sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Ketchez, fikk du 1 eller 2 på matteeksamen/tentamen? 6- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Med hvor mye smisking? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Med hvor mye smisking? Ingenting. Ligger vell på en 5'er uten at jeg jobber noe særlig for den. Har visst talent elns. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Ketchez, fikk du 1 eller 2 på matteeksamen/tentamen? 6- Bra! La meg gjette, den rene sekser'n røk på en oppgave hvor du skulle regne ut tiden? -- Selv fikk jeg 4 på skriftlig og 6 på muntlig, for de som ikke bryr seg. Endret 25. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Vil ikke helt tro på deg etter et av de forrige innleggene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Bra! La meg gjette, den rene sekser'n røk på en oppgave hvor du skulle regne ut tiden? HAHAHAHAHA!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Er det patetisk hvis man har runna GTA:SA på xbox og driver og bare kjører rundt på NRG-500 ? Den med pottene nede og ikke en nede og en i baken liksom, er 2 typer! (Virker som den med potter på hver side yter bedre ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Opplevde noe rart i går. En kamerat var på besøk. Han trengte nytt kabinett, så jeg tok frem www.microplex.no til han. Så fant han frem http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBK , og mente at det var fint. Av en eller annen grunn begynte jeg og grine. Skremmende. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Ketchez, fikk du 1 eller 2 på matteeksamen/tentamen? 6- Bra! La meg gjette, den rene sekser'n røk på en oppgave hvor du skulle regne ut tiden? Tror den røk fordi at jeg ALDRI har gjort lekser. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har jo sagt at du ikke skal invitere med deg småunger hjem ketchez... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har jo sagt at du ikke skal invitere med deg småunger hjem ketchez... Gutten er 17 år! Kan ikke begripe at han syns at det kabinettet var pent... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror den røk fordi at jeg ALDRI har gjort lekser. Second that. Gjorde ikke en eneste mattelekse i HELE niende og tiende... Lite andre lekser også. Men allikevel, et snitt på 4.6 venta på meg i karakterboka. Phucked school, anyone? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror den røk fordi at jeg ALDRI har gjort lekser. Second that. Gjorde ikke en eneste mattelekse i HELE niende og tiende... Lite andre lekser også. Men allikevel, et snitt på 4.6 venta på meg i karakterboka. Phucked school, anyone? ALDRI i hele mitt lange liv på skolen har jeg gjort noen slags form for lekser. Regner med at 10'ende går ræva. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har jo sagt at du ikke skal invitere med deg småunger hjem ketchez... Gutten er 17 år! Kan ikke begripe at han syns at det kabinettet var pent... Småunge er ikke en alder, men en tilstand. Oisann, var visst fjortis som var det ja... Jaja, uansett synes jeg synd på fyren. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har jo sagt at du ikke skal invitere med deg småunger hjem ketchez... Gutten er 17 år! Kan ikke begripe at han syns at det kabinettet var pent... Småunge er ikke en alder, men en tilstand. Oisann, var visst fjortis som var det ja... Jaja, uansett synes jeg synd på fyren. Gjør jeg og.... Gutten har til og med dame, men hun er 13 år elns... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 ALDRI i hele mitt lange liv på skolen har jeg gjort noen slags form for lekser. Regner med at 10'ende går ræva. Gled deg til videregående du. Gruer meg jeg, lurer på hvordan jeg skal klrae meg gjennom tre år med lekser... Nå kommer nok snart skumle Ueland-med-rød-tekst eller b-real og kjefter på oss fordi vi diskuterer skole her, så jeg stikker jeg. *poff* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 ALDRI i hele mitt lange liv på skolen har jeg gjort noen slags form for lekser. Regner med at 10'ende går ræva. Gled deg til videregående du. Gruer meg jeg, lurer på hvordan jeg skal klrae meg gjennom tre år med lekser... Nå kommer nok snart skumle Ueland-med-rød-tekst eller b-real og kjefter på oss fordi vi diskuterer skole her, så jeg stikker jeg. *poff* Huff, gruer med allerede! Baj baj, @kd! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Gjorde aldri større med lekser på u.skolen jeg heller, men fikk da ren 6er på matte eksamen jeg også.... Var faktisk første 6eren jeg fikk i matte på hele u.skole trinnet Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Gjorde aldri større med lekser på u.skolen jeg heller, men fikk da ren 6er på matte eksamen jeg også.... Var faktisk første 6eren jeg fikk i matte på hele u.skole trinnet Grattis! Men, nå må vi slutte med skole-preiket! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har jo sagt at du ikke skal invitere med deg småunger hjem ketchez... Gutten er 17 år! Kan ikke begripe at han syns at det kabinettet var pent... Småunge er ikke en alder, men en tilstand. Oisann, var visst fjortis som var det ja... Jaja, uansett synes jeg synd på fyren. Gjør jeg og.... Gutten har til og med dame, men hun er 13 år elns... Kekekekekekekke. Det sier nå sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg