Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evnt. disse Islamist-fittene.

Fixed

(rett skal være rett, Muslimer er folks om følger relegionen islam, islamister er tullinger som følger en skrudde politiske ideologien som er basert på en tåpelig antivestlig tolkning av islam...)

 

Andreaz_: Starte kriger? Afghanistan var ikke å starte en krig, det var å slå tilbake mot islamistene som angrep dem, i prossessen så begynte de å innføre demokrati i landet også..... men det er vel dårlig det? Taliban for teh win? :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
back , skulle egntlig komme for en time sidne , men ble sittende og se på en dokumentar om første vedrdens krig og maskingeveret :D eg digger dicovery

Alle skolelever skulle hatt en times titting på den kanalen hver dag ;)

Det skulle vi stakkarene med UPC også :hrm:

eg har upc , men eg har da digetal cabel som suger kølle , upc levere et sikklig dårlig produkt , skulle hatt noe bedre , men parabol er ikke et alternati , og jeg får ikke in noe på den vanlige antennen

Lenke til kommentar

Da er jeg på båten mellom danmark og kristiansand og har 7 minutter på å skrive dette innlegget som jeg har betalt 10 kroner for :p

 

Skal på danacup, hater fotball men lillebroren min spiller :p

 

Mamma skulle være så økonomisk og ville selvfølgelig ikke kjøpe lugar :p Så det eneste stedet jeg kan sove er på et fellesrom med lyskastere som blender meg!

 

God sommer og ha en fin natt alle sammen!

 

Tid igjen: 5:24

Lenke til kommentar

Likegyldig det, TLZ. Islam og alt ved det suger. Verden hadde vært et bedre sted uten Islam. Ser du en annen religion med så mange "ekstremister" som fra Islam? Jeg hadde, med glede, skutt hvilken som helst islam-ekstremist som planlegger en ny selvmordsbombe. De gjør ingenting godt i verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...