Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom hjem fra Tyrkia, ting RENNER!

De spiser mat som vi ville ha kasta.. Småe kakkelakker under kokeplata osv.

Tørker chilli på verandaen.

EDIT! De stråler ikke krydder som her i norge. For bakterier.

Hjæælp! Jeg skal til Tyrkia den 5!

So long sucker!

 

 

Ganske fett i alanya. Sikkert 100 hotell som holder på og bli bygd, seriøst!

Og mange er ganske hyggelige. Billig cola! Har du moped lappen i norge kan du leie uplombert moped(finnes ikke plombert der) tror jeg. Jeg kjørte ulovelig :whistle: .

Jeg så forresten en båt synke, 4 døde og 4 hardt skadde elns. Så sprang noen med en bevistløs mann forbi meg på 'piren' og til ambulansen. Sjekk på nettet om båt ulykke ved alanya.

Og biler som kjører uten skilt. Alle kjører uten hjelm. Purken orker ikke og stoppe deg, fordi da må de stå i sola og skrive bot. Kjenner du retta folka, no worries!

Men alltid prut.. De selger til turister fullpris. Forrsten, test ut frukt-tobakk også! :yes:

Folk drikker mye te.

Ble forrsten stoppa på gardemoen i dag. Måtte inn og ransake all bagasjen!

Ikke lurt og røyke også ikke skifte klær, men de kan jo ikke gjøre noe. Bare at hunden markerer også må du ransakes.

Mere kommer når jeg orker og skrive :!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Yey, da har det biltt ny mobil på meg :D

Og jeg fikk kjøpt meg en Katatonia cd jeg har hatt lyst på leeenge. I tillegg var det salg i mange klesbutikker. Jeg blir alltid i godt humør når jeg er på salg! :D

 

Jeg har jobbet litt i dag og. Hele familien måtte kappe ved. Og jeg løp rundt og lekte meg med motorsag. :D Det var kos det! Eneste er at jeg er mektig sliten i muskelen i den vestre armen.

Lenke til kommentar
Yey, da har det biltt ny mobil på meg :D

Og jeg fikk kjøpt meg en Katatonia cd jeg har hatt lyst på leeenge. I tillegg var det salg i mange klesbutikker. Jeg blir alltid i godt humør når jeg er på salg! :D

 

Jeg har jobbet litt i dag og. Hele familien måtte kappe ved. Og jeg løp rundt og lekte meg med motorsag. :D Det var kos det! Eneste er at jeg er mektig sliten i muskelen i den vestre armen.

Gratulerer med diverse nye ting :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...