Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Er en mulighet det ja, sier bare en ting :

Blink!

 

Funket for meg... :wee: (i funket legger jeg at der møtte jeg ei som jeg nå er sammen med)

Nej, av en eller annen grunn liker jeg ikke Blink. Jeg har aldri vært innom der eller noe slikt, jeg bare liker det ikke..

 

svamp: Så jeg skal sjenke Fredrik full og så få han til å sende meldinger altså.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg regner med at du har lest den nye Harry Potter-boken? Var den bra? Ikke fortell om innholdet, men bare si om den var bra eller ikke. :)

Om du har lest de fem første (og likte dem) burde du lese denne også. Skjer mye mer i denne enn de tidligere, men humoren er borte.

Lenke til kommentar
Om du har lest de fem første (og likte dem) burde du lese denne også. Skjer mye mer i denne enn de tidligere, men humoren er borte.

Okey.. Har lest alle de andre bøkene 5 ganger, så jeg burde vel lese denne også :) Jeg liker bøkene, artig lesestoff :)

Lenke til kommentar
Så lenge jeg får litt "tid for geeking" i løpet av dagen så er jeg meget klar for å være sosial resten av dagen, veldig greit slikt.

Vil si meg enig.

Varierer her, i perioder då blir jeg bare dårlig av folk. Blir rett og slett deppa av mennesker, synes alle og alt er dritt. Har muligens noe med at jeg egentlig ikke har noen som jeg vil kalle venner(en som du kan stole på og omvendt)? :hmm:

Jaja, for håpe det løser seg... :p

 

Ueland: Har intrykk av at det kun er barnslige tåpelige fjortisser på blink, dessuten. Funker? Vil ikke si at slike sider funker bedre enn andre måter å komme i kontakt med folk når det gjelder forhold. Man møter nye folk, akkurat som man gjør på art groupse, musikkcommunities, osv. Hvis man er heldig så møter man noen man passer med...

 

 

Jeg har lest den første HarryPotterboken, den var kjedelig.

Litt for sånn "ohhey eventyr tjohei" aktig. Den boken er som power metal. :p

Men så har ikke jeg lest så mange bøker, og den eneste jeg virkelig har likt er Alkymisten.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg vil soooove, men noen andre vil at jeg skal sitte oppe og snakke om Harry Potter.

Også trekker det kaldt etter gulvet her, men jeg gidder ikke ha igjen noe vindu for det.

Så nå, i håp om å få tiden til å gå så skriver jeg nok et innlegg i denne tråden, men jeg blir vel bare ignorert som vanlig, ikke at det gjør noe, er vant til det.

Lenke til kommentar
Jeg vil soooove, men noen andre vil at jeg skal sitte oppe og snakke om Harry Potter.

Hvem? Jeg holder deg oppe etter den gangen du gjorde at jeg fikk sove fire timer, ikke for å snakke om HP.

Jeg sa du kunne sovne når du ville :innocent:

Det og det at du elsker LotR-filmene må ha gått meg hus forbi, men jeg tror på deg at du sa begge tingene og mente det seriøst!

Lenke til kommentar
Jeg vil soooove, men noen andre vil at jeg skal sitte oppe og snakke om Harry Potter.

Hvem? Jeg holder deg oppe etter den gangen du gjorde at jeg fikk sove fire timer, ikke for å snakke om HP.

Jeg sa du kunne sovne når du ville :innocent:

Det og det at du elsker LotR-filmene må ha gått meg hus forbi, men jeg tror på deg at du sa begge tingene og mente det seriøst!

Nå er du bare slem igjen :(

Lenke til kommentar
Jeg vil soooove, men noen andre vil at jeg skal sitte oppe og snakke om Harry Potter.

Også trekker det kaldt etter gulvet her, men jeg gidder ikke ha igjen noe vindu for det.

Så nå, i håp om å få tiden til å gå så skriver jeg nok et innlegg i denne tråden, men jeg blir vel bare ignorert som vanlig, ikke at det gjør noe, er vant til det.

*ignorere*

Lenke til kommentar
Jeg vil soooove, men noen andre vil at jeg skal sitte oppe og snakke om Harry Potter.

Også trekker det kaldt etter gulvet her, men jeg gidder ikke ha igjen noe vindu for det.

Så nå, i håp om å få tiden til å gå så skriver jeg nok et innlegg i denne tråden, men jeg blir vel bare ignorert som vanlig, ikke at det gjør noe, er vant til det.

*ignorere*

Takk :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...