Carl M Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Må bare si(selv om jeg hater SO nå): Sin City eier usannsynlig mye Endret 23. juli 2005 av Carl M Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. "Ok" Du glemte punktum etter ''Ok''. Nei, det gjorde jeg ikke. Så du fortsetter på en setning, etter ''Ok''? Regner med at du har fått såpass med norskopplæring at du vet at det skal settes punktum etter en setning. Og jeg ser egentlig ikke hvor setningen fortsetter, da. Hihi. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Mellomromerenfinting,spesieltnårfingreneervanttilatdetskaletspacemellombokstavene. Nå tror jeg faktisk at jeg legger meg. Teit, jeg nei? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Mellomromerenfinting,spesieltnårfingreneervanttilatdetskaletspacemellombokstavene. Nå tror jeg faktisk at jeg legger meg. Teit, jeg nei? Du er bare søt. *jokkepå* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg begynner faktisk å bli litt lei all jokkingen og kosingen. SO er jo en eneste stor orgie Eline: Jeg venter i spenning Men nå er det så vidt jeg klarer å holde øynene åpne, jeg tror jeg gjør meg klar for senga. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 EDIT: *Spørre Eline diskret etter SMS á la brisen fredrikrb* Det jobbes med saken Update, pleas. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 hilser alle i SO4 og gratulerer meg selv med mitt første innlegg her noensinne, dere får takke dj dark at jeg har klart å bevege meg hit. ser ut som det ikke akkurat skjer så veldig mye her, men kanskje vi kan få til noe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ser ut til at den ikke kommer...? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 hilser alle i SO4 og gratulerer meg selv med mitt første innlegg her noensinne, dere får takke dj dark at jeg har klart å bevege meg hit. ser ut som det ikke akkurat skjer så veldig mye her, men kanskje vi kan få til noe? Jo bare hyggelig du! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 ja hva er det folk syns om den nye avateren min da? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Ja, det var de fyllemeldingene. Det har gått dårlig. Han ble ikke full på en cider. Søder, jeg som hadde gledet meg til å snakke litt med en full Fredrik! Det nærmeste jeg kommer en fylle melding er "Jeg er såååå full! Kjøpt telefon?" Men dette er jo ikke noen artig fyllemelding. rakib: Det ser akkurat ut som meg og mine pupper. Ehm, nei. Endret 23. juli 2005 av Eline Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 kjempeglad i deg er bedre fyllemelding Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) til og med de fylle setningene mine slår de det... Bare det at mine forstår man ikke! Altså de noen sa til meg da Endret 23. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, det var de fyllemeldingene. Det har gått dårlig. Han ble ikke full på en cider. Søder, jeg som hadde gledet meg til å snakke litt med en full Fredrik! Det nærmeste jeg kommer en fylle melding er "Jeg er såååå full! Kjøpt telefon?" Men dette er jo ikke noen artig fyllemelding. Fredrik er på familiecamping, og sitter og drikker for seg selv? The nerds. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, det var de fyllemeldingene. Det har gått dårlig. Han ble ikke full på en cider. Søder, jeg som hadde gledet meg til å snakke litt med en full Fredrik! Det nærmeste jeg kommer en fylle melding er "Jeg er såååå full! Kjøpt telefon?" Men dette er jo ikke noen artig fyllemelding. Fredrik er på familiecamping, og sitter og drikker for seg selv? The nerds. Nerder er en særegen rase. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, det var de fyllemeldingene. Det har gått dårlig. Han ble ikke full på en cider. Søder, jeg som hadde gledet meg til å snakke litt med en full Fredrik! Det nærmeste jeg kommer en fylle melding er "Jeg er såååå full! Kjøpt telefon?" Men dette er jo ikke noen artig fyllemelding. Fredrik er på familiecamping, og sitter og drikker for seg selv? The nerds. Nerder er en særegen rase. Og det begynner å bli mange av oss! God natt, alle sammen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, det var de fyllemeldingene. Det har gått dårlig. Han ble ikke full på en cider. Søder, jeg som hadde gledet meg til å snakke litt med en full Fredrik! Det nærmeste jeg kommer en fylle melding er "Jeg er såååå full! Kjøpt telefon?" Men dette er jo ikke noen artig fyllemelding. Fredrik er på familiecamping, og sitter og drikker for seg selv? The nerds. Nerder er en særegen rase. - En nerd er en glimrende forsørger og en fyr som setter deg først. Han vil vise seg å være en flott far og en veldig god ektemann, sier kjærlighet- og sexskribenten i Elle, E. Jean Carroll, til New York-avisen http://blog.vg.no/index.php?op=ViewArticle...Id=613&blogId=1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Så du fortsetter på en setning, etter ''Ok''? Regner med at du har fått såpass med norskopplæring at du vet at det skal settes punktum etter en setning. Og jeg ser egentlig ikke hvor setningen fortsetter, da. Hihi. Jeg har ikke hatt norskopplæring som kan telles. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Nerder er en særegen rase. Av en eller annen grunn stoler jeg mer på "nerder" enn andre gutter. Noen som har noen idè om hvorfor det er slik? Du sier noe der, Ketchez.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Jaja, da hadde jeg skiftet PSU, og den bråker som ei hore. Kommer til å bli en forpult dårlig natt! *hoppeisenga* Noen som blir med? Natta, folkens! *megastornattaklem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg