Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

wh1te, hehe. ;) Så på for et par netter siden og det tok søren meg 20 minutter for noen å klare svaret jeg skjønte på under ett minutt. :) Latterlig. ;)

 

Sink, hvorfor skal jeg slette den? Ville ikke du også, med glede, skutt en selvmordsbomber som vil drepe mange uskyldige mennesker? Jeez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan forklare meg litt om såkalt "vt idol"? Noen linker? Jeg finner ikke noe på google...

Det er bare Idol-konkurranser folk arrangerer over Ventrilo. :D

 

Ventrilo is a voice communication program. Users install and run the Ventrilo client program and connect to a Ventrilo server. Most people use a headset and talk as if everyone was in the same room together similar to a conference call. Default sound quality is comparable to a telephone and can be changed to a higher quality by changing to a different codec. Bandwidth is a concern to 56k modem users however at the lowest sound quality it is useable.

Screenshot of the Ventrilo client connected to a server.

Enlarge

Screenshot of the Ventrilo client connected to a server.

 

Ventrilo is often used by players of online computer games. Talking in real time has many advantages over stopping to type while playing a fast paced game, especially in team based, tactical situations. Although commonly used in first person shooter games, Ventrilo and other voice programs have been adopted by other gamers playing MMORPGs and RTSs to name a few.

;)

 

VT Idol er som regel bare tøys og tull. :D

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
wh1te, hehe. ;) Så på for et par netter siden og det tok søren meg 20 minutter for noen å klare svaret jeg skjønte på under ett minutt. :) Latterlig. ;)

 

Sink, hvorfor skal jeg slette den? Ville ikke du også, med glede, skutt en selvmordsbomber som vil drepe mange uskyldige mennesker? Jeez.

Tenk på at det tar LANG tid fra meldingen er sendt til den kommer opp på skjermen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, hehe. ;) Så på for et par netter siden og det tok søren meg 20 minutter for noen å klare svaret jeg skjønte på under ett minutt. :) Latterlig. ;)

 

Sink, hvorfor skal jeg slette den? Ville ikke du også, med glede, skutt en selvmordsbomber som vil drepe mange uskyldige mennesker? Jeez.

Det er helt syk kø. Jeg vant en konk der en gang (ikke med mine penger selvsagt), og vi brukte kanskje 3 sek på hver spørsmål. Tok mange, mange minutt før svaret var oppe. Jeg svarte på Mess i dag for 30 min siden. Vant ikke da.

Lenke til kommentar
Sink, hvorfor skal jeg slette den? Ville ikke du også, med glede, skutt en selvmordsbomber som vil drepe mange uskyldige mennesker? Jeez.

Joda, hadde skutt en selvmordsbomber jeg hvis jeg hadde hatt sjangsen. men og kalle de "muslim-fittene" vil jeg si er feil, fordi alle andre muslimer(de fleste) sier at det ikke har en dritt med religio å gjøre.

 

Edit: jeg tar natta nå. :sleep:

Endret av Sink
Lenke til kommentar
wh1te, hehe. ;) Så på for et par netter siden og det tok søren meg 20 minutter for noen å klare svaret jeg skjønte på under ett minutt. :) Latterlig. ;)

Det er helt syk kø. Jeg vant en konk der en gang (ikke med mine penger selvsagt), og vi brukte kanskje 3 sek på hver spørsmål. Tok mange, mange minutt før svaret var oppe. Jeg svarte på Mess i dag for 30 min siden. Vant ikke da.

Hehe, okej. Hva vant dere da? :p

 

Uff. Jeg har under 48 timer igjen som fri mann i Oslo. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Hmm, noen som har noen linker til kommende vt idol konkuranser? hadde vært morsomt å hørt på det en gang :)

Bare å henge på quakenet det, mange som annonserer der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

På tide å kaste seg i senga med en film på tv'n. Brother, here I come.

 

Edit: (Brother er navnet på filmen, make no mistake)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Likegyldig det, TLZ. Islam og alt ved det suger. Verden hadde vært et bedre sted uten Islam. Ser du en annen religion med så mange "ekstremister" som fra Islam? Jeg hadde, med glede, skutt hvilken som helst islam-ekstremist som planlegger en ny selvmordsbombe. De gjør ingenting godt i verden.

:thumbup:

 

 

Skulle gjerne teamet op med deg.

 

diskspace10gb:

 

*.doc åpner du i openoffice ( page )

Rundmannen, neh.. Det er teite greier.

Endret av bos5e
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...