Staalkontroll Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lager PETTER SOLBERG pizza.Forslag til film da gutter? Filmen "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" skal jeg snart se... om ca 47 minutter, *kose på sin 3mbit linje* ENDELIG fri fra jobb...jeg har hatt 2 fridager på 3 uker, men jeg har bare 1 fri dag Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg er ferdig på jobb om halvannen time. Da skal jeg se på sessong 2 av Red Dwarf. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Så bra at det er flere som liker fjelltur robB: Hvor store da? Eline: Blir det serie av det da, Campingliv - Fredrik/Eline-edition? EDIT: DiskSpace10GB: Rundmannen, hva er det? Eneste jeg har hørt om er Rundemannen i Bergen. Men jeg tviler på at bos5e har klart å gjemme den. Endret 22. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 robB: Hvor store da? Noen små og noen litt store. Men dei store er inni steinen. Kan ta bilde. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eline: Blir det serie av det da, Campingliv - Fredrik/Eline-edition? Jepp, det kan jeg love deg I beste grilldress-stil! Jeg og Fredrik skal ha like Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Eline: Blir det serie av det da, Campingliv - Fredrik/Eline-edition? Jepp, det kan jeg love deg I beste grilldress-stil! Jeg og Fredrik skal ha like du må begynne og bil mere aktive i rpp , vi trenger mere jenter der Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Så bra at det er flere som liker fjelltur robB: Hvor store da? Eline: Blir det serie av det da, Campingliv - Fredrik/Eline-edition? EDIT: DiskSpace10GB: Rundmannen, hva er det? Eneste jeg har hørt om er Rundemannen i Bergen. Men jeg tviler på at bos5e har klart å gjemme den. Han hadde en liten flash-serie om rundmannen, var utrolig bra! :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 du må begynne og bil mere aktive i rpp , vi trenger mere jenter der Hvis jeg bare hadde klart å legge ut bilder så skulle jeg virkelig blitt det. Men fram til da er det Fredrik som hjelper meg med slikt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) du må begynne og bil mere aktive i rpp , vi trenger mere jenter der Hvis jeg bare hadde klart å legge ut bilder så skulle jeg virkelig blitt det. Men fram til da er det Fredrik som hjelper meg med slikt jeg har home.no konto , kan legge ut for deg jeg kan og registrere en home konto for deg og legge ut bilder for deg på den jeg kan og rezise di ,og legge di på hw.no sin server for deg Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Du vil bare ha store bilder på PC'en du, FtZ! Brownies er godt. Blåbærkake er godt. Is er godt. Rosinboller er godt. I alle fall med mange rosiner i. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Brownies er godt. Blåbærkake er godt. Is er godt.Rosinboller er godt. I alle fall med mange rosiner i. Ja. Nei. Ja. Nei, rosiner er vondt. FtZ-: Er du veldig giret på å se bilder av meg, eller bare later du som? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Du vil bare ha store bilder på PC'en du, FtZ! seff Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Dette ser bare vondt ut!! VG Nett link EDIT: kanskje jeg burde sett meg litt rundt før jeg posta men men.. Endret 22. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Go dag folk. Na sitter jeg i Spania og nerder, for forste gang pa lenge. I dag har jeg bada, og vart pa svart jalla-market. Det var coz. Her er det 30 grader na btw, er det varmt i Norge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Var 21 da jeg landa på Gardermoen i kveld, halvskyet.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Dette ser bare vondt ut!! VG Nett link EDIT: kanskje jeg burde sett meg litt rundt før jeg posta men men.. autch så ikke godt ut nei Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Noen som gider a slenge opp en avatar, Var copyright pa den forrige.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 svamp: Bildene er litt utydlige, så du ser ikke så mye av krystallene, men dei er der. Her er en litt stor, ikke veldig. Den er fast i steinen. Bilde 1 Her er mange små. Bilde 2 Her er den største(se øverst på steinen), den er også fast inni steinen, slik at den ikke blir gjennomsiktig. Bilde 3 Mange små her og. Bilde 4 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Dette ser bare vondt ut!! VG Nett link EDIT: kanskje jeg burde sett meg litt rundt før jeg posta men men.. Ville ikke likt og vært i hennes sko for øyeblikket, nei! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ja. Nei. Ja. Nei, rosiner er vondt. Jeg har hørt det, ja --- Så ikke godt ut for den amerikanske stuperen, nei.. Det der har jeg alltid vært bekymret for på stupebrettet, siden det var en på barneskolen som var eldre enn meg, som gjorde det samme. Han måtte sy langs hele toppen av skallen. EDIT: robB: Den på bilde tre så jo ganske stor ut! Men steinen på bilde 4 syns jeg var litt tøff, det oransje er jern, ikke sant? Det grønne er stein også? Endret 22. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg