Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mer enn to ble klokka visst, men nå er det i alle fall slutt.

Meldt regn her i morgen, uff.

ketchez: Det må da være en hake, har du sjekket om det er statlige avgifter, eller losjipenger? Fredrik kan vel se bort fra dette, siden han sannsynligvis skal bo i telt :p

Natta.

Lenke til kommentar

Må bare fortelle om en episode på jobb her en dag.

Kom en ca. 60+ år gammel sånn typisk gretten kvinnemenneske bort til meg. Solgte jordbær...plutselig retter hun opp pekefingeren og peker på meg og sier dette:

"Jeg skal anmelde deg, jeg. Det er bare 350 gram med jordbær i disse kurvene her. Det er ulovlig! Jeg skal anmelde deg, bare vent! Jeg vet at det er flere der ute som også vil gjøre det!"

Dette hele tiden mens hun peker meg i tryne..

Rare greier...

Btw; Det skal være 400 gram i kurvene, og vi selger ALLTID med haug på, dvs over 400 gram.

EDIT: Hører også historien til at hun kjøpte faktisk 2 kurver.

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også.

Frekke er de og.

De stokker om på jordbærene rundt om i kurvene hele tida.

Mange som gjør det. Tar litt fra en annen kurv og lager en gigakurv til seg selv, bytter litt på bær osv. I dagligvareforretninger altså :)

Det værste eksempelet på spessiel oppførsel fra den eldre delen av befolkningen så jeg på butikken her om dagen. Ei gammel dame/kjerring åpnet en boks rømme (rev av den der "sikkerhetsfolien" og lukter oppi før hun satte den på plass i hyllen. Fikk lyst til å skalle henne ned når jeg så det.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også.

Frekke er de og.

De stokker om på jordbærene rundt om i kurvene hele tida.

Mange som gjør det. Tar litt fra en annen kurv og lager en gigakurv til seg selv, bytter litt på bær osv. I dagligvareforretninger altså :)

....og jeg simpelten HATER det!

Men men, tørr ikke si noe til dem heller...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...