Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trist det barnetoget, Tveitaeelver i saggebukser som sleper flaget i bakken. Veldig få med bunad også. Barnetoget viser forskjellene i byen ekstremt tydelig... :(

aaah, jeg elsker deg. :D

 

Vurderer selv å anskaffe meg en bunad, men synes dog 20000 (eller hva de nå koster nå om dagen) er ganske mye for et festplagg man bruker til nød 2 ganger i året. :-\

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat hadde vært på macdonalds og kjøpt oss mat og vi stod ute og spiste.

Så kommer det ei jente og spør hvor mye klokken er, og ingen av oss hadde klokke så vi sa at vi ikke viste. Så sier hun " Finn ut hvor mye klokka er da, spør noen!", jeg sier nei desverre, det er ditt problem, og så begynner vi og gå. Så roper hun på venninen sin. Hun kommer bort og sier "er du breial?? du messer ikke med vennina mi!". Så kommer en annen kompis av meg bort, og det sier hun ene jente, "jasså, ser du har hentet venna dine". Så stod de i 5 minutter og kalte oss ting og sånn. Hadde det ikke vært så mange folk der så hadde jeg slått hun mitt i trynet. Etter al kjefting slår hun ene kameraten min og går.

Tror ikke de var drita. Men de var iallefal noen jævla bitches....

 

Det som var litt morsomt var at hun ene sa " Dere havner rett på hat lista mi!!", og jeg svarte " Ja dere havner på KoS lista mi!". (KoS liste betyr Kill on Sight, og brukes i WoW :p ).

Endret av ewok
Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, alle sammen. Håper folk har kost seg i dag :)

Denne dagen har også vært god.. Jeg ble vekt kvart på ni i dag og tok på meg finstasen og greier, noe fyllesyk, vel å merke. Ble hentet i 10 tiden av en venn og kjørt til barneskolen for å se på toget. Så bar det til Lillestrøm for å se på kusinen min i russetoget, og møte venner :) Derfra dro familien min på sykehuset for å beøske min morfar som er ganske dårlig.. Akkurat det var en liten nedtur, egentlig. På en punkt da vi var på sykehuset hadde jeg mest lyst til å sette meg ned å gråte. Men, men sånn er livet.. Helt til slutt var vi hos tanten og onkelen min og spiste mat :) Det var ganske godt å få av seg bunaden i stad, den er kjempe fin, men litt "slitsom" og varm å bruke en hel dag.

 

Ahh, 17. mai er deilig :love: Livet er herlig :love:

Lenke til kommentar
Hva i H****** betyr OK?

On Key.

Mener det kommer fra "All Confirmed". I det gamle Texas så hadde de en vittig dialekt som gjorde at "All Confirmed" ble uttalt slik: Oal Konførmed.

 

Og om jeg husker historien rett så var det en bedriftsleder som først brukte forkortelsen da han godkjente en rapport fra arbeidsplassen.

Lenke til kommentar

Trafikkulykke her no. Må vere ganske stor trur eg. Både brannbilar, politi, sjukebilar og helikopter. Kø av bilar fleire km i kvar retning. Folk vart frakta med helikopter, enten til sjukehuset som er 10km vekk eller til Bergen. Sannsynlegvis er russen innblanda, monge av dei der nede no. Håper det ikkje er nokon eg kjenner.

 

:\

Lenke til kommentar
Trafikkulykke her no. Må vere ganske stor trur eg. Både brannbilar, politi, sjukebilar og helikopter. Kø av bilar fleire km i kvar retning. Folk vart frakta med helikopter, enten til sjukehuset som er 10km vekk eller til Bergen. Sannsynlegvis er russen innblanda, monge av dei der nede no. Håper det ikkje er nokon eg kjenner.

 

:\

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277662 ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...