Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bos5e, hvor har du gjort av rundmannen? Tell meeh!!1

hahahah

 

Har ikke tenkt å lage noe mere av det :nei:

 

Film ja, jeg TENKTE å se Wild Things på TV3, men ja. TV3 i seg selv er jo underholdning nok med pause hvert 20min. Så, det ble pizza til discovery channel hvor de løste mordsaker, og nå sitter jeg her igjen.. :hmm:

Endret av bos5e
Lenke til kommentar
EDIT: robB: Den på bilde tre så jo ganske stor ut! Men steinen på bilde 4 syns jeg var litt tøff, det oransje er jern, ikke sant? Det grønne er stein også?

Ja, det er litt jern der tror jeg som er rustet, på bilde ser det mye mer oransje ut enn nå når jeg ser her. Det grønne vet jeg ikke helt hva er, det ser ut til å være noe som har lagt seg oppå som er litt hardt. Det er over krystallene og, det er fint å se på, ser ut som grøn bergkrystall.

 

Edit: Hvis du hadde sett den sikkelig hadde det glitret.

Endret av robB
Lenke til kommentar
svamp: Bildene er litt utydlige, så du ser ikke så mye av krystallene, men dei er der.

 

Her er en litt stor, ikke veldig. Den er fast i steinen.

Bilde 1

 

Her er mange små.

Bilde 2

 

Her er den største(se øverst på steinen), den er også fast inni steinen, slik at den ikke blir gjennomsiktig.

Bilde 3

 

Mange små her og.

Bilde 4

oOOoo shining things

 

EDIT: hømm det surrer et helikopter over byen nå , plagsomt og høre på

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

FtZ: Her flyr det helikoptere ganske ofte. De flyr til sykehuset litt innenfor der jeg bor. Jeg merker det ikke lenger...

 

Én Grandis er passe for å bli stappmett, to høres rett og slett kvalmt ut :D

 

Jeg legger meg nå, skal tidlig opp. Gudd nait.

Lenke til kommentar

Petter Solberg er godt så lenge man spiser _2_ stykker..

Går man over det, blir det jævla kjedelig pizza.

Lurer på om den blir sprøere om jeg velger 4 forskjellige ketchuper og 4 forskjellige krydrer på stykkene neste gang.

 

blir jo større variasjon, kanskje ikke så dumt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...