Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Trist det barnetoget, Tveitaeelver i saggebukser som sleper flaget i bakken. Veldig få med bunad også. Barnetoget viser forskjellene i byen ekstremt tydelig... :(

La ikke merke til det jeg..

De som sleper flagget i bakken burde fått endel tilsnakk.

Greit at de ikke syns det er kult å gå i tog, men de trenger ikke slepe flagget i bakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen! Idag holdte jeg på å dra til ei jente! :realmad: Hu var jævla frekk!

Hva gjor hun da?

Jeg og en kamerat hadde vært på macdonalds og kjøpt oss mat og vi stod ute og spiste.

Så kommer det ei jente og spør hvor mye klokken er, og ingen av oss hadde klokke så vi sa at vi ikke viste. Så sier hun " Finn ut hvor mye klokka er da, spør noen!", jeg sier nei desverre, det er ditt problem, og så begynner vi og gå. Så roper hun på venninen sin. Hun kommer bort og sier "er du breial?? du messer ikke med vennina mi!". Så kommer en annen kompis av meg bort, og det sier hun ene jente, "jasså, ser du har hentet venna dine". Så stod de i 5 minutter og kalte oss ting og sånn. Hadde det ikke vært så mange folk der så hadde jeg slått hun mitt i trynet. Etter al kjefting slår hun ene kameraten min og går.

Tror ikke de var drita. Men de var iallefal noen jævla bitches....

 

Do i make myself clear?

Endret av ewok
Lenke til kommentar
Trist det barnetoget, Tveitaeelver i saggebukser som sleper flaget i bakken. Veldig få med bunad også. Barnetoget viser forskjellene i byen ekstremt tydelig... :(

La ikke merke til det jeg..

De som sleper flagget i bakken burde fått endel tilsnakk.

Greit at de ikke syns det er kult å gå i tog, men de trenger ikke slepe flagget i bakken.

Altså, det som irriterer meg er at de ikke tar på seg finstasen og hedrer landet vårt.. Synes det blir ganske frekt å gå i saggebukse å slepe et flag langs Carl Johansgate på syttende mai altså..

 

Mamma og pappa er borte, så det blir en litt amputert feiring for meg. Skal ut å spise etterpå. Og forhåpentligvis treffe stine i kveld, hvis tiden er på min/vår side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...