakkar

SO4 i favoritter/som bokmerke?

Jeg har OT som startside ;)

Lenke til kommentar
da kan dere bli med meg da :p

alle som vil ha kebab kan møte meg i sentrum om 5 minutter ved  7/11 :p

sitkker ut en tur i vertfall , må strekker litt på beina  :wow:

Hvilken by bor du i?

som FB sier stavanger'

EDIT: nei tid for mat :D

Gi oss litt tid til å reagere så det kan vurderes hvertfall.. ;)

Bor ute på Jæren og skal på skole i Stavanger, så er vel bare å bli mer kjent med byen først som sist.

Dr3as: Du hater ikke vannrør før du får en meter av galskapen inn via veggen du sover ved siden av.

Lenke til kommentar
Hmm, Hanne sovnet på sofaen mens jeg spilte Tiger Woods PGA Tour 2005 på Xbox'n.  :dontgetit:

Rart det der, altså... :p

Jenter :hrm:

Eier ikke respekt!

Skjønner godt at hun sovnet, hvis hun ikke fikk prøve!

Og med tanke på det er golf så blir det jo desto vanskligere å holde øynene oppe! :p

Lenke til kommentar
Jeg har b0g.org som startside. Hmm, Hanne sovnet på sofaen mens jeg spilte Tiger Woods PGA Tour 2005 på Xbox'n.  :dontgetit:

Noen ganger er vi trøtte, og da sovner vi. Bare spør Kaiern. Jeg tror jeg sovnet et par ganger da vi var sammen.

Fredrik: Nattmat kan han lage selv!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...