robB Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg ble vekt kl 7, de drev med kanoner og stasj Samme her. Rista i huset litt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 17. mai-feiringa er over for i dag! Var på skolen til lillebrødrene mine, gamleskolen min. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har sitti foran PCen i hele dag jeg, gadd ikke å fly rundt ute i alt maset Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei, alle i hop Kom tilbake fra orienteringshelg i går, 4 dager i Kongsberg. Noen derfra her? Var godt å få løpt masse, og dessuten spise pizza til den store gullmedalje. Hvis noen så en gul mercedes kassebil i kongsberg i helga, var jeg nok i den et sted. "Den gule vitsen" kaller vi den. Sjåføren vår (sogning) er en smule gal. Han fikk naboene våre der vi bodde til å låse døra og skalke lukene. Dessuten lagde han svarte svispor gjennom hele essostasjonen i sentrum. Og han skulle absolutt ha sønnen sin til å blunke til servitrisa på pizzarestauranten. ---- Tok litt tid å lese det dere har skrevet, ser at jeg har gått glipp av mange gode diskusjoner og sider, men noe er jeg glad jeg ikke var med på 17.mai-diskusjonen: Jeg er enig i det med å vise flagget litt respekt, og bruke finklær, men mener det er for drøyt å klage på samisk flagg... Og hva var så galt med 1 gutt i dress og 2 jenter i bunad? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skien sugde, bare masse tøffe utlendinger med vanngevær og falsk identitet. Ja, du så de du også :!: Jepp... Skien er et trist syn for tiden. Noen som hadde hatt det gøy med å knuse ALLE glassflatene på et av de reklametoalettene og. Bare smuldret opp alle, de foran plakater, foran toalettsymbolet og slikt. Go Skien! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sameflagg på TV. Ey! Pass språket.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Da har jeg stått opp. Trodde foreldrene mine hadde tatt hintet om at jeg skulle ut i går kvled, men fikk streng beskjed om og ikke drikke. Jeg mistet en og knuste en annen øl, så jeg drakk ca 3L. ble litt full (ikke voldsomt). Men en deilig biff rull (kekab) og noen cola som sol lag med 1,5timer uten øl fikk meg edru nok til at de ikke merka noe. BTW: drakk mye vann og melk før jeg la meg i går og føler meg helt pigg i dag Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sameflagg på TV. Sameflagg i SO4 også : Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hva har samene med vår grunnlovsdag å gjøre da? De som kjemper for å bli et eget folk og greier... Jaja, feiringen er over for i dag. Skylder bruttern 100kr for øl i går også. Fikk heldigvis 200kr hos mamma til i dag, så det ordner seg... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Teit at det skal veives med samiske flagg også, de har jo faen sin egen nasjonaldag! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ser sameflagget og høyner med et piratflagg: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Heia sameflagg! *Vrøvler med spritflaskai handa* Ka faen haru gjort nå? ska eg faen me ta det opp me han peder! Ja, er litt samisk.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ser sameflagget og høyner med et piratflagg: http://bluejohnkgt.homestead.com/files/PirateFlag.JPG Haha. :!: Hmm, noen som er med på CS Source? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ha-ha! Du er same! Ha-ha! Du er rar! Lenke til kommentar
pakke Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hva har samene med vår grunnlovsdag å gjøre da? De som kjemper for å bli et eget folk og greier... Samer er da et eget folk. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hmm, noen som er med på CS Source? Gi meg en ip du Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ha-ha! Du er same! Ha-ha! Du er rar! Tar meg en tur for å skyte terrorjævler i Swat4, hilser fra dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg