Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Bilde av min wheelie rekord, vanelig eller ikke?Bilde 1 bilde 2 Min var på 5minutter, inntill morra mi sletta savegamsa pga ho skulle spille DVD film og ikke klarte bruke PS2'n. Var flere kilometer. ------- @ Kennethdamyr: http://www.download.com/Offline-Explorer-E...tml?tag=lst-0-4 Funker ypperlig, har prøvd selv. Funker fint, bare velger komplett.no og hvor mange "levels" ned du vil ha subdirectories. Din dust Du vet på xbox med pcj så er det enkelt og bare holde den stabilt med full gass? Likevel greier jeg ikke mer en 500 meter fra eller til. Men NRG så var det noe annet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Nå er sikkert Eline hes. Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Hold kjeft Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Hold kjeft Start suger! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Bestilt ny PC :D Nå er jeg glad Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Hold kjeft Start suger! Klarer du ikke se hva jeg skriver?! H O L D K J E F T Endret 25. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Hold kjeft Start suger! Klarer du ikke se hva jeg skriver?! H O L D K J E F T *tenke på hvor mye Start suger* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *tenke på hvor mye Start suger* *Putte på hatelista* Den begynner å bli lang nå ja *host, host...*hatelista som begynner å bli lang altså Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 *tenke på hvor mye Start suger* *Putte på hatelista* Den begynner å bli lang nå ja *host, host...*hatelista som begynner å bli lang altså Uff da! Dere sørlendinger, altså... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Hatliste sier du? Vi kan vel ikke finne den på internet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Lillestrøm vant 2-0. Jippi! Hold kjeft Start suger! Man kan vel ikke si at IK START suger når dei leder Norges høyeste fotballdivisjon. Heia Start, heia Start! Endret 25. juli 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Det tok av når folka gikk inn på Diskotek! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Man kan vel ikke si at IK START suger når dei leder Norges høyeste fotballdivisjon. Jo, det kan man. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror ikke jeg vil bruke kalorier på å diskutere med deg, fredrikrb, for nå skal jeg hive innpå flere kalorier. Is venter! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Det tok av når folka gikk inn på Diskotek! Hvem? Folka fra start eller hw gjengen? Testa programmet forresten? T.o.m. jeg klarte å bruke det, det var sånn derre wizard når det starta som du bare fylte inn url osv. *stolt* Bestilt ny PC Nå er jeg glad Åh? Trodde du hadde monstermaskin jeg. EDIT: Fucked quote.... Endret 25. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror ikke jeg vil bruke kalorier på å diskutere med deg, fredrikrb, for nå skal jeg hive innpå flere kalorier. Is venter! Woohoo! Jeg vant! np: Black Ingvars - Schnappi (The Metal Version) [3:09] Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Bestilt ny PC Nå er jeg glad Åh? Trodde du hadde monstermaskin jeg. EDIT: Fucked quote.... Riktig, jeg HADDE en grei maskin men hovedkort og psu døde så nå har jeg bestilt mye rart Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror ikke jeg vil bruke kalorier på å diskutere med deg, fredrikrb, for nå skal jeg hive innpå flere kalorier. Is venter! Woohoo! Jeg vant! Jeg bruker gjerne kalorier på å krangle med deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror ikke jeg vil bruke kalorier på å diskutere med deg, fredrikrb, for nå skal jeg hive innpå flere kalorier. Is venter! Woohoo! Jeg vant! Jeg bruker gjerne kalorier på å krangle med deg Start suger! Eneste jeg har å si, men det fungerer jo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror ikke jeg vil bruke kalorier på å diskutere med deg, fredrikrb, for nå skal jeg hive innpå flere kalorier. Is venter! Woohoo! Jeg vant! Jeg bruker gjerne kalorier på å krangle med deg Start suger! Eneste jeg har å si, men det fungerer jo. Ahiiii. --------------------------- Fredrik. My gay pal, let's have sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg