Fredrik Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Second: Eline, har jeg lovet deg camping? Jeg nevnte noe i hagen hos meg, kanskje. Jepp, men vi tar det hos meg, på onsdag. Greit? Hmm, hvor? Sikkert greit. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Edet var vertfall himmelskt i forhold til firstprice! Dopapir er viktige saker altså. Det skal være mykt, mykt som et lam! Ehm, hva satan? Ja, det er viktig! Det andre der...var bare ekkelt Koking ødelegger naturgummiens struktur, likeså klorprodukter. Ikke la Damebegeret ligge i solen eller på varmeovn. Det var kult.. Pokker. Jeg som alltid legger damebegeret mitt i en bøtte klor oppå en varmeovn Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg er ikke billig, jeg er G-R-A-T-I-S-!, kanskje? Det er JEG som er det? Ahh... *dunke hodet i bordet* Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Fredrik: Min hage, jeg har stor hage. Endret 24. juli 2005 av Eline Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 SKjer a bagera? Ingenting, Tingeling! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke billig, jeg er G-R-A-T-I-S-!, kanskje? Det er JEG som er det? Ahh... *dunke hodet i bordet* Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Slik du har skrevet det, har vertfall jeg forstått at JEG skal betalte en tier...men men Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Han er gratis, men setter pris på tips. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sist gang jeg sjekka hadde jeg ikke en vagina Kanskje best slik? Så du liker basj på tissen? Evoz: Haha! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke billig, jeg er G-R-A-T-I-S-!, kanskje? Det er JEG som er det? Ahh... *dunke hodet i bordet* Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Hvorfor betale når ting er gratis..? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Torshov - Sagene - Uelandsgate - Ila - Akersgata - Universitetet(det grønne fuset/frosken) - Slottet - slottsparken - Aker brygge og Rådhuset - Karl Johan - Oslo S - Grünerløkka - Dælenga - Hjem igjen til torshov.Er ganske stolt jeg Jeg kom inn på Elvebakken, som de fleste andre regner jeg med... Eller har du hørt noe annet? Som de fleste andre ja, derfor jeg ville høre om ikke du og skulle gå der Greit, den sykkelturen der er god.. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bare last ned via P2P who the fu*k bryr seg om hva bransjen sier Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Han er gratis, men setter pris på tips. ...ikke mynter! Jeg HATER mynter! Veksla nettop inn alle myntene jeg hadde..som jeg alltid tok ut av lommeboka. Ble på 570,- Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Slik du har skrevet det, har vertfall jeg forstått at JEG skal betalte en tier...men men Hm, ja, det kan jo sees på den måten og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Han er gratis, men setter pris på tips. ...ikke mynter! Jeg HATER mynter! Veksla nettop inn alle myntene jeg hadde..som jeg alltid tok ut av lommeboka. Ble på 570,- Kjøp en zippo og tenn på hagen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men du er jo ikke heeelt gratis da. Jeg betaler jo en tier..? Han er gratis, men setter pris på tips. ...ikke mynter! Jeg HATER mynter! Veksla nettop inn alle myntene jeg hadde..som jeg alltid tok ut av lommeboka. Ble på 570,- Kjøp en zippo og tenn på hagen Har zippo @Eline; Jeg forstod det vertfall på den måten, flere og. _ammaZ_ har jo allerede lagt igjen en 10ër for meg! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ble på 570,- Det er 57 ganger Eline, det. Og du trenger bare 1429 kroner til for å få råd til en "Nye Fredrik"-dukke Jeg går på badet. Skal i seng før 02 i dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ble på 570,- Det er 57 ganger Eline, det. Stakkars Eline! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Natta folkens!! Snakkes vel i morra! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, ingen legger opp til noenting. :\ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er 57 ganger Eline, det. I'm good, men det finnes begrensninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg