Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere jenter er litt uberegnelige av og til.

 

Tror telefonen din har det vondt.

Litt? Noen jenter er så kompliserte og dumme at jeg blir helt skremt. Men jeg vil si at det værste er jenter som er så utrolig dumme. Noen jenter må jo nesten bli minnet på at de må puste.. Nei, det fins mye rare og uforutsigbare jenter.

 

Jeg tror kanskje at min telefon går av med døden snart. Jeg håper å erstatte den med en SE k750i. Jeg håper.

 

Ketchez: Snart, snart. Jeg har supermann t-skjorte, men jeg lever ikke helt opp til den. Jeg er ikke like rask som Clark Kent til å få gjort ting.

Lenke til kommentar
Se i profilen. Hvis ikke det er trolling heter jeg nils gunnar...

 

 

[Fjernet MASSE mellomrom]

.... hvilket jeg ikke gjør

Du søkte på mannsnavnet: Nils Gunnar

 

Det er 14782 menn som har Nils som første fornavn.

Det er 236 menn som har Nils Gunnar som fornavn.

 

Kult :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Dere jenter er litt uberegnelige av og til.

 

Tror telefonen din har det vondt.

Litt? Noen jenter er så kompliserte og dumme at jeg blir helt skremt. Men jeg vil si at det værste er jenter som er så utrolig dumme. Noen jenter må jo nesten bli minnet på at de må puste.. Nei, det fins mye rare og uforutsigbare jenter.

Høres nesten ut som om at du er flau over ditt eget kjønn, spør du meg. Men ja, er lei av slike jenter selv, og det er heller ikke lett å finne en som er ''passende''. Men det har jeg. Eller, jeg vet ikke, men etter 4 måneder og 1 uker virker hun fornuftig. :fun:

Lenke til kommentar

Typiske blonde jenteutsagn:

 

Du? Hvor mye koster den gratisbussen som går til .... (husker ikke hvor det var)

--

- Hvor mye tror du denne jakka kosta

- 400?

-Hvis du ganger det med 10 så..

- SHIT! Hvor mye er det a?

--

Hvis vi snur grillen så slipper vi at det blåser på den!

Lenke til kommentar
Høres nesten ut som om at du er flau over ditt eget kjønn, spør du meg. Men ja, er lei av slike jenter selv, og det er heller ikke lett å finne en som er ''passende''. Men det har jeg. Eller, jeg vet ikke, men etter 4 måneder og 1 uker virker hun fornuftig. :fun:

Jeg er litt flau over mitt eget kjønn, noen ganger. Det finnes mange jenter som ikke har sosial intelligens i det hele tatt, det er flaue greier.

 

Men dere gutter er ikke alltid enkle dere heller. Når dere kaster dere over jenter i fylla, og sier at dere er så glad i henne så. Men dagen etter når dere er edru så er det som om vi noen ganger ikke eksisterer.

Fu *gutten*! Argh!

 

FtZ-: Etter en tid skrangler alle mine mobiler. Jeg tror det kan ha noe med måten jeg behandler de til daglig på.

 

Ketchez: Skulle hilse til deg fra Fredrik :)

Lenke til kommentar
Høres nesten ut som om at du er flau over ditt eget kjønn, spør du meg. Men ja, er lei av slike jenter selv, og det er heller ikke lett å finne en som er ''passende''. Men det har jeg. Eller, jeg vet ikke, men etter 4 måneder og 1 uker virker hun fornuftig. :fun:

Jeg er litt flau over mitt eget kjønn, noen ganger. Det finnes mange jenter som ikke har sosial intelligens i det hele tatt, det er flaue greier.

 

Men dere gutter er ikke alltid enkle dere heller. Når dere kaster dere over jenter i fylla, og sier at dere er så glad i henne så. Men dagen etter når dere er edru så er det som om vi noen ganger ikke eksisterer.

Fu *gutten*! Argh!

 

FtZ-: Etter en tid skrangler alle mine mobiler. Jeg tror det kan ha noe med måten jeg behandler de til daglig på.

 

Ketchez: Skulle hilse til deg fra Fredrik :)

liker fulle dumme jenter :D

 

host host

 

mine mobiler pleier og dø på sene lørdagskvelder , eller når jeg krangler med dama :p

 

 

en gang kastet eg mobilen så hardt i gulvet at det var ingen deler uten om tastaturet og batteriet og finne , bare masse smått rask

Lenke til kommentar
Men dere gutter er ikke alltid enkle dere heller. Når dere kaster dere over jenter i fylla, og sier at dere er så glad i henne så. Men dagen etter når dere er edru så er det som om vi noen ganger ikke eksisterer.

Fu *gutten*! Argh!

 

Er flau over mitt kjønn selv, iallefall mestparten av kjønnet. Men husk, det er ikke alle som gjør sånt, og de som gjør sånt er så dumme at de kunne blitt henretta med en sløv lommekniv. Edruhet og kjærlighet hører mye bedre sammen, enn fyll og kjærlighet. :p

 

Edit: Jeg eier meg selv med skrivefeil.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Er flau over mitt kjønn selv, iallefall mestparten av kjønnet. Men husk, det er ikke alle som gjør sånt, og de som gjør sånt er så dumme at de kunne blitt henretta med en sløv lommekniv. Edruhet og kjærlighet hører mye bedre sammen, enn fyll og kjærlighet. :p

 

Edit: Jeg eier meg selv med skrivefeil.

Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hvertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa at han sa dette fordi han var glad i meg.

Argh. *Se sint ut* :mad:

 

ketchez: Sweet dreams

 

Edit: Litt småfeil. Og enda en feil.

Endret av Eline
Lenke til kommentar

Jeg hadde litt lyst til å kaste noe på han eller slå han veldig natten til i går og natten før der. Vel, han slipper i hertfall å snakke med meg på en liten stund. Når jeg i tillegg fikk en telefon hvor han sa at han hadde sagt til min mor at jeg sov borte hos en gutt jeg egentlig ikke fikk sove hos i natt, og at han skulle pule eksen sin fordi han ikke fikk noe av meg ble jeg litt sint. Enda sintere ble jeg da han sa dette fordi han var glad i meg.

Argh. *Se sint ut*  :mad:

 

...Seriøst, finns det slike folk, av det mannlige slag som er sånn? :dontgetit:

 

 

 

Hooooolyy.....CRAP!

 

 

Nei nei... Vi lever i en syyyk...syyykk verden!

 

EDIT: Eline; Du kan få lov å hilse fra meg, og gi han ett vell plassert spark rett i hans edlere deler, med en strak høyre. :)

 

 

ketchez: Sweet dreams

 

Like always. :whistle:

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...