Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg er altid like heldig med satsen på stupebrett Enten blir det overrotasjon og lander på ryggen i saltoen ellers treffer jeg brettet på en eller annen måte, men ... gir ikke opp! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hahahahaha!! I OL for mange år siden var det en som gjorde dette... En måtte sy og tror jeg. Dette skjedde i semifinalen, men han kom likevel til finalen tross skaden, og han vant like gjerne hele greia!! DET er imponerende! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Du bos5e, hvor har du gjort av rundmannen? Tell meeh!!1 hahahah Har ikke tenkt å lage noe mere av det Film ja, jeg TENKTE å se Wild Things på TV3, men ja. TV3 i seg selv er jo underholdning nok med pause hvert 20min. Så, det ble pizza til discovery channel hvor de løste mordsaker, og nå sitter jeg her igjen.. Endret 22. juli 2005 av bos5e Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Filmen "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" skal jeg snart se... om ca 47 minutter, *kose på sin 3mbit linje* Deprimerende dårlig film Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) EDIT: robB: Den på bilde tre så jo ganske stor ut! Men steinen på bilde 4 syns jeg var litt tøff, det oransje er jern, ikke sant? Det grønne er stein også? Ja, det er litt jern der tror jeg som er rustet, på bilde ser det mye mer oransje ut enn nå når jeg ser her. Det grønne vet jeg ikke helt hva er, det ser ut til å være noe som har lagt seg oppå som er litt hardt. Det er over krystallene og, det er fint å se på, ser ut som grøn bergkrystall. Edit: Hvis du hadde sett den sikkelig hadde det glitret. Endret 22. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) svamp: Bildene er litt utydlige, så du ser ikke så mye av krystallene, men dei er der. Her er en litt stor, ikke veldig. Den er fast i steinen. Bilde 1 Her er mange små. Bilde 2 Her er den største(se øverst på steinen), den er også fast inni steinen, slik at den ikke blir gjennomsiktig. Bilde 3 Mange små her og. Bilde 4 oOOoo shining things EDIT: hømm det surrer et helikopter over byen nå , plagsomt og høre på Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg nettop spist EN HEL grandiosa ALENE... Mega-stappmett! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg nettop spist EN HEL grandiosa ALENE... Mega-stappmett! Jeg kunne stappet i meg minst 2 av de akkurat nå Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg nettop spist EN HEL grandiosa ALENE... Mega-stappmett! Det er da ikke sa mye da.. En kjottdeig og lok og 1,5 liter cola gar for ned det! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ketchez: gratulerer, jeg er stolt av deg Stuperen blødde kraftig fra nesebenet Hvordan bloer man fra et ben? Herr Brun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Tar en Big One lett jeg ass... Bare det at jeg spiser såpass fort at magen ikke reagerer at det er så mye før det er tomt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Stuperen blødde kraftig fra nesebenet Hvordan bloer man fra et ben? Godt sporsmal det der... :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Grandiosa sklir lettere ned enn vann. Klarer fint 2 jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ketchez: gratulerer, jeg er stolt av deg Stuperen blødde kraftig fra nesebenet Hvordan bloer man fra et ben? Herr Brun Hahahahaha!! Rart hva de greier å skrive! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 FtZ: Her flyr det helikoptere ganske ofte. De flyr til sykehuset litt innenfor der jeg bor. Jeg merker det ikke lenger... Én Grandis er passe for å bli stappmett, to høres rett og slett kvalmt ut Jeg legger meg nå, skal tidlig opp. Gudd nait. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Petter Solberg er godt så lenge man spiser _2_ stykker.. Går man over det, blir det jævla kjedelig pizza. Lurer på om den blir sprøere om jeg velger 4 forskjellige ketchuper og 4 forskjellige krydrer på stykkene neste gang. blir jo større variasjon, kanskje ikke så dumt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jaja, god natt alle sammen Mamma maser som vanlig Kan ikke den kjerringen ganske enkelt gaa og legge seg? Kos dere! Ikke gjoer noe jeg ville gjort. *nattaklem* Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg