Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106069

 

Hvorfor trekker de dette opp i norsk presse? her er det 18 års aldersgrense uansett.. irriterende.

Fordi det har med sex å gjøre??? Og fordi VG elsker sammensatte ord som Sex-sjokk? Faen skal det bety? At det var sex i SA var jo klart fra før, og den der Hot Coffee greien var jo bare komisk og så lite pirrende og støtende som man får det... Men at man løper rundt og stikker ned folk, skyter og driver med annen tilsynelatende umotivert vold er helt greit...

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106069

 

Hvorfor trekker de dette opp i norsk presse? her er det 18 års aldersgrense uansett.. irriterende.

Fordi det har med sex å gjøre??? Og fordi VG elsker sammensatte ord som Sex-sjokk? Faen skal det bety? At det var sex i SA var jo klart fra før, og den der Hot Coffee greien var jo bare komisk og så lite pirrende og støtende som man får det... Men at man løper rundt og stikker ned folk, skyter og driver med annen tilsynelatende umotivert vold er helt greit...

 

:no:

Du sier noe der ja!

Lenke til kommentar
Stine kom hun også! :D Litt trangt kanskje, spesielt når vi skal sove i senga mi. Men vi overlever vel! :wee:

Er det da du skal spørre om noen vil se søte små troll? :p

 

Er det dobbeltseng du har?

 

---

Hmm, dum som jeg var gikk jeg ned i elva en gang til, fordi noen andre spurte om jeg ville være med. Nå fryser jeg og skjelver på tastaturet.

Lenke til kommentar
I natt skal Renate være her! :D Dataen hennes er nettopp bært ned, hun skal bare si adjø til gjestene de har og spise middag før hun kommer ned igjen.

Stine kom hun også! :D Litt trangt kanskje, spesielt når vi skal sove i senga mi. Men vi overlever vel! :wee:

live cam der fra i kveld ikke sant :D

Lenke til kommentar
Stine kom hun også! :D Litt trangt kanskje, spesielt når vi skal sove i senga mi. Men vi overlever vel! :wee:

Er det da du skal spørre om noen vil se søte små troll? :p

 

Er det dobbeltseng du har?

Bare bergensere som er troll. Og for å være små må de være under tolv.

 

Jeg har dobbeltseng ja.

Lenke til kommentar
Det var en lang og fin sykkeltur :D

Har besøkt hele Oslo innafor Ring 2. Oslo er STORT!

Hva er "hele Oslo" som du har besøkt?

Oslo innenfor Ring 2 perhaps? :tease:

 

Btw: Skvetter alltid når jeg ser den skumle røde skriften du har på navnet ditt, Ueland...

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Torshov - Sagene - Uelandsgate - Ila - Akersgata - Universitetet(det grønne fuset/frosken) - Slottet - slottsparken - Aker brygge og Rådhuset - Karl Johan - Oslo S - Grünerløkka - Dælenga - Hjem igjen til torshov.

Er ganske stolt jeg :p

 

Jeg kom inn på Elvebakken, som de fleste andre regner jeg med... Eller har du hørt noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...