Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Gringos! Boxern spjæra, pølse anyone? Barnslig hvem? Endret 24. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Nei, nå er det sent.. nattzZzzZ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Suspect zero! Aldri se den filmen.. Herregud så dårlig.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 *huske på å ta med seg småpenger for å besøke Eline* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 *huske på å ta med seg småpenger for å besøke Eline* Slapp av, JEG spanderer. Bare skriv opp en list over X antall ganger du Fytti pokker! Jeg fryyyyser! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Litt mer enn to ble klokka visst, men nå er det i alle fall slutt. Meldt regn her i morgen, uff. ketchez: Det må da være en hake, har du sjekket om det er statlige avgifter, eller losjipenger? Fredrik kan vel se bort fra dette, siden han sannsynligvis skal bo i telt Natta. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Må bare fortelle om en episode på jobb her en dag. Kom en ca. 60+ år gammel sånn typisk gretten kvinnemenneske bort til meg. Solgte jordbær...plutselig retter hun opp pekefingeren og peker på meg og sier dette: "Jeg skal anmelde deg, jeg. Det er bare 350 gram med jordbær i disse kurvene her. Det er ulovlig! Jeg skal anmelde deg, bare vent! Jeg vet at det er flere der ute som også vil gjøre det!" Dette hele tiden mens hun peker meg i tryne.. Rare greier... Btw; Det skal være 400 gram i kurvene, og vi selger ALLTID med haug på, dvs over 400 gram. EDIT: Hører også historien til at hun kjøpte faktisk 2 kurver. Endret 25. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Det var faktisk MEGET ubehagelig! Endret 25. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også. Endret 25. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også. Frekke er de og. De stokker om på jordbærene rundt om i kurvene hele tida. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også. Frekke er de og. De stokker om på jordbærene rundt om i kurvene hele tida. Mange som gjør det. Tar litt fra en annen kurv og lager en gigakurv til seg selv, bytter litt på bær osv. I dagligvareforretninger altså Det værste eksempelet på spessiel oppførsel fra den eldre delen av befolkningen så jeg på butikken her om dagen. Ei gammel dame/kjerring åpnet en boks rømme (rev av den der "sikkerhetsfolien" og lukter oppi før hun satte den på plass i hyllen. Fikk lyst til å skalle henne ned når jeg så det. Endret 25. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 En del ungdom over 70 er litt rare ja. Har hatt en del "episoder" med gammlinger på jobben min også. Frekke er de og. De stokker om på jordbærene rundt om i kurvene hele tida. Mange som gjør det. Tar litt fra en annen kurv og lager en gigakurv til seg selv, bytter litt på bær osv. I dagligvareforretninger altså ....og jeg simpelten HATER det! Men men, tørr ikke si noe til dem heller... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Uffameg Men det er jo litt "søtt" også da litt av sjarmen med å bli gammel Men tror jeg legger meg nå Legger meg å ser litt på 24 Dere får ha en god natt, og en fruktbar morgendag Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Gamlinger er noen fossiljævler. peller på alt. Kom så skal du få brusen min, jeg har bare drukket litt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Gamlinger er noen fossiljævler. peller på alt. Til en viss grad, enig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Så nettop Ghostrider the final ride. Han krasja og døde på slutten.. Bare kødder, den hayabusaen er lekker alså.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) God natt folkens Tester et par smileyer jeg aldri har brukt før Endret 25. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Bah, jeg drar fram max payne 1 og runder det. adjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg