SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hmm fredrikrb full? Var i hardangerfjorden et sted. Fant en fin camping der man kunne se folgefonne isbreen. Vi hadde det drittkult. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Da var denne gutten kommet seg ut av sengen også. Dagen startet med full tømming både foran og bak, så jeg føler meg litt redusert. Takk Kong Alkohol, du er ikke så snill dagen derpå.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Ah.. Alcudia er deilig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg. Argh. *Se sint ut* Greit, jeg tabbet meg ut, men det er kjipt gjort a henge meg ut... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 *snip*Greit, jeg tabbet meg ut, men det er kjipt gjort a henge meg ut... :!: Gud, det er varmt her! Jeg tror jeg doer snart! Varmeste dagen paa lenge. Var paa stranden i dag, men det ble bare en time eller no saann, saa fikk foreldra mine nok og vi maatte kjoere hjem. Saa ble vi staaende i trafikkoe, dro paa mcdonalds (urg!) og kjoerte hjem. Naa sitter jeg og blir kokt =/ Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg. Argh. *Se sint ut* Greit, jeg tabbet meg ut, men det er kjipt gjort a henge meg ut... Nevnte hun at det var deg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg. Argh. *Se sint ut* Greit, jeg tabbet meg ut, men det er kjipt gjort a henge meg ut... Nevnte hun at det var deg? De fleste her vet om meg og Eline, sa det er ikke vanskelig a skjonne at det er meg det er snakk om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg. Argh. *Se sint ut* Greit, jeg tabbet meg ut, men det er kjipt gjort a henge meg ut... Nevnte hun at det var deg? De fleste her vet om meg og Eline, sa det er ikke vanskelig a skjonne at det er meg det er snakk om. Ahh, jeg må slutte og være passiv :!: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 da har jeg lært noe nytt i dag Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106069 Hvorfor trekker de dette opp i norsk presse? her er det 18 års aldersgrense uansett.. irriterende. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106069 Hvorfor trekker de dette opp i norsk presse? her er det 18 års aldersgrense uansett.. irriterende. Den har ikke jeg sett... Tar meg en sykkeltur jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106069 Hvorfor trekker de dette opp i norsk presse? her er det 18 års aldersgrense uansett.. irriterende. VG alså.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 De fleste her vet om meg og Eline, sa det er ikke vanskelig a skjonne at det er meg det er snakk om. Særlig ikke når du er i USA nå. Jammen ble det ikke en fjelltur i dag også, nå har jeg vært i elva, tok dusjen der. Sitter med en 0,33-liters iste-boks, og venter på at de skal lage pizzaen ferdig nede. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hvordan blir man kvitt hikke? En sa det til meg for noen minutter siden men jeg husker ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Enten drikker du mye eller så holder du pusten så lenge du kan! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ok, faen NRG-500 sykkelen i gta:sa er kjapp.. Den som står på Blackfield EDIT: Takk Endret 24. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Du må stå på hodet mens du drikker et glass vann! Og etterpå holder du pusten så lenge du kan. Eventuelt kan du stå på hendene på tolvmeteren i ett eller annet basseng slik at når du ikke klarer å stå på hendene lenger, tar du bakoversalto ut i bassenget. Efter det er du garrantert kurrert for hikken. Du kan eventuelt droppe det siste, litt vanskelig for dei som bor i Kautokeino. Rett og slett rasistisk. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Yohoo! Er hjemme nå Har vert en liten tur på hytta... Fy fan så fort ting skjer her i SO4! Sikkert komt over 100 nye sider bare på 3-4 dager! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Yohoo! Er hjemme nå Har vert en liten tur på hytta... Fy fan så fort ting skjer her i SO4! Sikkert komt over 100 nye sider bare på 3-4 dager! og jeg som synes det er stille her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg