Eline Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 EDIT: *Spørre Eline diskret etter SMS á la brisen fredrikrb* Det jobbes med saken Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 svamp: OH! Nice fjell! *Misunne* Jeg liker meg der, mest fordi det tar så kort tid å komme over tregrensa, og så er det så mange forskjellige typer natur du går gjennom Om Skåla Det vannet som er på ett av bildene, badet jeg i i dag, det var mye mindre snø, da. Kaldt var det likevel, 2-3 grader kanskje. Svært kort kontakttid med vannet. Så jeg er ikke den eneste som vil over tregrensa fort. Tenker meg at du hadde kort kontakttid med vannet. Fjellvann er ikke spesielt varme. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Det er folk som legger seg nå jo!@__@ Legger man seg, er man teit. Ja. Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. "Ok" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. "Ok" Du glemte punktum etter ''Ok''. Did I fuel the fire? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Merker at det er utolig lite å snakke om her! Akkurat nå altså... Ikke akkurat meningsfylte poster! Endret 23. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Det er folk som legger seg nå jo!@__@ Legger man seg, er man teit. Ja. Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. Hadde du meg i tankene nå, Hylo? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) OK, folks, I am off to the Netherlands. Vel, ikke før klokka 11:00, men jeg sier farvel for denne gang. Snx l8r m8s. EDIT: Fotballcup, det glemte jeg å nevne. Endret 23. juli 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Det er folk som legger seg nå jo!@__@ Legger man seg, er man teit. Ja. Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. Hadde du meg i tankene nå, Hylo? Selvfølgelig, clvn. *jokkelittekstrapåoghåpeatkattenedinedriterlittekstramyeinne* Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Går å legger meg nå, skal opp kl9 i morgen. God natt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Hadde du meg i tankene nå, Hylo? Selvfølgelig, clvn. *jokkelittekstrapåoghåpeatkattenedinedriterlittekstramyeinne* *fortellehyloatdejævlabeistenehargjortdet,ogatjegmåttetørkeendamer,skulleønskealleblekjørtoveravstoresemitrailere* Har du luftet bissvoffsen min i dag, da? Du vet du skal det vær dag! *tafsepå* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Snart OZ på Ztv så er det OZ på Tv3, men når det er ferdig legger jeg meg, tror jeg. Skal på trening kl 13 i morgen. blir hardt å stå opp så tidlig. Endret 23. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Hadde du meg i tankene nå, Hylo? Selvfølgelig, clvn. *jokkelittekstrapåoghåpeatkattenedinedriterlittekstramyeinne* *fortellehyloatdejævlabeistenehargjortdet,ogatjegmåttetørkeendamer,skulleønskealleblekjørtoveravstoresemitrailere* Har du luftet bissvoffsen min i dag, da? Du vet du skal det vær dag! *tafsepå* *jokkekjempehardtpåsomvigjordemedølflaskeneikneetpåhverandre* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Hurra for meg, reiser til Oslo i morgen kl 1335 og videre til Malaga tirsdag, og jeg er ikke ferdigpakka for fem flate øre Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hurra for meg, reiser til Oslo i morgen kl 1335 og videre til Malaga tirsdag, og jeg er ikke ferdigpakka for fem flate øre Pakking er for pingler. Alt man trenger er pass og lommebok. Edit: jeg skulle legge meg ja Endret 23. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 deterjosåutroliggøyogskrivesånnherda Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Synesdeterutroligspennendeogikkeminstutfordrendeogskrivesliksomdettedetblirogsåveldigvannskeligfordensomskallesedennebokstavhaugen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 deterjosåutroliggøyogskrivesånnherda hvem sa at det var morsomt, da syntesdudeterplagsomt,såerdetdittproblem Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 deterjosåutroliggøyogskrivesånnherda hvem sa at det var morsomt, da syntesdudeterplagsomt,såerdetdittproblem laossjokkepåhan Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke alle har samme døgnrytme, vet du. "Ok" Du glemte punktum etter ''Ok''. Nei, det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg