gsn Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har tenkt på det, og ja jeg tror det er tilfeldig.. jeg tror også universet aldri har en ende, og at når vi dør bare slutter vi å eksistere (uten å havne i himmel eller helvete). Derfor prater vi heller litt om krabben, den er ikke alle som har tenkt like mye på! Morro: http://www.weebl.jolt.co.uk/doods.htm Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 fytti helvete gsn hvor du skremte meg der! anlegget sto rimelig høyt på her jeg sitter alene i stille mørket, klikket bare automatisk på linken din med scrollehjulet slik at den åpnet seg i bakgrunnsvinduet mens jeg leste gjennom innlegget ditt. skjønnte faen ikke hva som skjedde der et lite sekund! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ah, har sikkert gitt 50 stykker klem i dag, så snakka jeg dessuten i telefonen med en av de mer digge jentene jeg vet om i 2 timer, før vi fant ut at det 17. mai litt senere i dag. Jaja, nok opplevelser for i dag, god natt folkens! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Grattis med dagen, alle! Hva i himmelens navn gjør jeg forresten oppe så tidlig? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvorfor er jeg her egentlig? :S Jeg vil sove. Jeg vil ikke gå ut å se på tog. Jeg vil sove. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Lenge siden jeg har lest her nå , 50 nye sider tror jeg Jaja, i dag var det visst den store dagen, får sitte ute å kose meg litt da, tror jeg må skrive noe referat fra arbeidsuken i dag også forresten. Var på tur i går borte ved Eidsfoss med mamma og naboen fra 11:00-16:30, de syntes jeg trengte det, og det var faktisk litt befriende og "rensende" Forresten var det visst et skandinavisk knivtreff der samtidig som hadde masse boder, virkelig spennende . Jaja levetiden foran datan blir hvertfall forlenget av sånt, da mødre gir sine belønninger ved å holde munn når de ser deg foran PCen senere . Men nå spiller jeg Stronghold 2, det syns jeg at jeg har fortjent! Endret 17. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sånn, da var jeg klar for å gå i tog. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Verden brenner ikke, nedtur. Jeg går og tenner på et klesplagg eller noe lignende. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg lurer på hva politiet tenker meg jeg. Det var en haug av folk nedi en park elns kaldt "Lundedalen", tenker det var rundt 500 stykker der jeg. Og det første de gjorde når de kom var å kaste ut alle utennom russen. Hva er vitsen med det? Jeg syns det er mye bedre at de får samla alle folka et sted, enn at det skal gå 300 fulle ungdommer overalt i byen. Var ikke noe særlig bråk der heller så det ut til, nesten litt imponert Hadde det knall igår jeg, hadde ikke råd til å drekke noe særlig , men det ble bra for det Nå er det opp i 17.Mai tog, og se på de unge lovede Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 God morgen og gratulerer. Fint vær her i Drøbak, skolefri, får besøk av noen gode venner etterpå - tror denne dagen kommer til å bli en ganske fin dag jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Oh, yes, ingenting er som å være blant de aller siste togene. Er nummer 106 elns. Jaja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Fylle syk ja Så er det grillparty hos meg, skal stu hele eiendomen med folk Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hurra for den store stygge fyllesjoukedagen - nasjonaldagen og alt. Gratulerer med dagen hele forumet :!: Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hadde ikke adam stukket, der Eva hadde sprukket hadde vis ikke sittet her å drukket! Kom mai du skjønne Promille. ytjhi!!! Fylle sjuk jeg å! Men får vel dusje å få på seg fin stasen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg ble vekket av et korps klokken åtte, ingenting er som det Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg ble vekket av et korps klokken åtte, ingenting er som det Ha en fin dag! haha.. normalt blir jeg vekket av salutten klokka 12 jeg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg ble vekt kl 7, de drev med kanoner og stasj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Trist det barnetoget, Tveitaeelver i saggebukser som sleper flaget i bakken. Veldig få med bunad også. Barnetoget viser forskjellene i byen ekstremt tydelig... Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Var på fest der jeg bare kjente én person i går. Det var ikke så morro. Men det kom seg litt når det ble litt mindre i flaska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg