Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Nå har jeg seriøst vondt i leveren. Drakk 18 timer i strekk lørdag/søndag. Jeg må skjerpe meg nå, begynne å trene, slutte med sukker og alkohol. Er bare to måneder til jeg skal inn i militæret og hvis jeg ikke er i bedre form da enn nå, sliter jeg.

Lenke til kommentar
er en fin båt.

:cry:

Den er så oppbrukt at jeg nesten feller en tåre i oppgitthet.

---

Skal ha taco i kveld, og har kjøpt en chipspose jeg aldri har sett før, noe med tomat og chili.

I kveld er det 24. Jeg gikk glipp av forrige episode, skjedde det noe spesielt?

Lenke til kommentar
Nå har jeg seriøst vondt i leveren. Drakk 18 timer i strekk lørdag/søndag. Jeg må skjerpe meg nå, begynne å trene, slutte med sukker og alkohol. Er bare to måneder til jeg skal inn i militæret og hvis jeg ikke er i bedre form da enn nå, sliter jeg.

Buuuhu...drikk å bli viking!

--------

Ble ikke no av formateringen, er alt for glad i tingene på maskinen :D

Lenke til kommentar
Opplevde noe rart i går.

En kamerat var på besøk. Han trengte nytt kabinett, så jeg tok frem www.microplex.no til han.

Så fant han frem http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBK , og mente at det var fint.

Av en eller annen grunn begynte jeg og grine.

Skremmende.

jeg føler med deg

Har flere venner som syns kabbis ala det der er pent/vakker/tøft....

Når jeg viser den skikkerlige kabbis som lian-li, blir æ mobba :dontgetit:

Lenke til kommentar

så du blir med meg og drikker i kveld :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...