DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Big One Rally Supreme...? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Én Grandis er passe for å bli stappmett, to høres rett og slett kvalmt ut Prøv to kebaber... Ble ikke kvalm, men det kjentes ut som om jeg skulle eksplodere. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 HVORDAN IMPONERE EI JENTE: Gi henne kompliment Kos med henne Kyss henne Elsk henne Stryk henne Ert henne Flørt med henne Vær øm mot henne Beskytt henne Klem henne Omfavn henne Bruk penger på henne Ta henne med på en flott restaurant Lytt til henne Kjøp dyre gaver til henne Bry deg om henne Støtt henne Gå til verdens ende for henne Dø for henne HVORDAN IMPONERE EN MANN: SITT NAKEN NÅR HAN KOMMER HJEM FRA JOBB,HUSK ØL! Skal vi gutta føle oss mobbet, nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Tror det egentlig... Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Burde vi? Høres greit ut det der.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 FtZ: Her flyr det helikoptere ganske ofte. De flyr til sykehuset litt innenfor der jeg bor. Jeg merker det ikke lenger... det er akkkurat som når jeg er hos foreldrene til dama , di har togsinner 50m ifra huset , jeg hører ikke tog lengre Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eyh, Eline! Du skylder meg en! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Skal vi gutta føle oss mobbet, nå? Neida. Det er jo jentene de mobber. Sant? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Skal vi gutta føle oss mobbet, nå? Nei da, dere er bare enkle mennesker Ikke ta det ille opp. Ja, jeg skylder deg en. Saken jobbes med. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Skal vi gutta føle oss mobbet, nå? Nei da, dere er bare enkle mennesker Ikke ta det ille opp. Ja, jeg skylder deg en. Saken jobbes med. Nå, mobber du... ..og ja, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Filmen "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" Mega bra film Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Skal vi gutta føle oss mobbet, nå? Nei da, dere er bare enkle mennesker Ikke ta det ille opp. Det enkle er ofte det beste? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 ketchez: gratulerer, jeg er stolt av deg Stuperen blødde kraftig fra nesebenet Hvordan bloer man fra et ben? Herr Brun Trodde at blodet ble lagd inni benmargen Eller så har kanskje jeg blitt dummere i løpet av ferien, noe som også er godt mulig, siden jeg ikke akkurat bruker ferien på så veldig mye skolerelatert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eller så har kanskje jeg blitt dummere i løpet av ferien, noe som også er godt mulig, siden jeg ikke akkurat bruker ferien på så veldig mye skolerelatert. Hvem gjør det..? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Det enkle er ofte det beste? Jepp, du har helt rett.. Noen ganger er andre jenter veldig slitsomme. De maser og kjaser og surrer.. (Jeg er kanskje sånn selv noen ganger og ) Nå skrangler det litt i mobilen min. Jeg tror ikke at det egentlig skal gjøre det. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eller så har kanskje jeg blitt dummere i løpet av ferien, noe som også er godt mulig, siden jeg ikke akkurat bruker ferien på så veldig mye skolerelatert. Hvem gjør det..? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Det enkle er ofte det beste? Jepp, du har helt rett.. Noen ganger er andre jenter veldig slitsomme. De maser og kjaser og surrer.. (Jeg er kanskje sånn selv noen ganger og ) Nå skrangler det litt i mobilen min. Jeg tror ikke at det egentlig skal gjøre det. Dere jenter er litt uberegnelige av og til. Tror telefonen din har det vondt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eller så har kanskje jeg blitt dummere i løpet av ferien, noe som også er godt mulig, siden jeg ikke akkurat bruker ferien på så veldig mye skolerelatert. Hvem gjør det..? http://www.gcms.k12.il.us/gcmsms/images/mi...and%20nerds.jpg :!: Genialt! @Eline; Når har du jobbet "saken" ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg