Dahl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) God natt folkens (spesielt Fredrik og ketchez ). I natt må jeg passe på Juno (valpen min som snart er 10 uker gammel). Det blir en lang og søvnløs natt... Wish me good luck. Endret 25. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 OOOO, går faktisk ann og redigere handling.cfg på san andreas også..EDIT: *leke ghostrider* Aldri lagt merke til den fila før, men så har jeg ikke edita så mye heller.. Det er jo bare å bruke notisblokk. Gjør det samme med weapons.dat, da blir det mer trøkk i våpenene Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 God natt folkens (spesielt Fredrik og ketchez ). I natt må jeg passe på Juno (valpen min som snart er 10 uker gammel). Det blir en lang og søvnløs natt... Wish me good luck. Good luck, have fun! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 OOOO, går faktisk ann og redigere handling.cfg på san andreas også..EDIT: *leke ghostrider* Aldri lagt merke til den fila før, men så har jeg ikke edita så mye heller.. Det er jo bare å bruke notisblokk. Gjør det samme med weapons.dat, da blir det mer trøkk i våpenene Jeg vet jo det, hva tror du jeg gjorde i gta vc? Jeg sier at je galdri har merka den fila på SA Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Spesiell god natt til @kd og Juno også Jeg skulle gjerne hatt noe meningsfylt å skrive her, men kommer ikke på noe. Får si noe stygt, da: Internet Explorer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Jeg prøver ut Offline Explorer nå og det virker lovende. Men den laster ned uforholdsmessig mange sider. Komplett med 1 level er nå på 7000 sider. Og jeg har bare lasta ned 2000 hittil... EDIT: Litt seint svar... Trodde lvl1 bare var hovesiden + sidene det er linket til på hovedsiden elns jeg. Huska du å sette på å kun laste fra www.komplett.noo url'en eller kun fra deres serv? Er sikkert noen bannere på siden dems til andre sider, og på dems er det igjen til andre sider og da kan du fort prøve å laste ned halve internet. Skal ta et ikke så altfor sent fly i morra, må nesten legge meg nå. Natta. d vil eg prøve på noen som gidder og legge linken opp igjenn EDIT: http://www.rompami.org/whinerz/darkogrwin/...or_jaevelig.mp3 Endret 25. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå er sikkert Eline hes. Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Jeg er ikke så hes. Men det tok av litt når 2-0 målet kom. Jeg blir faktisk sliten etter kamper. Det er mye hopping og skriking, men seieren var god Nå har jeg spist muffins, men jeg er mer sulten! Makaroni, kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå er sikkert Eline hes. Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Jeg er ikke så hes. Men det tok av litt når 2-0 målet kom. Jeg blir faktisk sliten etter kamper. Det er mye hopping og skriking, men seieren var god Nå har jeg spist muffins, men jeg er mer sulten! Makaroni, kanskje? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det som tok av i 24 var når Chloe satt i bilen Nei nei nei... Det som tok av var når Chloe gikk UT av bilen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg prøver ut Offline Explorer nå og det virker lovende. Men den laster ned uforholdsmessig mange sider. Komplett med 1 level er nå på 7000 sider. Og jeg har bare lasta ned 2000 hittil... EDIT: Litt seint svar... Trodde lvl1 bare var hovesiden + sidene det er linket til på hovedsiden elns jeg. Huska du å sette på å kun laste fra www.komplett.noo url'en eller kun fra deres serv? Er sikkert noen bannere på siden dems til andre sider, og på dems er det igjen til andre sider og da kan du fort prøve å laste ned halve internet. Skal ta et ikke så altfor sent fly i morra, må nesten legge meg nå. Natta. d vil eg prøve på noen som gidder og legge linken opp igjenn EDIT: http://www.rompami.org/whinerz/darkogrwin/...or_jaevelig.mp3 Skulle gjerne gjort det, men jeg har sprengt history lista mi. Se noen sider tilbake. Jeg tror det ligger rundt 21:30. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå er det ikke lenge til Pacific Blue. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg prøver ut Offline Explorer nå og det virker lovende. Men den laster ned uforholdsmessig mange sider. Komplett med 1 level er nå på 7000 sider. Og jeg har bare lasta ned 2000 hittil... EDIT: Litt seint svar... Trodde lvl1 bare var hovesiden + sidene det er linket til på hovedsiden elns jeg. Huska du å sette på å kun laste fra www.komplett.noo url'en eller kun fra deres serv? Er sikkert noen bannere på siden dems til andre sider, og på dems er det igjen til andre sider og da kan du fort prøve å laste ned halve internet. Skal ta et ikke så altfor sent fly i morra, må nesten legge meg nå. Natta. d vil eg prøve på noen som gidder og legge linken opp igjenn EDIT: http://www.rompami.org/whinerz/darkogrwin/...or_jaevelig.mp3 Skulle gjerne gjort det, men jeg har sprengt history lista mi. Se noen sider tilbake. Jeg tror det ligger rundt 21:30. gidder ikke lette , det var derfor jeg spurte om noen gidde reposte linken jeg er lat , men nå vurderer eg om eg skal ned til byen og kjøpe meg en kebab , eller kanske ta meg en pils eller to helt alene Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Nå er det ikke lenge til Pacific Blue. Nej. Jeg gleder meg. Jeg er veldig glad i Pacific Blue. Og jeg er veldig glad i muffins og makaroni, så etter på blir det Pacific Blue, makaroni og muffins. FtZ-: Hvor gammel er du? Endret 25. juli 2005 av Eline Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Pacific Blue, makaroni og muffins. Litt av en kombinasjon Tørr eller kokt makaroni? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg er lat , men nå vurderer eg om eg skal ned til byen og kjøpe meg en kebab , eller kanske ta meg en pils eller to helt alene Det hørtes kos ut. Av og til er det chil og bare gjøre ting alene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Drar faktisk 10 i morgen! Skal bli deilig med litt kjøligere vær Skal se Requiem for a Dream også legge meg Endret 25. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 For en fin dag! Fortell! Nå har jeg satt på en vaskemaskin med mørkt tøy og handlet melk på statoil. Jeg er husfar! Kvinnfolket tar seg av sånt. Jeg spør igjen; hvem er husfar? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 HAHAHAHHA!! Sitter å hører på Dark & R-Win - Livet er for jævelig Konge! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 LarsP: Lillebror er husfar? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Av og til er det chil og bare gjøre ting alene. Det er veldig sant. Bundy: Gled deg til filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg