Fredrik Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Yo! First of all, jeg var da ikke full. Second: Eline, har jeg lovet deg camping? Jeg nevnte noe i hagen hos meg, kanskje. Third, jeg husker ikke mer av hva dere har skrevet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Natta alle sammen... nå legger jeg meg... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Second: Eline, har jeg lovet deg camping? Jeg nevnte noe i hagen hos meg, kanskje. Jepp, men vi tar det hos meg, på onsdag. Greit? Nå står det en melkekartong her, halvfull med skummet melk. Jeg har holdt på å drikke av den flere ganger nå, men jeg har stoppet meg selv. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Edet var vertfall himmelskt i forhold til firstprice! Dopapir er viktige saker altså. Det skal være mykt, mykt som et lam! Ehm, hva satan? Ja, det er viktig! Det andre der...var bare ekkelt Lenke til kommentar
simerix Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Natta alle sammen... nå legger jeg meg... Dream sweet Lenke til kommentar
simerix Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er bare snart 9 timer timer til jeg skal til China Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er bare snart 9 timer timer til jeg skal til China God tur, da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er bare snart 9 timer timer til jeg skal til China Hehehehe! Blir det pruting da eller?? Utrolig hvor mye bedre man er til å prute den siste dagen i forhold til den første dagen.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Ketchez, jeg føler meg litt mobbet pga. din signatur. Burde jeg det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Der er fredrik igjen *kosepaafredrik* Naa skal jeg legge meg og droemme soett om alle de fine edderkoppbarna jeg har sett i dag Hvis det er noen som tilfeldigvis er i Soer-frankrike og vil holde meg med selskap saa er det plass til en til i senga mi God natt! *nattaklem* Herr brun Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Third, jeg husker ikke mer av hva dere har skrevet. Det problemet har jeg også stadig vekk, skal quote en masse, og så glemmer jeg hva eller hvor det var... Eline: Ja, la den stå, sett den under bordet til neste helg og drikk den da i steden Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Ketchez, jeg føler meg litt mobbet pga. din signatur. Burde jeg det? Nei? Utdyp. Jeg har listet opp koslige folk i min signatur, jeg! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Yes hadde et hærlig måltid bestående av 3 stk. grovt brød og syltetøy. Slo ut håret litt og hadde både jordbær og bringebær. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Edet var vertfall himmelskt i forhold til firstprice! Dopapir er viktige saker altså. Det skal være mykt, mykt som et lam! Ehm, hva satan? Ja, det er viktig! Det andre der...var bare ekkelt Koking ødelegger naturgummiens struktur, likeså klorprodukter. Ikke la Damebegeret ligge i solen eller på varmeovn. Det var kult.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke billig, jeg er G-R-A-T-I-S-!, kanskje? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Koking ødelegger naturgummiens struktur, likeså klorprodukter. Ikke la Damebegeret ligge i solen eller på varmeovn. Det var kult.. Noe for deg, kanskje? Eller bare nei? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg er ikke billig, jeg er G-R-A-T-I-S-!, kanskje? Det er JEG som er det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Koking ødelegger naturgummiens struktur, likeså klorprodukter. Ikke la Damebegeret ligge i solen eller på varmeovn. Det var kult.. Noe for deg, kanskje? Eller bare nei? Sist gang jeg sjekka hadde jeg ikke en vagina, da hadde den vært flittig brukt. Så det så.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 SKjer a bagera? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Sist gang jeg sjekka hadde jeg ikke en vagina Kanskje best slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg