Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja!! slutt!!

 

 

Se på denne artikkelen her. Jeg satt å lurte på hva poenget var med å skyte han fem ganger i hodet når de hadde tatt han. De kunne jo bare sjekket jakka hans og latt han gå  :nei:  Politiet altså!

..tenk om han hadde en sprengstoffladning rundt kroppen da?

De hadde lagt han i bakken og holdt han nede da de skjøt, han kunne jo detonert seg lenge for de gjorde det! De er bare idioter!

 

Nei nå går jeg ut i regnet!

Lenke til kommentar
Nå kommer nok snart skumle Ueland-med-rød-tekst eller b-real og kjefter på oss fordi vi diskuterer skole her, så jeg stikker jeg. *poff*

Selvbeherskelse André, selvbeherskelse. :hm:

 

Vel vel... Var det en ordentlig selvmordsbomber, så kunne han utløst bomben når politiet forlangte å ransake han. Politiet hadde ordre om å skyte etter hodet, og det gjorde de.

 

*høre på SkyMarshalls sanger*

Lenke til kommentar
ja!! slutt!!

 

 

Se på denne artikkelen her. Jeg satt å lurte på hva poenget var med å skyte han fem ganger i hodet når de hadde tatt han. De kunne jo bare sjekket jakka hans og latt han gå  :nei:  Politiet altså!

..tenk om han hadde en sprengstoffladning rundt kroppen da?

De hadde lagt han i bakken og holdt han nede da de skjøt, han kunne jo detonert seg lenge for de gjorde det! De er bare idioter!

 

Kan godt være.

 

 

Tror ikke du hadde taklet situasjonen noe bedre, i og med det presset politiet i Storbritania har på seg.

 

 

Verden er jammen meg ett dårlig sted.

Lenke til kommentar

*høre på SkyMarshalls sanger*

SkyMarshall - Janne er en veldig, veeeeeldig bra sang!

Like før jeg trykket C - 1 nå... For dere ulærde, C - 1 er det du trykker for å si "Roger That" eller "Affirmative" i Counter Strike Source. Vil IKKE bli "hardcore-gamer"! *avinstallere CS*

 

To the case: Yup, helt enig. Livet er for Jævelig er også en bra sang. :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
ja!! slutt!!

 

 

Se på denne artikkelen her. Jeg satt å lurte på hva poenget var med å skyte han fem ganger i hodet når de hadde tatt han. De kunne jo bare sjekket jakka hans og latt han gå  :nei:  Politiet altså!

..tenk om han hadde en sprengstoffladning rundt kroppen da?

De hadde lagt han i bakken og holdt han nede da de skjøt, han kunne jo detonert seg lenge for de gjorde det! De er bare idioter!

 

Kan godt være.

 

 

Tror ikke du hadde taklet situasjonen noe bedre, i og med det presset politiet i Storbritania har på seg.

 

 

Verden er jammen meg ett dårlig sted.

5 ganger var kanskje litt mye. Men han stoppet jo ikke når poletiet ba han. Han bare løp mot t-banen. Hadde jeg vært en av poleti folka, hadde jeg skutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...