Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, alle i hop :)

 

Kom tilbake fra orienteringshelg i går, 4 dager i Kongsberg. Noen derfra her?

Var godt å få løpt masse, og dessuten spise pizza til den store gullmedalje.

 

Hvis noen så en gul mercedes kassebil i kongsberg i helga, var jeg nok i den et sted. "Den gule vitsen" kaller vi den.

Sjåføren vår (sogning) er en smule gal. Han fikk naboene våre der vi bodde til å låse døra og skalke lukene. Dessuten lagde han svarte svispor gjennom hele essostasjonen i sentrum. Og han skulle absolutt ha sønnen sin til å blunke til servitrisa på pizzarestauranten.

 

----

Tok litt tid å lese det dere har skrevet, ser at jeg har gått glipp av mange gode diskusjoner og sider, men noe er jeg glad jeg ikke var med på :wee:

 

17.mai-diskusjonen: Jeg er enig i det med å vise flagget litt respekt, og bruke finklær, men mener det er for drøyt å klage på samisk flagg... Og hva var så galt med 1 gutt i dress og 2 jenter i bunad?

Lenke til kommentar
Skien sugde, bare masse tøffe utlendinger med vanngevær og falsk identitet. :shrug:

Ja, du så de du også :!:

Jepp... Skien er et trist syn for tiden. Noen som hadde hatt det gøy med å knuse ALLE glassflatene på et av de reklametoalettene og. Bare smuldret opp alle, de foran plakater, foran toalettsymbolet og slikt.

 

Go Skien!

Lenke til kommentar

Da har jeg stått opp. Trodde foreldrene mine hadde tatt hintet om at jeg skulle ut i går kvled, men fikk streng beskjed om og ikke drikke. Jeg mistet en og knuste en annen øl, så jeg drakk ca 3L. ble litt full (ikke voldsomt). Men en deilig biff rull (kekab) og noen cola som sol lag med 1,5timer uten øl fikk meg edru nok til at de ikke merka noe.

 

BTW: drakk mye vann og melk før jeg la meg i går og føler meg helt pigg i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...