Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

En smule kjedelig her nå. :sleep:

Noen som vil titte ut fra bolet sitt og si noe morsomt, eller i det minste interessant?

 

Jeg kan jo fortelle at jeg skal finne noe brus nå, eller at jeg har en chipspose på pulten her :dontgetit:

Brus etser vekk tenna dine. :w00t:

Og jeg som nettop har kommet meg gjennom 6 1.5 litere med cola?!

Hvis du har kjeften i cola en uke så.. :yes:

Tar jeg ikke helt feil så bekrefter mythBusters det...

 

Bla med en mynt og, som ble skinnene ren etter en natt i et glass cola., så er det bare å tenke videre selv.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, dette var et morsomt syn. Saa nettopp tusen edderkoppunger spise seg ut av en gigantisk klynge med egg, og naa vrimler de rundt i nettet sitt oppe i hjoernet med trappen der vi bor. Det ser skikkelig kult ut, og det blir enda kulere av at lillebror er livredd for edderkopper :D

Foroevrig kjeder jeg meg...

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

The blue lagune eller ka den nå heter? Så den som liten men husker ikke noe særlig av den. Var vist noe fjortiss nudity der om eg ikke husker feil. :hmm:

 

Edit: Tror eg fyrer opp en pizza og en film på lerret idag. Har vært rimelig aktiv disse siste dagene så en fetende pizza er godt fortjent. :dribble:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Den blå lagune? Det skulle du ikke sagt, nå ble jeg minnet på klasseturen til Island. Må tilbake dit en gang :love:

Edit: Var til SnowDOG_ sin post.

---

Jeg liker ikke chipsposer der halve posen er sånne svidde flak eller flak med grønne områder på. Og jeg vurderer å legge meg.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...