Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nettop Ghostrider the final ride. Han krasja og døde på slutten.. :cry:

Bare kødder, den hayabusaen er lekker alså..

Tsktsk, Ghostrider er udødelig, det vet da alle!

Joa.

skal til sandvika sammen med en kamerat å stjele en kontainer med sprit

Damn.. Folk er ustabile. Håper han tuller :whistle:

Lenke til kommentar
Øhh, lol!

Ble akkurat spurt av ei jeg ikke kjenner i det hele tatt(aldri sett hu heller) om jeg ville være med på tivoli i morgen og knulle henne der. WTF is wrong with people?!

Verste av alt var at hun faktisk var seriøs!

Hull er hull!

Kryper til køys snart selv. Sove godt, alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Hadde hun vært 13 år og skikkelig snadder hadde det hvert en helt annen sak  :mrgreen:

Kloke ord:

Kun digge 13-aringer skal pules.

Hehe :p

Uansett, så var dette noe jeg ikke har opplevd før, så det kan hende jeg er alene om og synes at dette var unormalt(men tviler på det). :p

Lenke til kommentar
Må bare fortelle om en episode på jobb her en dag.

Kom en ca. 60+ år gammel sånn typisk gretten kvinnemenneske bort til meg. Solgte jordbær...plutselig retter hun opp pekefingeren og peker på meg og sier dette:

"Jeg skal anmelde deg, jeg. Det er bare 350 gram med jordbær i disse kurvene her. Det er ulovlig! Jeg skal anmelde deg, bare vent! Jeg vet at det er flere der ute som også vil gjøre det!"

Dette hele tiden mens hun peker meg i tryne..

Rare greier...

Btw; Det skal være 400 gram i kurvene, og vi selger ALLTID med haug på, dvs over 400 gram.

EDIT: Hører også historien til at hun kjøpte faktisk 2 kurver.

jeg hadde bitt henne i fingeren :p

men så har jo jeg og vert i avhør for og angivelig skulle sagt at eg skulle drepe en kunde :D , jeg lukket buss døra på henne , etter at hunn hadde skjelt meg ut i 10 min om no piss , hadde og svart og bett henne pelle seg ut av bussen :D , men sa ikke at eg sku drepe ho , saken ble henlagt

Lenke til kommentar
Øhh, lol!

Ble akkurat spurt av ei jeg ikke kjenner i det hele tatt(aldri sett hu heller) om jeg ville være med på tivoli i morgen og knulle henne der. WTF is wrong with people?!

Verste av alt var at hun faktisk var seriøs!

og så sa du nei ???

hva feile folk nå om dagen altså :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...