Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg.

Argh. *Se sint ut* :mad:

OmG!!! :ohmy: Han er glad i deg ja... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg.

Argh. *Se sint ut*  :mad:

Vel, tror du denne gutten er noe å spare på? Not at all, Eline. Skaff deg en bedre. :wee:

 

Edit: Regner med at du liker han, eller noe lignende.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Legger meg jeg også

 

blir trøtt av å ha ferie :sleep:

Pingle eller? :p Neida, forstår det ganske godt selv. Kjenner på kroppen at jeg bare hadde hatt godt av å hoppe til køys med en gang, men det klarer jeg bare ikke få meg selv til å gjøre. :hrm: Kanskje jeg skal ta en runde med Battlefield 2 først? :cool:

 

Er ikke noen her som vil være med en runde vel? :p

Lenke til kommentar
Vel, tror du denne gutten er noe å spare på? Not at all, Eline. Skaff deg en bedre. :wee:

Jeg tror virkelig ikke at han er noe å spare på, nei. Han er veldig, veldig ålreit når han er edru og vi sitter og snakker sammen og slikt. Da er han kjempe grei. Men når han er full og kåt er han bare jævlig og dum.

Ja, jeg håper jo å finne en gutt som jeg faktisk liker. Og han liker meg for den jeg er. Så langt har jeg funnet personer som jeg liker, men som på en eller annen måte sårer meg.

 

Hm, jeg trodde jeg likte han i hvertfall. Nå ser jeg bare på han som en drittsekk. Men jeg kan likevel ikke gi helt slipp på tanken om han.

 

ketchez: You are so funny!

 

Edit: Stavekontrollen i hodet begynner å ta kvelden.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Jeg tror virkelig ikke at han er noe å spare på nei. Han er veldig, veldig ålreit når haner edru og vi sitter og snakker sammen og slikt. Da er han kjempe grei. Men når han er full og kåt er han bare jævlig og dum.

Ja, jeg håper jo å finne en gutt som jeg faktisk liker. Og han liker meg for den jeg er. Så langt har jeg funnet en personer som jeg liker, men som på en eller annen måte sårer meg.

 

Hm, jeg trodde jeg likte han i hvertfall. Nå ser jeg bare på han som en drittsekk. Men jeg kan likevel ikke gi helt slipp på tanken om han.

Tenk deg dette; Dere drar på fest, begge blir kanonfulle og dere går mot et soverom, mens du f.eks bare har lyst til å ha ''vorspiel'' mens han har lyst til å ta det ''helt ut''. Og som du beskriver, så er han et fyllesvin som er kåt og alt mulig i fylla. Da vil han selvfølgelig prøve seg på noe du ikke vil. Dumt eksempel, men det er realitet. Om han ikke har skjulte hemninger. Når dere er edru kan dere sitte å prate, men de er to personer. Altså en i fylla og en edru, de er skumle. ;) De er uberegnelige og ekle. Skaff deg heller en som du liker ordentlig, du.

 

Angående det eksempelet: Har flere ''kamerater'' som er sånn. Som klager og syter takket være slikt.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Eline: Ikke omgå det "mennesket", hvis du blir behandler deg sånn.. Virker som han egentlig gir faen i deg og vil ha deg som "puleobjekt". :shrug:

 

Jeg er også flau over kjønnet mitt ja, synes gutter er drittsekker, men har møtt en del jenter som er det etterhvert også. Så min konklusjon er som følger: Mennesker suger. Seriøst, vi er patetiske alle sammen, no offence.

Men vi er jo ikke alle like, vil tørre å påstå at noen er mer patetiske enn andre, fks som det guttedyret som Eline ble utsatt for eller idioter som generelt sett ikke respektere andre...

 

 

Uealand: Aye! :yes:

 

 

Hva skal man med alkohol når man har musikk? :wee:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...