Ueland Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En smule kjedelig her nå. Noen som vil titte ut fra bolet sitt og si noe morsomt, eller i det minste interessant? Jeg kan jo fortelle at jeg skal finne noe brus nå, eller at jeg har en chipspose på pulten her Brus etser vekk tenna dine. Og jeg som nettop har kommet meg gjennom 6 1.5 litere med cola?! Hvis du har kjeften i cola en uke så.. Tar jeg ikke helt feil så bekrefter mythBusters det... Bla med en mynt og, som ble skinnene ren etter en natt i et glass cola., så er det bare å tenke videre selv.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ne-Hei! Jeg så den episoden av mythbusters. og konklusjonen var ''Myth busted'', tannen ble ikke oppløst, bare emaljen ble ''etset'' bort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har en på msn som har greid å få flis i leppa og hun er sinna for det.. Mens jeg lo meg skakk kom jeg til å tenke på, hvordan er det mulig?? Har det vært en kraftig fyllakveld eller?? Dratt hodet bortover plattingen?? Hahahaha , morro er det i alle fall Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ok, dette var et morsomt syn. Saa nettopp tusen edderkoppunger spise seg ut av en gigantisk klynge med egg, og naa vrimler de rundt i nettet sitt oppe i hjoernet med trappen der vi bor. Det ser skikkelig kult ut, og det blir enda kulere av at lillebror er livredd for edderkopper Foroevrig kjeder jeg meg... Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Filmen på TV3 er også jævla artig :!: Edderkopper= Endret 24. juli 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) The blue lagune eller ka den nå heter? Så den som liten men husker ikke noe særlig av den. Var vist noe fjortiss nudity der om eg ikke husker feil. Edit: Tror eg fyrer opp en pizza og en film på lerret idag. Har vært rimelig aktiv disse siste dagene så en fetende pizza er godt fortjent. Endret 24. juli 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 STEEEEENG!!! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448096 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 STEEEEENG!!! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448096 Du burde ikke poste en slik post. Rapporter heller! Huff, ALDRI kjøp firstprice dasspapir, elns! Pokker meg nesten sandpapir jo! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 STEEEEENG!!! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448096 Du burde ikke poste en slik post. Rapporter heller! Huff, ALDRI kjøp firstprice dasspapir, elns! Pokker meg nesten sandpapir jo! RJ Rævrivingsjobb, jeg som trodde det sto for Rimjob.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 STEEEEENG!!! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448096 Du burde ikke poste en slik post. Rapporter heller! Huff, ALDRI kjøp firstprice dasspapir, elns! Pokker meg nesten sandpapir jo! RJ Rævrivingsjobb, jeg som trodde det sto for Rimjob.. Huff, ja.. Edet blir det videre i livet. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Huff, ALDRI kjøp firstprice dasspapir, elns! Pokker meg nesten sandpapir jo! Ikke bra med for mykt heller Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Den blå lagune? Det skulle du ikke sagt, nå ble jeg minnet på klasseturen til Island. Må tilbake dit en gang Edit: Var til SnowDOG_ sin post. --- Jeg liker ikke chipsposer der halve posen er sånne svidde flak eller flak med grønne områder på. Og jeg vurderer å legge meg. Endret 24. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Huff, ALDRI kjøp firstprice dasspapir, elns! Pokker meg nesten sandpapir jo! Ikke bra med for mykt heller Edet var vertfall himmelskt i forhold til firstprice! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Værste er når chipsen er myk etter å ha ligget for lenge oppe. Dødt her nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Aldri kjøp Euroshopper potetgull.. Smaker som vanlig potetgull, men da må det vanlige potetgulle ha ligget åpen i sånn ca 3 uker.. Smaker bare dritt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Lurer på om jeg får lov til å legge meg nå jeg Kunne vært interresant med litt mer enn fire timer søvn før jeg skal på jobb for en gangs skyld.. EDIT: fikk lov til å legge meg, god natt alle dere som ignorerer meg Endret 24. juli 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ble ganske sulten isted og tok turen ut på kjøkkenet for å mekke meg noe spisende. Åpnet kjøleskapet og fant ut at jeg hadde ingenting mat (eller ingenting godt). Kun syltetøy Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Edet var vertfall himmelskt i forhold til firstprice! Dopapir er viktige saker altså. Det skal være mykt, mykt som et lam! Ehm, hva satan? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ble ganske sulten isted og tok turen ut på kjøkkenet for å mekke meg noe spisende. Åpnet kjøleskapet og fant ut at jeg hadde ingenting mat (eller ingenting godt). Kun syltetøy Neei, det skakke være lett og kjøpe inn mat. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ble ganske sulten isted og tok turen ut på kjøkkenet for å mekke meg noe spisende. Åpnet kjøleskapet og fant ut at jeg hadde ingenting mat (eller ingenting godt). Kun syltetøy Og da hadde du det herremåltidet Endret 24. juli 2005 av simerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg